Vituttavia asioita

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Naiset!

Jos siellä hotellin suihkussa pitää masturboida irrottamalla käsisuihku letkusta ja striimata gli-doorista, niin olisiko iso vaiva, vähän voipuneenakin, vääntää se käsisuihku kunnolla kiinni siihen letkuun? Nyt sitten ruikkii suihkuunmenevän päälle vedet ikävästi.

Ja tämä on yleinen ongelma ympäri maan hotelleissa! :mad:
Käsittääkseni suihkuun mennessä on juurikin tarkoitus saada vettä päällensä. Mitä ikävää siinä on?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Antsa sitten seuraavalla kerralla kostaa ja vetää mällit irrotetun suihkupään sisälle toivoen seuraavan suihkuun menijän saavan ensimmäisetkin vedet suoraan nahkoihinsa :dunno:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Naiset!

Jos siellä hotellin suihkussa pitää masturboida irrottamalla käsisuihku letkusta ja striimata gli-doorista, niin olisiko iso vaiva, vähän voipuneenakin, vääntää se käsisuihku kunnolla kiinni siihen letkuun? Nyt sitten ruikkii suihkuunmenevän päälle vedet ikävästi.

Ja tämä on yleinen ongelma ympäri maan hotelleissa! :mad:
Suolihuuhtelu sillä on tehty.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
"Apple-uskovaiset" on kyllä kaiken kaikkiaan ääriäisen rasittavaa porukkaa jotka vituttavat päivä päivältä enemmän. Jos keskustelet ihan mistä tahansa tietotekniikkaan liittyvistä ongelmista niin ei varmasti mene montaa minuuttia kun paikalle purjehtii ensimmäinen Apple-fanaatikko kertomaan "Mulla ollut omppu ja OSXYZ jo sata vuotta eikä ikinä yhtään ongelmaa!" ja siitä seuraakin sitten iso joukko "Sama juttu, suosittelen!" ym. Apple-ylistystä. Joku hiton tarve näillä omenaihmisillä on joka väliin tuputtaa sen omenan ylivertaisuutta, tietenkin unohtaen kaikki ne Applen tuotteiden lukuisat huonot ja ätsyttävät ominaisuudet.

Itse olen käyttänyt paljon sekä työssä että kotona niin Applen, Microsoftin kuin Androidin käyttiksiä ja erilaisia laitteita enkä kyllä ole vielä tällaista täysin ylivertaista tuotetta löytänyt vaan jokaisessa on omat vahvuutensa kuten myös ongelmansa. Applen systeemi ja vakaus perustuu minusta siihen että se on niin suljettu järjestelmä, mutta sioinä on myös järjestelmän suurin heikkous hinnan ohella. Kun PC-koneesen pistää saman rahan ja valitsee komponentit huolella niin minun kokemuksieni perusteella saa vähintäänkin yhtä vakaan systeemin ja käytettävyys on monessa asiassa jopa parempi. PC-puolen heikkous on vaan tuo että tarjonta niin raudan kuin ohjelmienkin suhteen on kirjavaa ja yhteensopivuusongelmat pilaavat sinänsä oivallisen käyttöjärjestelmänkin mainetta.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Omppuilin ekan kerran noin 25 vuotta sitten, vaan onneksi en jäänyt koukkuun. Ties mitä haihatuksia olisi Spectrumin sateenkaarilogon jälkeen tuollaiseen siirtymisestä tullut. Yhteensopivuusongelmiahan noissa tuntuu jatkuvasti olevan eri vehkeiden kanssa eikä minulta käyttäjien suuntaan sympatiaa heru -> ollut hankittaessa tietoinen valinta.

En mene minäkään Linuxin kanssa mussuttamaan kun ei toimikaan juuri tämän härvelin kanssa. PC:llä mennään, vaikka Windowsin monopoliasema ärsyttääkin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Omppuilin ekan kerran noin 25 vuotta sitten, vaan onneksi en jäänyt koukkuun. Ties mitä haihatuksia olisi Spectrumin sateenkaarilogon jälkeen tuollaiseen siirtymisestä tullut. Yhteensopivuusongelmiahan noissa tuntuu jatkuvasti olevan eri vehkeiden kanssa eikä minulta käyttäjien suuntaan sympatiaa heru -> ollut hankittaessa tietoinen valinta.
Mulla taas appsit toimii paremmin kuin droideissa. Varsinkin Polarin ja PDGA score sekä Spotify.

Kylmän sietokyky on onneton iPhonessa. :(
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
"Apple-uskovaiset" on kyllä kaiken kaikkiaan ääriäisen rasittavaa porukkaa jotka vituttavat päivä päivältä enemmän. Jos keskustelet ihan mistä tahansa tietotekniikkaan liittyvistä ongelmista niin ei varmasti mene montaa minuuttia kun paikalle purjehtii ensimmäinen Apple-fanaatikko kertomaan "Mulla ollut omppu ja OSXYZ jo sata vuotta eikä ikinä yhtään ongelmaa!" ja siitä seuraakin sitten iso joukko "Sama juttu, suosittelen!" ym. Apple-ylistystä. Joku hiton tarve näillä omenaihmisillä on joka väliin tuputtaa sen omenan ylivertaisuutta, tietenkin unohtaen kaikki ne Applen tuotteiden lukuisat huonot ja ätsyttävät ominaisuudet.
Apple-uskoivaisuudessa vaikuttaa olevan samoja piirteitä vegaanien kanssa.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Itse kun joudun työjuttujen takia kikkailemaan päivittäin sekä PC:n että ompun kanssa, niin kyllähän se väistämättä korostuu, miten paljon mutkattomampaa kaikki Apple-laitteilla on - ainakin kaltaiselleni tietotekniikkatumpelolle.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Itse kun joudun työjuttujen takia kikkailemaan päivittäin sekä PC:n että ompun kanssa, niin kyllähän se väistämättä korostuu, miten paljon mutkattomampaa kaikki Apple-laitteilla on - ainakin kaltaiselleni tietotekniikkatumpelolle.
Tämä, vaikka en mikään tietotekniikkatumpelo olekaan, mutta kiinnostusta säätää itse konetta ei ole sitten yhtään.
Suljetun järjestelmän hyvät puolet korostuvat työssäni, koska voin keskittyä vain ja ainoastaan siihen työhön.
 
Ylös