En ole Belcarin tarkkoja sääntöjä nähnyt, mutta oletan sääntöjen olevan Kuismasen luokalle paljon vapaampia, kuin GT-autoille, jotka todennäköisesti ajavat luokitusten mukaisilla autoilla -varsin "tiukat" säännöt.
Kuismasella taitaa myös tuossa 80 Competitionissa olla tuo jo Audin S1:stä tuttu 5 sylinterinen turbo-moottori, josta jo S1:sen aikaan otettiin 600++ heppaa?
Porsche taasen kynii esim. 911 GT3 Cupista "vain" 380hv. Toki GT2 Turbosta saadaan kait enemmän... 911:stä ei Ryhmä 5:sen malleja (esim. "Moby Dick") ja GT1:stä lukuunottamatta ole ikään otettu irti mitään mahdottomia hevosvoimamääriä. Autot on ennenkaikkea rakennettu kestämään pitkien kilpailujen rasituksia ja kilpailukyky on saavutettu muilla keinoin.
Ei pidä heti uskoa, jos Suomessa hehkutetaan jonkun "lyövän" kilparadalla Porschen. Mediat kuten Ruutulippu, kun eivät tunnu tietävän GT-kisailusta h*v*n v*tt**!
Mutta kuitenkin Pertin puolusteluksi täytyy todeta, että on nykyään aina kova veto, kun suomalainen tiimi pärjää maailmalla. -Lempisen suoritukset on todella mahtavia Touring-puolella kun verrataan kalustoa. Kärki on liikkeellä uusimmalla mallilla ja Mikko vuosimallia '96 olevalla autolla...
[ 26-10-2001: Message edited by: Zep ]