Vuoden F1-Forumilainen® 2001 -tulokset

Eliel

Detonaattori
Liittynyt
10.10.2000
Viestit
2795
Originally posted by Frank:
<STRONG>Siis niin otettu kuin olisinkin Roskakorin moderaattori tunnuksista niin kyllä minä joutisin moisen kunnian osoituksen torjumaan ja ehdoittaisin siihen virkaan Kalevia.</STRONG>
No sitähän minäkin. Ja pirusti onnea Ränkille. Ja morjes muillekin. Kallukin tästä taas varmaan pikapuoliin virkoaa kirjailemaan.

PS. kannattaa sitte pikuhiljaa alkaa jo panostamaan ensi kesän roskiskunkku -skabaan. Meinaan noin niinku viestien laatutasolla. ;)
 

Hënkka

Guest
Onnittelut Frankille! Kärkikaksikko oli täysin oikea, kaksi tervettä moottoriurheiluhullua pitääkin olla kärjessä. Oma sijoitukseni tippui viime vuodesta yllättäen vain neljänneksi, sillä nämä pisteet taisi tulla lähinnä "vanhoilla meriiteillä". Katotaan mitä vuosi 2002 tuo tullessaan. :)
 

Sikaani

Well-known member
Liittynyt
5.4.2000
Viestit
102
Sijainti
Virtuaalitodellisuus
Oli kyllä ihan oikein, että mulla ei ollu oikeutta osallistua äänestykseen tuoreena ja tietämättömänä.

Olisin kuitenkin pystynyt kiertään osallistumissäännöt hakkaamalla 100 viestiä täyteen. Asia oli kuitenkin varmistettu niin (salaliitto), että selaimeni ei enää päästänyt minua kirjaantumaan tunnuksilla Forumin sivuille. Asia korjaantui päivittämällä Explorer 4.0 --> 5.5.

Mutta täytyy myöntää. Pirus ovelaa, pirun ovelaa...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kannatan ehdotusta. Oletin äänestyksen ja tämän tulostopicin jo olevan siellä. :cool:
 
Ylös