#allmalepanelMiksei muuten F1-Forum tittelissä ole naiskiintiötä. Pelkkiä miehiä vaan! Outrage!
Saat käsipisteen.En saanut edes jämä-ääntä, joten äänestys pitäisi ottaa uusiksi.
Niinpä. Vuonna 1998 äänestettiin Varikolla ja silloin voittaja oli nainen. :ahem:Miksei muuten F1-Forum tittelissä ole naiskiintiötä. Pelkkiä miehiä vaan! Outrage!
Mun voitot voitaneen laskea naiskiintiöön kun Joni kerran luuli naiseksi ja koitti privassa vongata.Miksei muuten F1-Forum tittelissä ole naiskiintiötä. Pelkkiä miehiä vaan! Outrage!
Ken oli hän?Niinpä. Vuonna 1998 äänestettiin Varikolla ja silloin voittaja oli nainen. :ahem:
Sitä ei vaan lasketa tämän palstan tilastoihin.
Lieneekö tuo voittaja syy Varikon kadotukseen?
Mun voitot voitaneen laskea naiskiintiöön kun Joni kerran luuli naiseksi ja koitti privassa vongata.
Mää veikkaan, että oli yks' runoilijatar.Ken oli hän?
Lankesitko?Mun voitot voitaneen laskea naiskiintiöön kun Joni kerran luuli naiseksi ja koitti privassa vongata.
Yritinhän mä parhaani mukaan saada burbin menneen vuoden voittajaksi.Miksei muuten F1-Forum tittelissä ole naiskiintiötä. Pelkkiä miehiä vaan! Outrage!
Ihan oikein että sai tuta kuosmasteluistaan, perskeles! Maailmassa on sentäs hitunen oikeudenmukaisuutta jossain vielä jäljellä, eläköön, eläköön, eläköön siis VF-äänestys! :ahem:Yritinhän mä parhaani mukaan saada burbin menneen vuoden voittajaksi.
Sori burb, oikeesti...
Ei ole mitään anteeksipyydettävää. Ja jos olisikin, saisit anteeksi. Toivoo: Jeesus.Yritinhän mä parhaani mukaan saada burbin menneen vuoden voittajaksi.
Sori burb, oikeesti...
On.Onko Vuoden varikkolaisista listaa jolla kulla?
Saa tok' kertoa.