DSQ
Elossa
Toikin aihe huomioon ottaen tässä on mun tähänastinen suosikki.Kerran meinattiin kysyä, mutta sitten se liike lukittiin ennen kuin ehdin vastata.
Toikin aihe huomioon ottaen tässä on mun tähänastinen suosikki.Kerran meinattiin kysyä, mutta sitten se liike lukittiin ennen kuin ehdin vastata.
No sanotaan. Ihan normi hetskumiehenä mikään ei ole hivellyt ikinä niin paljoa kuin naiselta kuultu kehu et sulla on kyllä iso. Siinähän hivelee sanat selkäpiitä ja tuntuu oma olo erikoisen hyvältä. Eikä tarvitse naisen sanan olla superlatiivissa, riittää se että on keskiarvoa ainakin suurempi. Varmasti on isompiakin saatu siellä, mutta että kun on sillä voittajapuolella, niin se riittää tässä pelissä. Ihan kaikkeen.
Edelleen heterona ja korostaen sitä olen kumminkin ajatellut että minkäköhänlaista olisi jos olisi ihan älytön lerssi? Nousisiko itsetunto ihan sfääreihin vai pysyisikö maata viistämässä silkalla painovoimalla. Jos olisi tuollainen reiteen teipattava, niin varmaankaan ei voisi olla ihan pokkana koskaan. Harrastuksissa ainakin se tulisi muille nähtäväksi, kuten pukuhuoneessa, ja mitenköhän siihen muut sitten reagoisivat olisi kysymys.
Varmaan reagoisivat kuin akat. Alkaisivat juoruta ja puhumaan selän takana. Iskisi peniskateus ehkäpä. Tai sitten pitäisi vaan olla niin älyttömän reilu ja hyvä jätkä, paras sählynpelaaja kentällä ylivoimaisesti, että koko joukkue olisi takana ja ylistettäisiin ihan muista ansioista. Vaikka olisikin epänormaali, niin silti hyväksyttäisiin.
Pitäisi olla nöyrä ainakin. Maalin jälkeen kun ylävitosia heittelisi kavereille, niin ei saisi ajatella että tein maalin ja mulla on fyysisesti isoin muna koko poppoosta. Kun pitäisi keskittyä siihen omaan joukkueeseen ja lopettaa mulkkunsa ihaileminen peilistä.
Vaikeatahan tuo nyt tietenkin olisi. Onneksi on niinkuin on.
-No vittu, ku kukaan ei kerro sääntöjä. Rennvittu ois vastuussa niistä. Siinö on kans semmonen sekoilija, etten enää osallistu mihinkään mihin se näppinsä laittaa.
Onha se hyvä tietty et selvitetään ni ei sit jää paha mieli kelleen. :nope:
Tän sarjan perinteisiin on kyllä kuulunut, että jos jotain ruvetaan selvittämään, jää siitä paha mieli kaikille.
Mulla on aina ollut ajolinjoissa selkeenä ideana slow in - fast out.
Heh, Jacques.Kyllä mäkin tuohon pyrin, mutta käytännön toteutus jää yleensä tasolle "slow in - slow out".. Joissain tapauksissa myös "slow in - fast crash" tai "fast in - &%¤#"!%/"
Onhan se aika säälittävä nysä. Enhän mä tuolla paljon naisia tyydytä, ehkä itteni jos käy flaksi. Naisille voin ostaa pitsan tai suklaalevyn, ne tulee paljon iloisemmaksi niistä. Nyt ei oo pakko niistää. Toisaalta hauskuus-aspektia lisännee kun muistaa loihea nolosta molosta jotta: mahtuu vitun pieneen rakoon. Toisaalta itkettää aina kun sanoo noin. Ja varsinkin jos samaan aikaa joku nauraa.
Kullilinjalla jatketaan.Yläasteella oltiin kavereiden kanssa semmoista kilpaa, että vedettiin sormilla esinahka kiinni ja kustiin väliin niin että kikkelit paisu isoksi ja sitten päästettiin ruiskut irti.
Ei mulla muuta.
Niveaa(Dry Impcat 48h dödö)
James Bondia(150ml dödö miehille)
Dovea(Kuivalle iholle oleva syvähoitova voide)
Jordanin pehmeää hammasharjaa(Voi painaa kunnolla sattumatta pätkääkään)
Pepsodenttiä(Suunraikastavaa)
Sensodyneä(Valkaisevaa ja vihlontaa ehkäisevää ja myös eroosion hoitoon)
Goldwellin kampaamotuotetason hiuslakkaa(Toimii!)
Goldwellin kampaamotuotetasonshampoota(Värjätyille hiuksille Plussaa vadelman tuoksusta!)
Bleu De Chanelia(100ml hajuvesi)
Hugo Boss Bottled(50ml hajuvesi)
Gilette Partahöylä(Toimii paristolla ja jolla saa rentouttavan värinän)
Lushin ambrosia partavoidetta(herkälle iholle ja kosteushoito samalla)
Partakonetta(Kriittisiä kohtia tällä ja myös ihan ohuelle sängelle hellempi vaihtoehto)
Tollasia ainakin nyt sellasessa jokapäiväsessä käytössä lähes.
Ihan oikeesti :thumbfh:Jotenkin se no koska se on nähty niin pakko sulla olla profiili että sinne voi nähdä niin siksi sanoin. Toki voi olla että kaverillasi tai kaverin kaverillasi on tai jollakin muulla foorumistilla joka juorunut vaan.. Mahdollisuuksia on rajattomasti.
Miten homeopatia on eläinrääkkäystä?
Tällaista tänään. *pidättelee naurua*Nokun ne elukkaparat laitetaan homoilemaan.
Onks tää nyt se kaaosteoria? Vai miks mä en ymmärrä tuota matematiikkaa?Äänestyksessä ehdokkaita 12 600 ja forumilla viestejä vuodessa 13 200.
Taso on siis vallan huikea.YYyess. Äänestyksessä ehdokkaita 12 600 ja forumilla viestejä vuodessa 13 200.
Ei se Kimikään kauheasti sveitsiä puhunut tuolla, vaikka on innokkaasti maksanut sen 0,1 promillea veroa tuloistaan sinne reilun vuosikymmenen ajan.
Saatiinpahan tältäkin viikonlopulta materiaalia. :thumbup:Puhu mulle hieman sveitsiä....
Kaikki kritiikki on rakentavaa ja tervetullutta.
Seitsemän postausta 56:sta (plus avausviesti). Näistäkin yksi on postaus, jossa ei ehdoteta mitään. Jos tämä riittää perusteeksi, niin pidä sitten tunkkisi. :kukkahattu:Quiqille ikibanni tähän toikkiin.
"Auta meitä kehittämään palveluamme, olemme kiitollisia kaikesta saamastamme palautteesta!" Asiakaspalvelumiehiä selkeesti. Voitais vielä arpoa kaikkien kritiikkiä antaneiden kesken Viaporin risteily.
Kyllä se riittää.Seitsemän postausta 56:sta (plus avausviesti). Näistäkin yksi on postaus, jossa ei ehdoteta mitään. Jos tämä riittää perusteeksi, niin pidä sitten tunkkisi. :kukkahattu: