Sörsselsön
Kui hianoo se sit on?
Vaan minkäs sille voi jos yleisö itse valitsee ne vaaranpaikat?Ei nyt yleisön vaarantaminen ainakaan kuulu moottoriurheiluun.
Vaan minkäs sille voi jos yleisö itse valitsee ne vaaranpaikat?Ei nyt yleisön vaarantaminen ainakaan kuulu moottoriurheiluun.
Aina voi "palkita" yleisön peruuttamalla koko EK:n. Ja näinhän on tehtykin. Syyttömät katsojat kiittää.Vaan minkäs sille voi jos yleisö itse valitsee ne vaaranpaikat?
Totta. Ja tuossa on nykyisin "liipasinsormi" varsin herkässä. Valitettavasti. Rallin luonteesta on kadotettu jotain perin oleellista kun rallia ajetaan vain toimisto aikaan ja samoja pätkiä useaan kertaan ja yleisö tungetaan piikkilangan taa sikakarsinoihin.Aina voi "palkita" yleisön peruuttamalla koko EK:n. Ja näinhän on tehtykin. Syyttömät katsojat kiittää.
Joka on yleensä aina ollut täysin oikea ratkaisu. Aina löytyy näitä, jotka luulevat voivansa ammattikatsojina seisoa missä tahansa, ja sitten niitä kännisiä turisteja, jotka eivät edes tiedä mitä lajia ovat katsomassa.Aina voi "palkita" yleisön peruuttamalla koko EK:n. Ja näinhän on tehtykin. Syyttömät katsojat kiittää.
Ihan totta. Mutta tuntuu että tänä päivänä mennään aina vähän äärilaidasta toiseen, eli heti kun jotain sattuu niin turvallisuusasiat vedetään ihan överiksi. Ja sitä minä pelkään tässäkin, että nyt kun kaikki näyttää taas mielenkiintoiselta niin sitten sattuu jotakin ja seurauksena on että siirrytään paniikkiratkaisuna joihinkin mopoauto-tussareihin. Eli pitää vaan toivoa että yleisökin yrittäisi käyttää vähän järkeään eivätkä menisi noihin selkeästi vaarallisiin paikkoihin koska se olisi kaikkien etu ettei mitään vakavampaa satu.Toisaalta onnettomuudet kuuluu moottoriurheiluun eikä niistä pidä millään lailla "järkyttyä" tai suurennella niitä. Kun mennään niin silloin sattuu ja tapahtuu.
Kyllä ja paikanhan voi valita "sikarikarsinoiden" ulkopuoleltakin, kunhan tekee sen turvallisesti ja sovussa järkkäreiden kanssa.Joka on yleensä aina ollut täysin oikea ratkaisu. Aina löytyy näitä, jotka luulevat voivansa ammattikatsojina seisoa missä tahansa, ja sitten niitä kännisiä turisteja, jotka eivät edes tiedä mitä lajia ovat katsomassa.
Mistäköhän tätä voi seurata? Meeke heittää yleensä ihan hyvää jerryä lehdistötilaisuuksissa.Citroenilla on iltapäivällä virallinen auton julkistus.
Facebookista: https://www.facebook.com/citroenracing/Mistäköhän tätä voi seurata? Meeke heittää yleensä ihan hyvää jerryä lehdistötilaisuuksissa.
:Red Bull TV:n pitäisi näyttää ensi kaudella ilmaiseksi jonkin verran erikoiskokeita livenä.
Kuulostaa jopa liian hyvältä.