Tuo ei osoita mun mielestä törppöyttä lain! Tahaton, harmiton ja ehkä jopa hauskakin sekoilu sitten taas osoittais.AksuPaksu saa vereni kiehumaan eniten, joten häntä äänestin.
Törppö kisassahan pitää on ongelmana mitä ominaisuuksia äänestäisi. Pitääkö törppöyttenä tyhmyyttä, provosointia, ymmärtämättömyyttä vai positiivisella tavalla hölmöilyä, kiihtymistä ja ärsyttämistä. Alunperinhän törppöys on foorumilla ollut varsin positiivinen ilmaus. Nyt kukin äänestää omien mittariensa mukaan. Enpä vielä tiedä mitä itse äänestäisin.AksuPaksu. Listan ainoa hahmo, jonka kirjoitusten lukemisen jälkeen oikeasti haluaa heittää koneen ikkunasta ulos. Häviää kuitenkin tämän kisan, koska Vapaan hemmot eivät tunne.
Tämä vähän muuttui nyt...kun nimi vaihtui Tröpöstä Törpöksi. (eli negatiivisempaan suuntaan. Iso virhe...joka kallistaa vaakaa Moen suuntaan....nyt meni palko nenään! *sruists*) --> Äänestin ***Törppö kisassahan pitää on ongelmana mitä ominaisuuksia äänestäisi. Pitääkö törppöyttenä tyhmyyttä, provosointia, ymmärtämättömyyttä vai positiivisella tavalla hölmöilyä, kiihtymistä ja ärsyttämistä. Alunperinhän törppöys on foorumilla ollut varsin positiivinen ilmaus. Nyt kukin äänestää omien mittariensa mukaan. Enpä vielä tiedä mitä itse äänestäisin.
Entä jos äänestysaika päättyy huomenna???:doubtful:En osaa valita. Kolme liika samantasoista vaihtoehtoa. Pitänee odottaa pari päivää ja tarkkailla törppäyksiä.
Siinä tapauksessa taidan opetalla lukemaan ja tekemään päätöksiä nopeammassa tahdissa.Entä jos äänestysaika päättyy huomenna???:doubtful:
Hahah, todella osuvasti kuvattu! :thumbup:AksuPaksu. Listan ainoa hahmo, jonka kirjoitusten lukemisen jälkeen oikeasti haluaa heittää koneen ikkunasta ulos.
Ja toinen kakkosnikin.Äänestin Kouvoa, koska tuli paha mieli, kun hänellä oli vain kaksi ääntä. Joista toinen oli vieläpä hänen itsensä antama.