Tarkoitin tuossa Malcolmia, mutta tuskin kumpikaan tuosta kovin iloisia ole. :alppu:Entä mitä tekee Wilsonin itsetunnolle se että Kimi usein ajaa nopeammin, en usko että hyvää :nope:
Siksi pitääkin riemuita niin kauan kun pystyyKyllä se kimi sieltä tippuu kun minit on maalissa.
Mutta tuo Mini taitaa olla kyllä kunnon peli, Latvala vois mennä sinne vaikka ensi vuodeksi
Malcolmille on annettu nimi '5-year plan' foorumeilla, kuulemma senjälkeen pitäisi näkyä tuloksia mutta taitaa olla 6. vuosi meneillään, olenko oikeassa?
Joka tapauksessa jos itsetunto lähtee murenemaan niin tulee olemaan aina vain vaikeampaa mennä seuraavaan ralliin enkä toivo sitä kenellekään :nope:
Matthew :wall:Niin siis Matthew eli poika eli kuski sehän se herraviisivuotis-suunnitelma on
Mun mielestä Räikkönen on siä aina otsikoissa ja oikeista rallikuskeista ei puhuta yhtää mitää. Joten hyvä että joskus näinkin.Just niinkuin arvelinkin, maikkarilla ei mitään mainintaa Räikkösen ajosta, hehkutetaan ainoastaan Latvalan epäonnea...
Kimi spinnaa niin se on heti otsikoissa.
Maikkarin palstalla saadaan jokaisesta Kimi-uutisesta sota aikaiseksi. Trollit pääsevät henkseleistään irti. Oma huomio tuossa on, että Kimi kyllä pääsee jokaisesta asiasta otsikoihin, mutta yleensä ne ovat negatiivissävytteisiä.Mun mielestä Räikkösen virheistä tehdään aina otsikot, ei mitään positiivista. Mielummin soisin että pitäisivät matalaa profiilia eivätkä revittelisi tyhjänpäiväisillä otsikoilla. Ehkä Räikkösen nimi sitten lisää kävijämääriä, tiedä häntä
Ei Räikkönen itsekään halua paistatella julkisuudessa. Jyskälässä kun muut kuskit ajoivat mekaanikoiden luo, Kimin mekaanikot ajoivat Kimi luo - selkeä merkki siitä että ei tahdo varastaa huomiota muilta.
Olisi pikku hiljaa aika onnen kääntyä. Sitikalla onnistuu aina kaikki. Loeb itse on varma kuin tauti ja pirullisen nopea. Lisäksi Sitikka ei petä koskaan. Tuossa on sellainen yhdistelmä, jota on vaikea päihittää.Latvalalla jälleen rengas puhki . Oikein epäonnen pikataival tämä hälle , samalla pikataipaleella 2 rengasrikkoa.