Citikkaduon puheista päätellen nyt kakkosrundilla etu on auramiehellä lähtöpaikkojen suhteen, tie menee ilmeisesti selvästi huonompaan suuntaan auto autolta. Ja huomenna jos sataa kunnolla niin siinä olisi varmaan hyvä olla aurana huomennakin.
Ok, eli kelissä ei ole noiden kahden lenkin välillä tapahtunut muutosta vaan hidastuneiden vauhtien takana on vain muutokset tien kunnossa?
Kakkoskiepillä ei kärkiauto siten enää kärsisi juuri mitään seuraavana tulevaan nähden ja nyt näillä jälkimmäisillä pätkillä nähtäisiin sitten suoraan että mikä on kunkin kuskin "todellinen" nopeus?
Jos huomenna satelee, niin noinkohan kakkosena pätkille menevä mitenkään ihmeemmin kuitenkaan kärsii lenkit ensimmäisenä kiertävään nähden. Ehkä kyse olisi enemmänkin siitä, että ykkönen ei kärsi sitä määrää mitä se kuivemmalla kelillä ajettaessa kärsisi.