Windows XP SP3 päivitys

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Päivitin joku aika sitten SP3:n. Sen jälkeen mikään Windows update päivitys ei ole skulannut mulla. Ei edes Mesen päivitys. Duunikaveri kysäisi hyviksen hetki sitten ongelmasta (jota en osannut yhdistää SP3 päivitykseen). Netistä löytyi yhdeltä blogi-saitilta korjausohje, joka pitää ajaa komentokehoitteessa. Sen jälkeen kaikki alkoi wörkkiä! :alppu: :alppu: :alppu: :thumbfh: :thumbdown

HIEHOA!

Jos olet asentanut SP3:n, et voi enää korjata tätä automaattisesti. HIENO SOPPA MICROSOFTILLA! Kuinkakohan he meinavat korjata tämän? :alppu:

Opettamalla käyttämään käyttäjiä manuaalista korjausta? Nyt kaikki käyttäjät on opetettu automatiikan helppouteen. Odotankin jännityksellä maailman reagointia asiaan (mikäli johtopäätökseni ovat oikeat :eek: ).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Minulla toiminut ainaskin ihan hyvin:doubtful:
Niin mullakin ja melkein kaikilla muillakin, mutta tämähän nyt ei suinkaan estä yleistämästä omien tarpeittensa mukaan :rolleyes:

Hieman ihmetyttää, että mikäköhän tämänkin otsikon ideana niinku oli, paitti siis olla tyypillinen Linux-Fanboy purkaus :confused:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kiguel sanoi:
Netistä löytyi yhdeltä blogi-saitilta korjausohje, joka pitää ajaa komentokehoitteessa.
Kiitos avustasi samaan ongelmaan törmänneiltä
lisäselvitys ei varmaan haittaisi

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Niin mullakin ja melkein kaikilla muillakin, mutta tämähän nyt ei suinkaan estä yleistämästä omien tarpeittensa mukaan :rolleyes:

Hieman ihmetyttää, että mikäköhän tämänkin otsikon ideana niinku oli, paitti siis olla tyypillinen Linux-Fanboy purkaus :confused:
Ei oo tällä hetkellä linux-hankkeita vireille. :frown:

Ei mulla ole mitään tarvetta tehdä tikulla asiaa. En tiedä kuinka montaa Windows-käyttäjää tämä koskettaa, tai millaisia reunaehtoja tapaukseen liittyy, mutta itse jouduin korjaamaan konettani purkkavirityksellä.

http://www.neurophys.wisc.edu/comp/blog/

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Miguel sanoi:
Ei oo tällä hetkellä linux-hankkeita vireille. :frown:

Ei mulla ole mitään tarvetta tehdä tikulla asiaa. En tiedä kuinka montaa Windows-käyttäjää tämä koskettaa, tai millaisia reunaehtoja tapaukseen liittyy, mutta itse jouduin korjaamaan konettani purkkavirityksellä.

http://www.neurophys.wisc.edu/comp/blog/
No tuo kuulostaa jo paremmalta, tuosta avauksesta kun sai aika helpolla sen käsityksen, että tää ongelma muka koskis ihan kaikkia XP-käyttäjiä, jotka ovat epäonnekseen menneet SP3:n asentamaan ;)

Muutenkin hieman kummaksutti se, että nimenomaan juuri Linux-käyttäjä (olkoot sitten vaikka ex-semmoinen) nostais metelin siitä, että jotain pitää tehdä komentokehoitteesta käsin :D :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
btw. nyt kun tuon ratkaisun näin, niin toi ongelma ei välttämättä liity suoranaisesti mitenkään SP3:een, aikoinaan (pari vuotta sitten) meinaan jouduin tekemään tuon saman parille koneelle, kun Microsoft Update tai joku sen käyttämä komponentti oli korruptoitunut eikä suostu enää skulaamaan. Ei ollut onneksi kovin yleinen ongelma.

Mullaon semmonen muistikuva, että taisin tuon ratkaisun silloin tännekin kammeta.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
btw. nyt kun tuon ratkaisun näin, niin toi ongelma ei välttämättä liity suoranaisesti mitenkään SP3:een, aikoinaan (pari vuotta sitten) meinaan jouduin tekemään tuon saman parille koneelle, kun Microsoft Update tai joku sen käyttämä komponentti oli korruptoitunut eikä suostu enää skulaamaan. Ei ollut onneksi kovin yleinen ongelma.

Mullaon semmonen muistikuva, että taisin tuon ratkaisun silloin tännekin kammeta.
Oli SP3:n ongelma tai ei, meidän duunissa ongelmat johtavat aika lailla SP3 yhteydessä tapahtuneeseen korruptoitumiseen.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Miguel sanoi:
Oli SP3:n ongelma tai ei, meidän duunissa ongelmat johtavat aika lailla SP3 yhteydessä tapahtuneeseen korruptoitumiseen.
Teidän duuni ei ole SP3 yhteensopiva. :(