Vodafone Rally de Portugal 2016 - Jatkuuko Paddonin liito?

mo7ors

Well-known member
Liittynyt
28.7.2015
Viestit
140
Aika paljonkin jää nyt Latvala, olisko rengasrikko tjtn.

EDIT: Ohjaustehostin ongelmana.
Kun pää ei petä, niin sitten auto. :D

Edis. Hyundai syttynyt palamaan..
 
Viimeksi muokattu:

Audi_sport_UK

Well-known member
Liittynyt
28.2.2010
Viestit
1754
Joo no eipä ole Latvalan kausi tämä (-kään).

Hyvin taas menee rallitietäjä veikkuu. Paddon poissa, Latvala raahautuu, Ogier ei ole keskeyttänyt ja Meeke menee kovaa.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Voi vittu. Paddon-Latvala-jokumuu - kombolla ois voinut tulla monivedossa vähän voittoakin. Pistettävä näköjään seur. kisaan joku Prokoppi voittajaksi.

Nyt tais mennä kisasta jännitysmomentti.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Jos ei Huihailla pauku eri auton osat rikki niin sitten renkaat. Nyt Neuville ja Sordo samalla pätkällä kärsineet rengasrikosta.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2702
Sijainti
Penkalla
Ja Meekelle taas melko huimat pohjat, sai tosin rengasetua vitosen siirtymävauhdilla läpi ajelusta.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Melkoosta römpsärallia vetelevät tuolla Porton katupätkällä.

Hienot puitteet kyllä moiselle, ei siinä. :thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei tuo ilmaistarjous ainakaan minulle streamia tarjoa, sanoo vaan että Please Subscribe, vaikka ihan selvästi olen loggautunut sisään.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Ei tuo ilmaistarjous ainakaan minulle streamia tarjoa, sanoo vaan että Please Subscribe, vaikka ihan selvästi olen loggautunut sisään.
Ootko sähköpostitse varmistanut tuon palveluun rekisteröitymisen?

Aikamoista vikurointia oli Latvalan ajo renkaankiertelypätkällä...:tongue:

Lefrebvreltä melkoinen showmies-aloitus...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ootko sähköpostitse varmistanut tuon palveluun rekisteröitymisen?
EN ollut, kun en nähnyt sitä pyydettävän, eikä palveluun yleensä pysty kirjautumaan, jos se vaatii vahvistuksen.

Nyt kävin klikkaamassa linkkiä, ei auttanut. Sama Please subscribe edelleen.
 

Haigi

Well-known member
Liittynyt
1.2.2008
Viestit
420
Sijainti
Lievestuore
EN ollut, kun en nähnyt sitä pyydettävän, eikä palveluun yleensä pysty kirjautumaan, jos se vaatii vahvistuksen.

Nyt kävin klikkaamassa linkkiä, ei auttanut. Sama Please subscribe edelleen.
Vaatikohan tuo luottokortin numeron,tai PayPal tilin,vaikkei mitään maksakaan,ainakin mulla jäi siihen,PayPallia ei ole,eikä Visa numeroa oikein viittis levittää netissä :(
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vaatikohan tuo luottokortin numeron,tai PayPal tilin,vaikkei mitään maksakaan,ainakin mulla jäi siihen,PayPallia ei ole,eikä Visa numeroa oikein viittis levittää netissä :(
Pitää kokeilla, eihän minulla noista maksutavoista ole käytössä mitään, joten vähän vaikea valita. Varsinkin kun ilmaistilauksen tekee. ;)

-Edit- Ja PayPaliinhan se siirsi minut "maksamaan". No, ei ole tunnuksia, joten jäi "maksamatta" se ilmaistarjous.
 
Viimeksi muokattu:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Pitää kokeilla, eihän minulla noista maksutavoista ole käytössä mitään, joten vähän vaikea valita. Varsinkin kun ilmaistilauksen tekee. ;)
Paypalia pyytää. Sekin vaan sen takia että JOS haluaa tilata tän ilmaiskuukauden jälkeen.

Tänak ei starttaa huomenna.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Paypalia pyytää. Sekin vaan sen takia että JOS haluaa tilata tän ilmaiskuukauden jälkeen.

Tänak ei starttaa huomenna.
No, minen minkään ilmaistarjouksen takia Paypaliin liity, joten saavat pitää tunkkinsa. Radio saa luvan riittää.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Voithan sä käyttää Paypalia esim. ebayssa yms verkko-ostoksissa. Mutta se siitä...:alppu:
Sellaisen takia voisinkin (en tosin osta ebaysta ym. ulkomaisista verkkokaupoista). Mutta että ilmaistarjous edellyttää jonkin maksupalvelun asiakkuutta... no thanks.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2702
Sijainti
Penkalla
WRC+:n tarjonnasta en sen enempiä tiedä, mut näkeehän ainakin noi livelähetykset ihan ilmais-striimeistäkin. Stopstream, sportstream, fromhot yms...
 
Viimeksi muokattu:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
WRC+:n tarjonnasta en sen enempiä tiedä, mut näkeehän ainakin noi livelähetykset ihan ilmais-striimeistäkin. Stopstream, sportstream, fromhot yms...
En oo pahemmin ralliin liittyviä streameja kattonut mutta yleensä ne on laadultaan revitty suoraan omasta perrseestä, ainakin mitä lätkästreameja vahdannut. Plus aika herkkiä pätk pätk pätkimään.
 
Ylös