Win2000 + SP4 = ei nettiä?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mielenkiintoinen ongelma. Tällä hetkellä mun Win2000Prossa ei ole mitään Service Packkia asennettuna seuraavasta syystä. Nimittäin, jos asennan Service Pack 4:sen niin netti lopettaa toimimisen tyystin! Mihinkään ei pääse, pingin saan takaisin parista .jyu.fi sisäisestä paikasta mutta ei pääse esim jyu.fi:n irc-palvelimelle, saati mihinkään WWW-sivuille. Kaikki nettiasetukset pysyy muuttumattomina mutta niin vain yhteys ulkomaailmaan katoaa jos SP4:sen asennan. Kahdesti olen kokeillut, ei eroa. Service Pack 3:nen, ja kakkonen, toimi aikanaan hyvin mutta meni joskus tammikuussa Windows uusiksi, juurikin kun päivitin SP3 -> SP4 ja kesken asennuksen BSOD eikä sitten Windows herännyt henkiin enää millään. Vai saisko tota Service Pack 3:sta mistään enää englanninkieliseen Windows2000:seen?

Itse kysymykseen siis. Olisiko kellään mitään ideaa miksi netti lopettaa toimimisen SP4:sen asennuksen jälkeen? Suurta merkitystä tällä asialla ENÄÄ ei ole koska viikon päästä muutan pois ja joudun sanomaan hyvästit opiskelijapiuhalle. Mutta ihan mielenkiinnosta jos joku keksiis syyn... Suurempaa syyn etsimistä netistä en ole tehnyt, että josko jollakin olisi samoja ongelmia ollut.
 
Ylös