Vuoden kommentti 2013 - äänestystäyhkä

burb

.
Mietin ihan tosissaan että äänestäisinkö itseäni. Ihan vaan kieron huumorin takia. Vahinko vain ettei voi olla varma tajuaisiko kaikki sen huumoripuolen sellaisessa toiminnassa, moni varmaan kuvittelisi että olen hyvinkin itserakas tms.
Ehkä olen sitäkin juu mutta tässä yhteydessä toimintani syy olisi silkka hassuttelu.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mietin ihan tosissaan että äänestäisinkö itseäni. Ihan vaan kieron huumorin takia. Vahinko vain ettei voi olla varma tajuaisiko kaikki sen huumoripuolen sellaisessa toiminnassa, moni varmaan kuvittelisi että olen hyvinkin itserakas tms.
Ehkä olen sitäkin juu mutta tässä yhteydessä toimintani syy olisi silkka hassuttelu.
Tärkeämpää olisi kuitenkin jälkikäteen itkeä sitä miksi et voittanut, siis siinä epänormaalissa tilanteessa jos et voitaisi. Tilanteessa tulisi ilman muuta haukkua kisan voittaja ja miettiä millä taktiikalla saisi ensi vuonna paremman tuloksen. Onhan kyse sentään tämän foorumin parhaasta/mieleenjääneimmästä :doubtful: kommentista.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei kannata tehdä mitään sellaista mihin ei ole tottunut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tärkeämpää olisi kuitenkin jälkikäteen itkeä sitä miksi et voittanut, siis siinä epänormaalissa tilanteessa jos et voitaisi. Tilanteessa tulisi ilman muuta haukkua kisan voittaja ja miettiä millä taktiikalla saisi ensi vuonna paremman tuloksen. Onhan kyse sentään tämän foorumin parhaasta/mieleenjääneimmästä :doubtful: kommentista.
No just näin! Veit kalat suustani!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikö se oo muotia että siirrytään pois mukavuusalueelta? Tai ainakin kovaan ääneen tuodaan se julki?
On kai se niinkin. Tuo oli vain vakiovastaukseni pelaajilleni joita aikoinaan valmensin kun loihivat lausumaan: Kun mä ajattelin....

burb

.
Väärähköllä nikillä?

Miten Mossesta on tullut burbin quotessa Ria?
Ria poisti viestinsä. Ei halua tulla edes quotetasolla liitetyksi meikäläiseen. Ymmärrän toki. Menen nyt tuonne nurkkaan itkemään.

Ria

Jäässä
Ria poisti viestinsä. Ei halua tulla edes quotetasolla liitetyksi meikäläiseen. Ymmärrän toki. Menen nyt tuonne nurkkaan itkemään.
:D (Muistin sen viestin lähetettyäni, että sinne ketjuun ei pitäny kirjotella täyhkaa ja poistin. Liian myöhään. En meinannu löytäny delete-nappia millään, varmaan se oli liian keskeisellä paikalla ja isolla.)