Vuoden 2007 Forumisti

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Twitter sanoi:
Pitäkää oma piirinne, en väkisin tyrkytä itseäni tänne. :nope:
Pysy vaan mukana.

On totta, että tänne voi olla vaikea totuttautua ns. "talon tavoille", mutta kun aikansa vaan jaksaa ja löytää sen oman tyylinsä, niin antaa palaa vaan, sääntöjen sallimissa rajoissa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Twitter sanoi:
Toisin sanoen, uusia tulokkaita ei hyvällä katsota.
Jaetaan akanat jyvistä. Hyvä kun on saanut edes jalan oven sisäpuolelle,
varovaisesti käy kurkkimassa silloin tällöin ja yrittää tutustua.
Ei päivittäin montaa kertaa. Alku kun on aina hankalaa, meni sit minne vaan.
Se sisäpiiri on tiukka, ja kaikki kun ovat kavereita keskenään.
Niin on parempi vetää se popo ulos siitä oven raosta, kun sisälle ei huolita.
Ja kurkistaa muutaman viikon päästä uudelleen. Samoilla seurauksilla.
Ymmärrän hyvin jokapäiväisen tarpeen ystäviin, ja kunnioituksen heidän henkilökohtaisista asioista, jotka aina jäävät vain näille sivuille.
älä ota henkilökohtaisesti. kyllä se on kaikille sama show edessä. mä tykitin täysillä ja tässä sitä ollaan! ei kyl kerro mulle itellekkään mitään mut..öhöm...tässä juu hyvinkin..no siis tässä. löydät vaan oman tyylis oleilla nii hyvä tuloo.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Micael sanoi:
Pysy vaan mukana.

On totta, että tänne voi olla vaikea totuttautua ns. "talon tavoille", mutta kun aikansa vaan jaksaa ja löytää sen oman tyylinsä, niin antaa palaa vaan, sääntöjen sallimissa rajoissa.
:ahem:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Miksi tämä vastaanottokeskustelu käydään juuri tässä toikissa, joka on hieman eri asialle otsikoitu?
Eikö näille sisääntulotesteille voisi olla ihan oma toikki?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Olga sanoi:
Miksi tämä vastaanottokeskustelu käydään juuri tässä toikissa, joka on hieman eri asialle otsikoitu?
Eikö näille sisääntulotesteille voisi olla ihan oma toikki?
kyllä tää sama rumba käytiin läpi ihan missä tahansa mä suuni avasinki tos muutama kuukausi sitten..
mut avataan nyt sit toikki.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Twitter sanoi:
Ihan väärä asenne. :frank:
Pitää vaan sinnikkäästi painaa eteenpäin niin kyllä se siitä. Esimerkkiä voi ottaa vaikkapa Jason Voorheesista ja larasta, jotka saivat alkuvaiheessa hyvinkin paljon epäluuloista kohtelua osakseen (valtaosa tietenkin hyvällä huumoria), mutta ovat kuitenkin paikkansa täältä löytäneet ja näyttävät kuuluvan jo vakiokalustoon.

Niitä huonompia esimerkkejä löytyy sitten tuolta F1-asiapuolelta.

Jeps ja minä alan olla selvästi kännissä. :alppu:

Viimeksi muokattu:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Tomacu sanoi:
Ihan väärä asenne. :frank:
Pitää vaan sinnikkäästi painaa eteenpäin niin kyllä se siitä. Esimerkkiä voi ottaa vaikkapa Jason Voorheesista ja larasta, jotka saivat alkuvaiheessa hyvinkin paljon epäluuloista kohtelua osakseen (valtaosa tietenkin hyvällä huumoria), mutta ovat kuitenkin paikkansa täältä löytäneet ja näyttävät kuuluvan jo vakiokalustoon.

Niitä huonompia esimerkkejä löytyy sitten tuolta F1-asiapuolelta.

Jeps ja minä alan olla selvästi kännissä. :alppu:
:ahem: hyvä..odottelen syväluotausta elämääsi privassa. :D

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jason Voorhees sanoi:
En oo mitää luvannu enkä taida luvatakaan.. Katotaan jos tulee sellainen tilanne jossa tarvii.
noeiny oikeasti tarvi...kyllä mä oon pärjänny tähänki asti. vaikka haju pistikin vielä inhottavan toikin tohon vuoden loppu puolelle. :(

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
lara sanoi:
noeiny oikeasti tarvi...kyllä mä oon pärjänny tähänki asti. vaikka haju pistikin vielä inhottavan toikin tohon vuoden loppu puolelle. :(
Haju taiskin joutuu parin hahmon iggeen joskus muutama kuukausi aiemmin. :rolleyes:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vuoden päästä valitaankin sitten järjestyksessään 10:ymmenes Vuoden Forumisti. :eek:

Juhlavuosi noin niinku muutenkin nyt sitten, paina paina F1-Forum! :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Ylen Sankia Priha sanoi:
Vuoden päästä valitaankin sitten järjestyksessään 10:ymmenes Vuoden Forumisti. :eek:

Juhlavuosi noin niinku muutenkin nyt sitten, paina paina F1-Forum! :thumbup:
oho! nyt alkoi paineet. alan käyttäytyä siivosti.
voiski sen kunniaksi järjestää vaiks 15 nimen äänestys niin sais rapsutella päätä viä pari päivää kauemmin:D . siis ton juhlavuoden kunniaksi..

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Tomacu sanoi:
*Tuumii, että tässä vaiheessa on parasta mennä nukkumaan ettei ole kovin paha morkkis aamulla*
jos se olis ollu riittävän hyvä, olisin nyt jo pannu yhden äänen pankkiin ens vuodelle.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
lara sanoi:
oho! nyt alkoi paineet. alan käyttäytyä siivosti.
voiski sen kunniaksi järjestää vaiks 15 nimen äänestys niin sais rapsutella päätä viä pari päivää kauemmin:D . siis ton juhlavuoden kunniaksi..
Kumpaa?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.