Kehotan ensin katsomaan peiliin.Hyi vittu miten ruma. :yuck:
Tärkeämpää olisi kuitenkin jälkikäteen itkeä sitä miksi et voittanut, siis siinä epänormaalissa tilanteessa jos et voitaisi. Tilanteessa tulisi ilman muuta haukkua kisan voittaja ja miettiä millä taktiikalla saisi ensi vuonna paremman tuloksen. Onhan kyse sentään tämän foorumin parhaasta/mieleenjääneimmästä :doubtful: kommentista.Mietin ihan tosissaan että äänestäisinkö itseäni. Ihan vaan kieron huumorin takia. Vahinko vain ettei voi olla varma tajuaisiko kaikki sen huumoripuolen sellaisessa toiminnassa, moni varmaan kuvittelisi että olen hyvinkin itserakas tms.
Ehkä olen sitäkin juu mutta tässä yhteydessä toimintani syy olisi silkka hassuttelu.
Ei kannata tehdä mitään sellaista mihin ei ole tottunut.Mietin ihan tosissaan että äänestäisinkö itseäni. Ihan vaan kieron huumorin takia. Vahinko vain ettei voi olla varma tajuaisiko kaikki sen huumoripuolen sellaisessa toiminnassa, moni varmaan kuvittelisi että olen hyvinkin itserakas tms.
Ehkä olen sitäkin juu mutta tässä yhteydessä toimintani syy olisi silkka hassuttelu.
No just näin! Veit kalat suustani!Tärkeämpää olisi kuitenkin jälkikäteen itkeä sitä miksi et voittanut, siis siinä epänormaalissa tilanteessa jos et voitaisi. Tilanteessa tulisi ilman muuta haukkua kisan voittaja ja miettiä millä taktiikalla saisi ensi vuonna paremman tuloksen. Onhan kyse sentään tämän foorumin parhaasta/mieleenjääneimmästä :doubtful: kommentista.
Eikö se oo muotia että siirrytään pois mukavuusalueelta? Tai ainakin kovaan ääneen tuodaan se julki?Ei kannata tehdä mitään sellaista mihin ei ole tottunut.
On kai se niinkin. Tuo oli vain vakiovastaukseni pelaajilleni joita aikoinaan valmensin kun loihivat lausumaan: Kun mä ajattelin....Eikö se oo muotia että siirrytään pois mukavuusalueelta? Tai ainakin kovaan ääneen tuodaan se julki?
Ehkä siihenkin on syynsä ettet valmenna enää...On kai se niinkin. Tuo oli vain vakiovastaukseni pelaajilleni joita aikoinaan valmensin kun loihivat lausumaan: Kun mä ajattelin....
On useampikin. Kuten reissuhommat. Ja se että olen ihan vitun surkea koutsi.:frown:Ehkä siihenkin on syynsä ettet valmenna enää...
Kehota vaan.Kehotan ensin katsomaan peiliin.
Jäpä äänesti itseään.
:thumbup:Jäpä äänesti itseään.
Jaahas, tämähän menee Vuoden Forumisti 2.0 äänestykseksi!10. ja 24.
:thumbup:Jaahas, tämähän menee Vuoden Forumisti 2.0 äänestykseksi!
When you got balls, show them!
Väärähköllä nikillä?Jäpä äänesti itseään.
Ria poisti viestinsä. Ei halua tulla edes quotetasolla liitetyksi meikäläiseen. Ymmärrän toki. Menen nyt tuonne nurkkaan itkemään.Väärähköllä nikillä?
Miten Mossesta on tullut burbin quotessa Ria?
Onneksi ei sentään IRA.Väärähköllä nikillä?
(Muistin sen viestin lähetettyäni, että sinne ketjuun ei pitäny kirjotella täyhkaa ja poistin. Liian myöhään. En meinannu löytäny delete-nappia millään, varmaan se oli liian keskeisellä paikalla ja isolla.)Ria poisti viestinsä. Ei halua tulla edes quotetasolla liitetyksi meikäläiseen. Ymmärrän toki. Menen nyt tuonne nurkkaan itkemään.
Siis niinkö? Jos tuo tapahtui deletoinnin yhteydessä se on bugi....Väärähköllä nikillä?