Voisko kisat siirtää takas tiistaille

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Mulla ei olisi mitään tätä vastaan, koska keskiviikko käy, mutta tiistai käy vielä paremmin. Mitä serveriä me muuten käytämme nykyään?
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Pääsinpäs kirjoittamaan.

Kaksi viimeistä kisaa on ajettu mun serveröimänä, hyvin lienee pyörinyt lähes täydelläkin gridillä. Voin toimia servuna myös jatkossakin, ainakin toistaiseksi. Lähempänä maaliskuuta saattaa tulla kylläkin esteitä.

Eli

Kannatan Duunarin tekemää ehdotusta.
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Valitettavasti mulle ei keväällä tiistait käy. Eli jättäydyn liigasta jos siirrytään takaisin tiistaille.
 

Zoom

Well-known member
Liittynyt
9.12.2002
Viestit
57
Sijainti
Ñosé
Kumpikin päivä sopii yhtä hyvin, mutta voin toimia (joissakin) kisoissa hostina vaatimattomalla 10/10Mbps linjalla.
 

KKK

SAslikia nickissä
Liittynyt
18.10.2001
Viestit
248
Sijainti
f1racing.net
Sammypiru:
Zoom:
Kumpikin päivä sopii yhtä hyvin, mutta voin toimia (joissakin) kisoissa hostina vaatimattomalla 10/10Mbps linjalla.
Zoom on tästälähtien servu.
Sopiiko, että servu sitten kans testataan kunnolla, eli servu menee päälle tasan sillon kun pitää? Kisaa varten pitää olla olemassa myös "plan B" (Sammy), jolla on myös gridit sun muut valmiina . :rolleyes: Muuten taitaa kyllä jäädä väliin useampikin kisa kauden loppupuolella.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
KKK:
Sammypiru:
Zoom:
Kumpikin päivä sopii yhtä hyvin, mutta voin toimia (joissakin) kisoissa hostina vaatimattomalla 10/10Mbps linjalla.
Zoom on tästälähtien servu.
Sopiiko, että servu sitten kans testataan kunnolla, eli servu menee päälle tasan sillon kun pitää? Kisaa varten pitää olla olemassa myös "plan B" (Sammy), jolla on myös gridit sun muut valmiina . :rolleyes: Muuten taitaa kyllä jäädä väliin useampikin kisa kauden loppupuolella.
Gridit kuntoon ! :D
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
saisko tänne vähän kommentteja muiltakin? että siirryttäiskö siihe tiistaihi?
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
ajot siirrettiin tiistailta keskiviikkoon sen DUCKin serverin takia.. Sammy nyt kuitenkin on servunnut eikä DUCK .. joten eikös palata siihen perinteiseen tiistaihin mikä alkujaankin YHDESSÄ päätettiin? :)
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Miten olis sunnuntai? Luulis suurimman osan porukoista pääsevän :) .

Ja noista servereistä sen verran, et planeja on ainakin F:ään asti. Esim. mulla ja Lotuksella on myös 512, niinku sammylla. Peepeellä 1m/512 ja arcilla 512/256. Servut ei lopu kesken.
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
edelleen korostan tiistai oli yhteisesti sovittu aika joka siirrettiin ainoastaan hostin takia keskiviikolle jota sitten ei kuitenkaan käytetty piste :)
 

Duunari

Well-known member
Liittynyt
19.12.2001
Viestit
371
Sijainti
Harjavalta
Eppu:
Valitettavasti mulle ei keväällä tiistait käy. Eli jättäydyn liigasta jos siirrytään takaisin tiistaille.
kevääseen on vielä pitkä matka kun kisat taas alkaa.. monta kisaa kerkee menee :)
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Sivumennen sanoen, mulla on tarkastettuja ja itse tehtyjä random gridejä osoitteessa www.mursu.net/gpl/random_grids/ tarjolla tulevan varalle. Aina kun tarve tulee niin teen lisää. VROCissa servuttajan pitää valita käytettäväksi original gridi, tosin useimmat VROCin loose grideistä ovat tismalleen samanlaisia. Mutta addonit kuten Snette, Solitude, Clermont ovat aika suositeltavia otettavaksi.

Duunari ajaa sit nykyään meidän kanssa Trelleissä tiistaisin :)

<small>[ 17-12-2003, 19:20: Message edited by: Eppu ]</small>
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Niin ja ei mul mitään torstaita vastaan oo. Keskiviikko, torstai, aivan sama.
 

Marko

Well-known member
Liittynyt
15.11.2001
Viestit
241
Sijainti
Helsinki
Torstai ei ainakaan mulle käy joten pidettään pelipäivä edelleen keskiviikkona!
 
Ylös