nordic man
Well-known member
- Liittynyt
- 9.5.2009
- Viestit
- 4331
No nyt on Kimi hävinnyt tuloksista kokonaan eli vissiin ulkona.
Huoh, olisi ollut mahikset hyville sijoille, onneksi sentään Mikolla ja Mineillä hyvät mahdollisuudet.
Huoh, olisi ollut mahikset hyville sijoille, onneksi sentään Mikolla ja Mineillä hyvät mahdollisuudet.