Kun paikka tulee, niin ranteet lukkoon ja nimi lehteen!Joo, mut minun mielestä Moe oli tässä hommassa se avainpelaaja, ei jäätynyt tiukassakaan paikassa.
Kun paikka tulee, niin ranteet lukkoon ja nimi lehteen!Joo, mut minun mielestä Moe oli tässä hommassa se avainpelaaja, ei jäätynyt tiukassakaan paikassa.
Itse en ole ole saanut forumilla oloni aikana kummallakaan kerralla pisteen pistettä, ...
Eihän tässä harmita yhtään kun näkee kuinka hyvää seuraa Mitättömyyksien Kerhossa on.Tai sitten olemme kaikkien ignoressa. Pitäisikö siitäkin laittaa äänestys: Kuka on iggessä?
Keitä nää tyypit on?Eihän tässä harmita yhtään kun näkee kuinka hyvää seuraa Mitättömyyksien Kerhossa on.
:frown::frown:Ei ole tällä puolella tapana nuokkua ja varsinkaan äännestyksiin tai polleihin osaa ottaa, mutta nyt täytyy tätä sen verran kommentoida, että jopa oli merkillinen äänestys ja vielä merkillisempi lopputulos. :doubtful:
Kukas se olikaan... oliko Vihannes Jorolainen, joka sanoi vaalituloksen nähtyään, että kansa on puhunut ja pulinat pois. Niin voisi tästäkin sanoa.Ei ole tällä puolella tapana nuokkua ja varsinkaan äännestyksiin tai polleihin osaa ottaa, mutta nyt täytyy tätä sen verran kommentoida, että jopa oli merkillinen äänestys ja vielä merkillisempi lopputulos. :doubtful:
Jacquesin tuntuma lienee oikeassa?Miten musta tuntuu ettei ensi vuonna tule varjoäänestystä ollenkaan.