Vuoden F1-Forumilainen® 2001 -tulokset

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
Onneksi olkoon kaikille. Onnittelut myös niille, jotka keksivät äänestää minua, saldo parani aika komeasti viime vuodesta.
 

pkj

Well-known member
Liittynyt
2.9.1999
Viestit
1905
Sijainti
Helsinki
Onneksi olkoon lähes kaikille ;) jotka pisteitä saivat!

Ja kiitos minua äänestäneille, 43. sija on hyvä saavutus... :D
 

SJM

Banned
Liittynyt
5.4.1999
Viestit
2822
Sijainti
Suomi
Onnea kaikille ja erityisesti voittajalle sekä muita hyviä sijoituksia saaneille. Myös huonoja sijoituksia saaneille toivotan hyvää uutta vuotta.

Niin ja kiitoksia Kouvolle, Yrjölälle ja Tylsälle tyypille pisteistä.
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Siis niin otettu kuin olisinkin Roskakorin moderaattori tunnuksista niin kyllä minä joutisin moisen kunnian osoituksen torjumaan ja ehdoittaisin siihen virkaan Kalevia.
 

Örfil

Guest
Onnea Frankille :cool:, kiitoksia isosta duunista Topille :). Onnittelut koko Forumin väelle osallistumisesta. Tämän mestan henki on uskomaton :)

Kiitokset myös minua äänestäneille, lupaan olla yhtä epäjohdonmukainen mielipiteissäni (?) myös vuonna 2002. Kaksi saamaani ykkössijaa ovat yhtä uskottavia kuin Alex Yoongin olisi voittanut viime kaudella 2 kisaa :D
Ojennan siis itselleni vuoden 2001 Alex Yoong-palkinnon
:rolleyes:

Ja lopuksi, pääasiahan ei ollut reilu kilpailu, vaan Jonesin lyöminen pisteissä ;) ...
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Oikeastaan ihan hyvä, että äänestyksessä kaksoisvoitto meni automiehille. En usko, että nimimerkit K.Yrjola ja VJR pääsivät yli 200 pisteen huikean moottoriurheilutietämyksensä perusteella.
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
Originally posted by VJR:
<STRONG>Oikeastaan ihan hyvä, että äänestyksessä kaksoisvoitto meni automiehille. En usko, että nimimerkit K.Yrjola ja VJR pääsivät yli 200 pisteen huikean moottoriurheilutietämyksensä perusteella.</STRONG>
:D :D
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Originally posted by AJ:
<STRONG>Ehdotan Frankille palkinnoksi moderaattorin oikeuksia Roskakoriin, jos hän ne vain haluaa. Eikös niistä ollut aiemmin vähän puhetta? :)</STRONG>
Vastuuton ehdotus!

Onnea Frank ja hanat kaakkoon!!!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Originally posted by Frank:
<STRONG>Siis niin otettu kuin olisinkin Roskakorin moderaattori tunnuksista niin kyllä minä joutisin moisen kunnian osoituksen torjumaan ja ehdoittaisin siihen virkaan Kalevia.</STRONG>

Sori. Sama pää kesät talvet, niin nimet tahtoo unohtua! :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mitäpäs mieltä olette ehdotuksesta, jonka tein tuolla toisen otsikon alla, mutta siellä se ei ottanut oikein tulta.
Äänestyksiä voisikin lisätä ja laajentaa kohdistumaan myös toimintaan eikä pelkästään henkilöihin.
* Vuoden juttu?
* Vuoden maineteko?
* Vuoden rimanalitus?
* Vuoden tulokas?
* Vuoden sanaseppo tai -seija jne.
Vuoden pölvästistähän on tuolla alakerrassa jo kertaalleen äänestetty!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Voi pimpero!

Mä teen ihan justiinsa Armi Aavikot ellei menestystä rupee tulemaan.
 

Örfil

Guest
Originally posted by jones:
<STRONG>Voi pimpero!

Mä teen ihan justiinsa Armi Aavikot ellei menestystä rupee tulemaan.</STRONG>

Ai styylaat Dannyn kanssa ?
:eek:
 
Ylös