Renngeist
Soldiers of Antisthenes
No niin, säännöt siis samat kuin aiemminkin, eli äänestetään kolmea mielestään parasta postausta.
1. Fagerholm
1. Fagerholm
2. TrullinkaasuÄlä sitten lataa liian isoa kuvaa, että näkyy kännyköillä hyvin.
3. OoPee-ToXiCiTyKun kello on keskiyön vaiheella, alkaa Hartsa-time.
4. DominicVahvistan tämän.Saattaa aueta, mutta ranne voi kipeytyä.Takareidet jumissa. Aukeiskohan noilla.
5. RenngeistHöpsis. Ei se ole mitään spedeilyä vaan tutkitusti todettua faktaa siitä, että alitajuntainen nautintoaineiden tyrkyttäminen lisää varsinkin nuorison nautintoaineiden käyttöä.
Totuushan on se, että kun tällä tiellä ollaan, niin loppua tuskin tulee.
Vuona 2259 tuskin on enää makeisiakaan, ei tupakkaa, eikä viinaa. Ne asiat jotka ennen vitutti ovat väistyneet ja uudet vitutuksen ja nillittämisen lähteet ovat tulleet tilalle - kunnes ei ole enää mitään kuin limboamista. Uunit kielletään, koska mm. kypsennetyn lihan syönti aiheuttaa tutkitusti verisuonitauteja ja vitusti syöpää. Lihatuotteet ovat toki bannattu jo 100 vuotta aikaisemmin. Ituja syödään ja kaikki nussii tosiaan, varsinkin homot. Kunnon lintukoto. Vauvoja ja tuulessa lenteleviä kukkien terälehtiä. Kaikki itkee yhtäaikaa onnesta ja siemenneste värjää kadut.
Lopputulos on se, että vastustuskyky heikkenee ja AIDS tappaa kaikki.
Kiitos Alex.
6. PekPoyAi että. Maukas E-koodien ja pohjaanpalamisen täyttämä aromi kyllä. Positiivinen yllätys, pitää uudelleenkin tehdä vielä.
7. burbAMK-valintakokeiden "teoriat" ei Joni ihan oikeasti ole mitään erityisen haastavia. Ja jos ei tuollainen aivotyöskentely tule ihan luonnostaan, valintakokeet ovat motivoituneelle hakijalle aivan tehtävissä jos yhtään etukäteen varautuu. Jos jäät odottelemaan hyvin työllistävää opiskelupaikkaa, jonne pääsee nollat taulussa yhtään valmistautumatta sisään ja joka silti on siistiä sisätyötä, sulle käy opiskelupaikan kanssa samalla tavalla kuin työnhaussa.
8. TroySä oot kyllä yks saatanan kurttuotsainen pätijä. Näsäviisastelet joka asiasta enemmän kuin mä teininä. Mä sentään aikuistuin, tavallaan.
9. PuoliPöhköJörniminen on kait jotakin metallinsorvausta. Mahdollisimman vaikean materiaalin työstämistä. Vähän sama asia kuin kiviporaus. Ainoastaan parhaat ukot pääsevät parhaimmille urakoille.
10. Hartsa76Itsehän osallistuin Ruisrockiin 87.
Olin pukeutunut jätesäkkiin, joka oli maalattu täyteen mm. radikaaleja ja hulluja iskulauseita.
Olin valveilla( ja känässä) noin 50 tuntia putkeen jolloin lähti taju.
Enpä muista minäkään Ruisrockista juuri mitään. Mikähän siinäkin on.
11. JayRHerää kysymys, että mitä tapahtuisi jos joku lehti haastattelisi sinua ja kutsuisi sinua kyseisen haastattelun pohjalta tehdyssä jutussa Imuri-Joneksi.No nyt Iltalehti! Minttu-rakas ja Kielinainen on alitettu.
Vilkkusilmä-Simo
12. FagerholmHommasin taannoin quadcopterin. Kaverin kanssa joka toimii fudisvalmentajana tuli tuosta juttua ja pyysi mua kuvaamaan treenejä. Kaupan kautta ostamaan isompaa muistikorttia tuohon härveliin ja hommiin.
Kokonaan en varmaankaan pysty kuvaamaan, akkukesto tulee vastaan. N. 10 minuuttia lentelee yhdellä akullisella ja mulla on niitä nelejä. Tai enhän mä kyllä tiedä minkä verran tuollaiset treenit kestää.Hommanhan voi myös tehdä niin, että koelennolla hävittää kopterin. Hävisi tuulen mukana niin pitkälle horisonttiin, ettei koko helvetinkonetta enää löytynyt. Great success. Jospa sitä vaikka sitten kaljaa ottaisi.
13. FagerholmHeh, katselinpa tuossa noinnikkäästi että onpas siinä hyvin juoneen näköinen naisihminen jota facebook tarjoaa ystäväkseni yhden yhteisen kaverin perusteella.
Klikkailin uteliaisuuttani kuvansa läpi pähkien kuinka joku voi näin stereotyyppiseltä pubiruusulta näyttää. Siinä sitten noin kymmenennen kuvan kohdalla iski oivallus ja ymmärrys että jumalauta tämähän on mun exä. Edes muistanut enää koko naisen olemassaoloa kun siitä tovi jo vierähtänyt.
Oli se sillonkin vähän sellanen pari päivää järvessä turvonneen ruumiin oloinen, mutta nyt ainakin viikon verran.
Katselin tapahtumiansa ja oli tuo kyllä viime vuonna ammattikoulusta valmistunut.
Nyt ei vanha suola janottanut.
14. SörsselsönEilen muuan forumistin synttäreillä (kiitos niistä, oli hauskaa) totesin siinä sitten ravintolassa jossain kohtaa että mähän olen aivan liian juovuksissa jatkaakseni tintaamista.
Siitä sitten varmoin ja päämäärätietoisin ottein kävellen kohti kotia. Ei ollut ihan hirvittävän tarkkaa tietoa siitä, missä me ollaan ja niinpä reittivalinta oli hieman epäselvä. Kuitenkin sen tiesin, että matkalla ei enää toista baaria ole. Siksipä hieman yllättikin kun tunnin kävelyn jälkeen saavuin baarin pihaan. Hetken siinä asiaa tutkailtuani tulin tulokseen, että sama vitun baarihan se oli mistä olin lähtenytkin.
No ei siinä muuta voinut kun käydä vielä yhden - kaksi neuvoa-antavaa ottamassa ja lähteä niiden voimin uuteen yritykseen kohti kotia.
Pitkän tovin taas harhailtuani koitin jo taksia soittaa, mutta eivät saaneet selvää puheestani. Tosin enpä saanut enää itsekkään.
Taisi siinä jossain kohtaa motoriikka hieman temppuilla kun tasaisella tiellä kävellessä katosi jalat alta tyysti ja pää edellä sukellettiin asfalttiin. Luojan lykky että ei sattunut kuin käteen. Tämän jälkeen oli aivan suunnaton ihme että selvisin hengissä oikaistuani junaradan ylitse. Siinähän oli 1,5m korkea aita ja ylihän mentiin että heilahti.
Matkan kruunasi mutavelliin nilkkoja myöten uppoaminen valkoisissa kengissä.
Tietää taas käyneensä.
15. Hartsa76Mitenkäs arvon moderaattorit suhtautuu tuohon että tällä palstalla mainostetaan uudenkarheita F1-forumeita joissa on asiantuntijamaista keskustelua ja muutenkin kehutaan kuinka on vitusti parempi meno ja meininki?
16. burbTilapäinen mielenhäiriö, alkoholi, huumeet, liiman haistelu, idiotismi, liika aika, keskenkasvuisuus ja huomionkipeys tulevat ensimmäisinä mieleen.
17. JoniOlin menossa kumppanini kanssa tänään pisteestä A pisteeseen B, kun joku kauhee ällö tuli huutamaan että ei saa. Kumppanini on polkupyörä, ja olen itsekin seksuaaliselta suuntautumiseltani ns. "fillari", joten kuljimme tietysti meille tarkoitetulla kaistalla. Tuollainen kaistaerottelu on jo tarpeeksi syrjivää, mutta joillekin ei kelpaa sekään. Halutaanko meidät sulkea keskiöleireihin? Olen järkyttynyt, siis todella pyöristynyt. Olen pyörällä päästäni. Nyt pitäis hälytyskilikellojen soida. Olen silti varma että tarakkautemme kestää tämänkin koettelemuksen.
18. Iso MasaEt säkää mitään oikeaa nimimerkkiä osannut tehdä todellisuuden kanssa joten älä neuvo fiktiota.
19. ToXiCiTyIsontalon Alppu ja Rannannomi ne jutteli kahren kesken!
"Bännää sinä Kauhavan ruma Vallesburppi, niin minä nain sen komian lesken."
Ensin ne kaljahat ryypättiin ja sitten vasta kossu.
Isoo-Alppu se erellä kulki, joka joukosta oli possu.
Isontalon Alppu oli ensimmäinen ja Rannannomi oli toinen.
Salmisen Jone se Kuopijosta oli kolmas samanmoinen.
”Sitten on piru”, sano Rannannomi, "jossen miestä saakkaan!".
Taksiautolla mööten paikkaan ja Tillikassa pitkää iltaa!
Alpun veri ei vapise eikä Kouvon Corsis kulje.
Kaasari kiinni ja ryypyllä bensaa, ja sitten konepelti sulje!
Ei saa laulaa Rannannomista, Rannannomi on mulkku.
Rannannomin portaille on Fagerholmi kussu.
20. FagerholmJuu ja outoa verrata itseänsä fiktiiviseen hahmoon, joka menetti molemmat jalkansa ja toisen käsistään. No jäi vielä runkkaus käsi.
Ai että, ai että.
Siinä on ollu tekemisen meininki kun Raasu on vetäny sininen enkeli kourassa pöydästä toiseen kertomassa olevansa tekn. opiston luokan priimus. Siinä on purkkarit vinkunu ja 501 Levikset repeilly. Lorina vaan kuulunu pöydän alta kun mimmit käyny kuumana tennismekoissaan. Neonvalot välkkyny ja Bee gees soinu. Oi aikoja.