Ehdokaslista 2.
11. Hookah
- Ilman jotain Kekeä Kimi-Matias Räikkönen olisi nyt pitkäaikaistyötön alkoholisti ja kiroisi menetettyä etsikkoaikaansa F1-forumilla. Karu fakta, mutta Kimin täytyi vain lyödä pätäkät tiskiin, vilauttaa Suomen passia ja antaa suostuttelijoiden aka Mikat ja JJ hoitaa loput. Näin irtosi paikka Sauber-tallista. Ilman Kekeä homma olisi tyssännyt Espoon keskukseen.
12. Joni
- Pukeudun yleensä tyyllikkästi rentoon svetariin ja farkkuihin ja nuorelle miehlle sopiviin ja tyylikkäisiin timberland kenkiin. Tottakai on paljon muitakin vaatteita mutta noi oli esimerkkejä.
Kuvien kera:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1471832&postcount=1
13. Joni
- Ruotsalaistutkmuksen mukaan kuulemma ja oon lukenu että netissä on tästä on keskusteltu jo vuonna 2003. Hehheh aloin juuri litkimään 1.5L pulloa mutta juominen loppui kun kaveri varoitti minua. Pitääkö tämä yhtään paikkansa vai onko tämä jälleen yksi läppä ruotsalaistutkimus kuten ne ranskanperunat + syöpä?
14. Dominic
- Hehe, kaverit ohittelee. Itsehän toimin lähinnä ohitettavan roolissa ja mulla on oikeus katsella ohitse viuhuvia keskisormia. AI ETTÄ!
Huorakkeet!
TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE TISSIT PERSE
15. Timanfaya
- Olen nopea oppimaan, noi aiemmin mainitsemani jutskat niin ne opin vain päättelemällä. Sain koulussa hyviä numeroita mm. Matematiikka, kemia, fysiikka, kaverini eivät usko koska en näytä hikeltä joten näytin todistuksiani. Älykkyystesteissä olin keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, se kai sitten selittää ettei mikään tunnu ylitsepääsemättömältä. Olen utelias, joten kokeilen...
16. markoj
- Mun mielestä JA on forumin suumakkeri, mitä tulee noihin rangaistuksiin. Ehkä eniten rangaistu aktiivijäsen, mutta siltikin päässy aivan liian helpolla.
17. Haju
- Vilpittömästi ajattelen olevani avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Samaan hengenvetoon voin todeta, että...
Koko postaus täällä:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1504369&postcount=60
18. Timanfayan kommentti Pietun sairaudelle:
- Sori... En todellakaan tiennyt... Otan osaa.
19. JA:n vastaus Pietarin kysymykseen: Onko siis ihan huono ihminen, jos ei juo alkomahoolia?
- Ainakin kun katsoo Jarmo Korhosta ja Matti Vanhasta, niin noita paskempia on kyllä vaikea löytää .
20. Timanfaya
- Kaikki kuolee aikanaan, jotkut lähtee nopeammin kuin toiset Maailmassa tapahtuu paljonkin kaikkea hirveää joka sekuntti, ei me sille mitään voida. Niin maailma pyörii. Ihmisiä kuolee ja syntyy jatkuvasti. Parempi hyväksyy tosiasiat.