Näinpä. Onhan Loebilta aiemminkin nähty tumpulointia, ei tuo nyt hirveän kaukaa haettu skenaario loppujen lopuksi ole.NIIN jos Loeb ottaa vaikka kolmesta kisasta nollat,niin luulette että Hirvosen pitää antaa vaikka 80 pisteen MM-johto pois jollakin ihme kikkailulla ????
Kyllä pitää, jos Fordit eivät ole uhkaamassa. Sitten on eri asia jos se 80 pistettä on Mikon&Fordien kaula Loebiin.NIIN jos Loeb ottaa vaikka kolmesta kisasta nollat,niin luulette että Hirvosen pitää antaa vaikka 80 pisteen MM-johto pois jollakin ihme kikkailulla ????
No älä nyt vittu lässytä. Ei tasan varmaan tarvitse. Jos Loeb itsensä tuollaiseen takaa-ajo asemaan ryssii niin Hirvosta ei taatusti pistetä keskeyttämään tai jättämään kisaa väliin se on ihan sata varma. Nyt vähän virtaa sinne yläkertaan.Kyllä pitää, jos Fordit eivät ole uhkaamassa. Sitten on eri asia jos se 80 pistettä on Mikon&Fordien kaula Loebiin
Muistatko kuinka viime kaudella Ogieria kohdeltiin kun meinasi ruveta Loebia pisteissä uhkaamaan?No älä nyt vittu lässytä. Ei tasan varmaan tarvitse. Jos Loeb itsensä tuollaiseen takaa-ajo asemaan ryssii niin Hirvosta ei taatusti pistetä keskeyttämään tai jättämään kisaa väliin se on ihan sata varma. Nyt vähän virtaa sinne yläkertaan.
Ai, mä en muistanutkaan, että Loeb keskeytteli ja Ogier johti kymmenillä pisteillä sitä ja sitten Ogier pistettiin sivuun jotta Loeb voittaa mestaruuden.Muistatko kuinka viime kaudella Ogieria kohdeltiin kun meinasi ruveta Loebia pisteissä uhkaamaan?
Mikä tekee Fordista "oikeamman merkin" kuin Citroën?Mikko & Petteri olisi ollut niin täydellinen kaksikko Fordille, ja sillä olisi tuotu valmistajien mestaruus varmasti oikealle merkille.
Sä et varmaan tajuu, mut silloin sopimukset oli tasavertaisia, molemmilla oli oikeus ajaa toisiaan vastaan, mutta yhtäkkiä Ogier ei saanutkaan enää ajaa Loebia vastaan kilpaa.Ai, mä en muistanutkaan, että Loeb keskeytteli ja Ogier johti kymmenillä pisteillä sitä ja sitten Ogier pistettiin sivuun jotta Loeb voittaa mestaruuden.
Missä vaiheessa kautta tämä tapahtui?
Oletko sä nyt ihan oikeasti tyhmä vai esitätkö?Sä et varmaan tajuu, mut silloin sopimukset oli tasavertaisia, molemmilla oli oikeus ajaa toisiaan vastaan, mutta yhtäkkiä Ogier ei saanutkaan enää ajaa Loebia vastaan kilpaa.
Ottaa vissiin toi hirvosen kakkoskuski status aika lujille?
Niin no, taisi siinä ennemminkin käydä niin, että Hirvosta ei kiinnostanut jäädä Fordille... Mutta Ford miehen lippiksen alta katsottuna se tietysti voi näyttää siltä, että Ford pisti Hirvosen pihalle...Olen edelleen sitä mieltä että Fordin johdossa tehtiin väärin, mutta kun Latvala on heidän mielestään niin nopea kuski. Mikko & Petteri olisi ollut niin täydellinen kaksikko Fordille, ja sillä olisi tuotu valmistajien mestaruus varmasti oikealle merkille.
Sinulla ilmeisesti on siis tietoa asiasta ja pystyt sitä levittämään? Helppohan se on uskoa median lässytystä siitä että Mikko kyllästyi odottamaan ja valitsi Citroenin.Niin no, taisi siinä ennemminkin käydä niin, että Hirvosta ei kiinnostanut jäädä Fordille... Mutta Ford miehen lippiksen alta katsottuna se tietysti voi näyttää siltä, että Ford pisti Hirvosen pihalle...
Jos Fordin luotettavuus on samalla tasolla kuin Portugalissa, niin Solbergin ja sitä myötä myös Hirvosen voi laskea taistelusta ulos. Monellako Fordilla ei ollut jonkinlaista teknistä vikaa Portugalissa?Argentiinassa taistelu voitosta käytäneen Loebin, Hirvosen ja Solbergin välillä.
https://twitter.com/#!/The_Rally_Guru/status/186543840054870016Me & @voiceofrally have just finished doing @motorstvprogram and we are hearing that the Citroen have been summoned to the stewards.
Tämä nyt on tietysti jo tilanne erikseen, ja varmasti panostaisi, mutta kuinka moni oikeasti uskoo tähän skenaarioon?Siis jos nyt kuvitellaan tilanne, jossa Loeb on kämmännyt itseltään matemaattiset mahdollisuudet mestaruuteen ja Hirvonen on vielä taistelussa mukana, niin mun on kyllä perin vaikea nähdä, etteikö Citikka Hirvoseen panostaisi.
Saman lähteen mukaan jotain kytkimeen liittyvääNo mitähän ne nyt siellä tutkii?
Useita suomalaisia rallikuljettajia maailmanmaineeseen nostanut Timo Jouhki uskoo Jari-Matti Latvalan olevan edelleen tulevaisuuden mestarikandidaatti.
- Ford on nyt hyvässä iskussa. Sen kymmenen vuotta, mitä heitä olen seuraillut, heillä ei ole koskaan ollut näin kilpailukykyinen auto. Se on jopa kilpailukykyisempi, kuin silloin, kun Markko Märtin pärjäsi autolla asfaltilla.
- Täytyy rehellisesti sanoa, että onhan Jari-Matti ylivoimaisesti koko pakan nopein. Ei siihen ole Loebillakaan mitään asiaa, Jouhki pamauttaa.
Jouhkilta löytyy myötätuntoa Latvalaa kohtaan. Rallimanageri ei pidä suojattinsa ulosajoa täysin kuljettajan omana virheenä.
- Jari-Matti on luonteeltaan vähän tuollainen. Vaikka kyllähän luonne ja psyyke koko ajan kehittyvät, ja kyllä se parempaan suuntaan on mennyt. Virhe täällä ei ollut pelkästään hänen syytään. Kyllähän olosuhteetkin olivat kamalat. Pulttihan sieltä katkesi ja sitten oli vielä sähkövika. Niitä voi sitten mennä kysymään tekniseltä johtajalta, että mistäs ne johtuvat. Ilman sähkövikaa Jari-Matti olisi todennäköisesti ollut viides täällä.
Edellisestä suomalaismestaruudesta on kulunut jo 10 pitkää vuotta. Jouhkilla ei ole kuitenkaan epäilystäkään siitä, etteikö Latvalasta tai Hirvosesta voisi vielä tulla kuivan kauden pysäyttäjä.
- Tällä hetkellähän se näyttää siltä, että jopa Mikko voisi voittaa sen maailmanmestaruuden. Kymmeneen vuoteen mestaruus ei ole Suomeen tullut, mutta sanoisin näin, että kyllä se nyt tässä tulee. Jommastakummasta se tulee, mutta tuleeko tänä vuonna? Sitä en osaa sanoa, mutta aivan varmasti tulee. Sitä en epäile toistaiseksi yhtään.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2012/04/1522143/rallimanageri-jari-matti-ylivoimaisesti-pakan-nopein