Vuoden forumisti 2017 - hörinät ja pörinät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmaankin mahdollisuus äänestää privan kautta on mahdollista?

Jannekatajasta tulee -10 pistettä, tarttee kattoo jos sen voisi unohtaa jollain keinolla oman äänstysrivin täyttämisen ajaksi. Voi tehdä tiukkaa, mutta kokeillaan nyt ainakin.

Olen aika varma että tonni tai pari hynää suoraan Kelalta piilossa olevalle tililleni tai myyntilaatikollinen Pågensseja auttaisi unohtamaan moisen pikkuseikan :AWINK: :AWINK:

Jannekatajasta tulee -10 pistettä, tarttee kattoo jos sen voisi unohtaa jollain keinolla oman äänstysrivin täyttämisen ajaksi. Voi tehdä tiukkaa, mutta kokeillaan nyt ainakin.

Olen aika varma että tonni tai pari hynää suoraan Kelalta piilossa olevalle tililleni tai myyntilaatikollinen Pågensseja auttaisi unohtamaan moisen pikkuseikan :AWINK: :AWINK:

Perin ikäväähän se olisi miinukselle jäädä…

*lähtee pipari-Pågens-ostoksille*

Täällä ei ole piparia tiedossa, mutta joulutorttuva meinasivat kyhätä. Noinkohan 1 vuotias pääsee kanssa pynjäämään?

Äänestin niitä joilta olen saanut seksiä.

Päätin etten äänestä aiempina vuosina voittaneita. Paitsi hahmoa Sam, koska paluunsa on niin hieno homma.

Taidan antaa kanssa ääneni vuoden 2017 äänestyksessä niille, jotka on ollut kyseisenä vuonna mahdollisimman hiljaa, tai olleet forumilta poissa vuosia. :thumbfh:
:D:D:D

Ei viittiny mitään mulkkuja äänestää, niin jostain piti valita.