kiittitiitti! :frank: oletan että turvaat nyt selustani?Jason Voorhees sanoi:No UP:ille voi antaa tällaiset anteeksi. Joskus. :frank:
kiittitiitti! :frank: oletan että turvaat nyt selustani?Jason Voorhees sanoi:No UP:ille voi antaa tällaiset anteeksi. Joskus. :frank:
Pysy vaan mukana.Twitter sanoi:Pitäkää oma piirinne, en väkisin tyrkytä itseäni tänne. :nope:
älä ota henkilökohtaisesti. kyllä se on kaikille sama show edessä. mä tykitin täysillä ja tässä sitä ollaan! ei kyl kerro mulle itellekkään mitään mut..öhöm...tässä juu hyvinkin..no siis tässä. löydät vaan oman tyylis oleilla nii hyvä tuloo.Twitter sanoi:Toisin sanoen, uusia tulokkaita ei hyvällä katsota.
Jaetaan akanat jyvistä. Hyvä kun on saanut edes jalan oven sisäpuolelle,
varovaisesti käy kurkkimassa silloin tällöin ja yrittää tutustua.
Ei päivittäin montaa kertaa. Alku kun on aina hankalaa, meni sit minne vaan.
Se sisäpiiri on tiukka, ja kaikki kun ovat kavereita keskenään.
Niin on parempi vetää se popo ulos siitä oven raosta, kun sisälle ei huolita.
Ja kurkistaa muutaman viikon päästä uudelleen. Samoilla seurauksilla.
Ymmärrän hyvin jokapäiväisen tarpeen ystäviin, ja kunnioituksen heidän henkilökohtaisista asioista, jotka aina jäävät vain näille sivuille.
Pitäkää oma piirinne, en väkisin tyrkytä itseäni tänne. :nope:
:ahem:Micael sanoi:Pysy vaan mukana.
On totta, että tänne voi olla vaikea totuttautua ns. "talon tavoille", mutta kun aikansa vaan jaksaa ja löytää sen oman tyylinsä, niin antaa palaa vaan, sääntöjen sallimissa rajoissa.
kyllä tää sama rumba käytiin läpi ihan missä tahansa mä suuni avasinki tos muutama kuukausi sitten..Olga sanoi:Miksi tämä vastaanottokeskustelu käydään juuri tässä toikissa, joka on hieman eri asialle otsikoitu?
Eikö näille sisääntulotesteille voisi olla ihan oma toikki?
En oo mitää luvannu enkä taida luvatakaan.. Katotaan jos tulee sellainen tilanne jossa tarvii.lara sanoi:kiittitiitti! :frank: oletan että turvaat nyt selustani?
Ihan väärä asenne. :frank:Twitter sanoi:Pitäkää oma piirinne, en väkisin tyrkytä itseäni tänne. :nope:
:ahem: hyvä..odottelen syväluotausta elämääsi privassa.Tomacu sanoi:Ihan väärä asenne. :frank:
Pitää vaan sinnikkäästi painaa eteenpäin niin kyllä se siitä. Esimerkkiä voi ottaa vaikkapa Jason Voorheesista ja larasta, jotka saivat alkuvaiheessa hyvinkin paljon epäluuloista kohtelua osakseen (valtaosa tietenkin hyvällä huumoria), mutta ovat kuitenkin paikkansa täältä löytäneet ja näyttävät kuuluvan jo vakiokalustoon.
Niitä huonompia esimerkkejä löytyy sitten tuolta F1-asiapuolelta.
Jeps ja minä alan olla selvästi kännissä. :alppu:
noeiny oikeasti tarvi...kyllä mä oon pärjänny tähänki asti. vaikka haju pistikin vielä inhottavan toikin tohon vuoden loppu puolelle.Jason Voorhees sanoi:En oo mitää luvannu enkä taida luvatakaan.. Katotaan jos tulee sellainen tilanne jossa tarvii.
Haju taiskin joutuu parin hahmon iggeen joskus muutama kuukausi aiemmin.lara sanoi:noeiny oikeasti tarvi...kyllä mä oon pärjänny tähänki asti. vaikka haju pistikin vielä inhottavan toikin tohon vuoden loppu puolelle.
enp eppäile enää yhtään...Jason Voorhees sanoi:Haju taiskin joutuu monen hahmon iggeen joku pari kuukautta aiemmin.
*Tuumii, että tässä vaiheessa on parasta mennä nukkumaan ettei ole kovin paha morkkis aamulla*lara sanoi::ahem: hyvä..odottelen syväluotausta elämääsi privassa.
oho! nyt alkoi paineet. alan käyttäytyä siivosti.Ylen Sankia Priha sanoi:Vuoden päästä valitaankin sitten järjestyksessään 10:ymmenes Vuoden Forumisti.
Juhlavuosi noin niinku muutenkin nyt sitten, paina paina F1-Forum! :thumbup:
jos se olis ollu riittävän hyvä, olisin nyt jo pannu yhden äänen pankkiin ens vuodelle.Tomacu sanoi:*Tuumii, että tässä vaiheessa on parasta mennä nukkumaan ettei ole kovin paha morkkis aamulla*
Kumpaa?lara sanoi:oho! nyt alkoi paineet. alan käyttäytyä siivosti.
voiski sen kunniaksi järjestää vaiks 15 nimen äänestys niin sais rapsutella päätä viä pari päivää kauemmin . siis ton juhlavuoden kunniaksi..
:ahem: :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Suljen kohta toikin, jollei meno muutu:frank:
emmä osaa päättää..:jaska:Ylen Sankia Priha sanoi:Kumpaa?