ettelbruck
Well-known member
Saivat sentään listan ulos luvattuna päivänä. Marc Duez ja nuorukaisia: http://www.acm.mc/documents/4/LISTE DES ENGAGES PAR LISTE DE PRIORITE.pdf
Nykymenossa kai sitten hyvä määrä. Vuoden 2001 tai 2002 Nesteessä oli WRC:tä liki 30.Uijui! 14 WRCtä, mikäli ei laskupää ihan kauhean pahasti pettänyt!
Monte on yksi niistä ralleissa mitä jaksaa seurata MM sarjan tilasta huolimatta. Tosin reitin vieminen etelämmäs ei varmasti mielenkiintoa lisää.
Kukaan tuskin epäilee Ogierin valta-aseman katoavan, mutta "B ryhmän" osalta kaudesta tulee varmasti hyvinkin mielenkiintoinen. Veikkaan, että Ogierin jälkeen tulevat Latvala ja Mikkelsen. Sitten Hirvonen ja loput. Pahiten uskon floppaavan Hyundain.
Tulokset panostuksen mukaan jne. "Jännitystä" riittänee lähinnä siinä, ehtiikö Hyundai saada jompaakumpaa arabitalleista kiinni tämänhetkisellä mallilla, vai onko se vasta tulevan auton asioita. Se ei toki estä Neuvillea yrittämästä.7700kms of testing for @HyundaiWRC against VW's 20,000+kms! A very different approach indeed!
https://twitter.com/voiceofrally/status/410360234876887040
Monesta asiastahan se menestyksen saavuttaminen riippuu, yhtenä niistä se, että osataan testata oikeita asioita, on oikeita asioita mitä testata, osataan lukea testin tulokset oikein ja lopulta osataan tehdä se mitä tekemän pitää notta asiat notkistuu. Ettei se määrä aina.....toivon ma. :dunno:Tulokset panostuksen mukaan jne. "Jännitystä" riittänee lähinnä siinä, ehtiikö Hyundai saada jompaakumpaa arabitalleista kiinni tämänhetkisellä mallilla, vai onko se vasta tulevan auton asioita. Se ei toki estä Neuvillea yrittämästä.
Ainakin mitä minä olen ymmärtänyt, niin tallissa on osaavaa väkeä töissä, eikä päätöksiä tee kukaan Korean keisari. Pahimmat kilpailijat Hyundai kuskeilla ovat omat tallikaverit, kun muutama kuski vuorottelee. Toivottavasti Hänninen saa annettua hyvät näytöt seuraavaa kautta ajatellen.Monesta asiastahan se menestyksen saavuttaminen riippuu, yhtenä niistä se, että osataan testata oikeita asioita, on oikeita asioita mitä testata, osataan lukea testin tulokset oikein ja lopulta osataan tehdä se mitä tekemän pitää notta asiat notkistuu. Ettei se määrä aina.....toivon ma. :dunno:
Kun katsoo Hyundain kieltämättä kiireistä testiaikataulua ja puheita, miten kauteen 2015 tullaan evo 2:lla, minusta Hyundain kautta 2014 pitäisi pitää samana kuin Volkkarin kautta 2012. Opetteluna. Kaudella 2015, kun on se varsinainen WRC-auto valmiina, pitäisi tulostakin tulla. Ja kyllä se Hänninenkin pääsee tulevalla kaudella ajamaan ihan tarpeeksi...Jos Hyundai pääsee helpolla siihen Hännisen mainostamaan sekunti/kilometrillä tappiota kärkeen,niin sekin on hyvä saavutus.
Ihan pelkästään videomateriaalia katsomalla eron huomaa silmällä Volkkariin aika isoksi.Mielellään olen väärässä mutta koskaan en ole vielä ollut :wall:
Ogier ajoi silloinkin yhdet pohjat, Skodalla...Hyundain kautta 2014 pitäisi pitää samana kuin Volkkarin kautta 2012.
Ja tuo kertoo kuinka kova kaveri on kyseesä..Eipä noista Hyundain kuskeista kukaan ole samalla tasolla, ei edes Neuville.Ogier ajoi silloinkin yhdet pohjat, Skodalla...
En nyt jaksa tarkistaa, mutta kyllä nuo pohjat on tulleet tilanteessa, kun wrc-kuskit ovat löysäilleet tai muista olosuhteista johtuen.Ja tuo kertoo kuinka kova kaveri on kyseesä..Eipä noista Hyundain kuskeista kukaan ole samalla tasolla, ei edes Neuville.
Sade- ja rengasshow Sardinian ekana päivänä. Samalla pätkällä kolmantena ikiharrastaja Giovanni Manfrinato N-Lancerilla...tai muista olosuhteista johtuen.
Marc Duez ajaa muuten GT-ryhmän Porsche 911 GT3:lla. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun "uudella" GT-säännöllä joku osallistuu WRC-ralliin.Saivat sentään listan ulos luvattuna päivänä. Marc Duez ja nuorukaisia: http://www.acm.mc/documents/4/LISTE DES ENGAGES PAR LISTE DE PRIORITE.pdf
Vaan siinä on hienon näköinen ja kuuloinen ralliauto! Pimeässä yössä varsinkin kun tollanen Porsche möyryää tulemaan niin siitä korva nauttii. Toivottavasti insinöörit asentavat sitten aikanaan niihin käyttöön tuleviin sähköisiin ralliautoihin Porschen äänetMarc Duez ajaa muuten GT-ryhmän Porsche 911 GT3:lla. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun "uudella" GT-säännöllä joku osallistuu WRC-ralliin.
edit: kuvia shakedownista http://www.rallye-magazin.de/rallyes/wm/galerien/2014/shakedown-911-r-gt/index.html