Reima
New member
- Liittynyt
- 3.1.2025
- Viestit
- 1
Ajattelin näin uuden kauden alla avata ketjun myös WRC2-luokalle ja kirjoittaa hieman ajatuksia tulevaa kautta silmällä pitäen.
Toyota:
Oliver Solberg: Enemmän kuin pytyn paikka nyt, Printsportin autolla on osoitettu pystymään voittaa mestaruus ja kun viime vuoden päävastus Pajari on vaihtanut luokkaa ylemmäs eihän tavoitteena voi olla mitään muuta. Vauhtia asvalttikisoissa olisi mukavaa enemmän.nähdä.
Roope Korhonen: Ei vielä vahvistettu mitä ajaa ja kuinka paljon mutta oletettavasti tähtäin on edelleen WRC2-luokassa, podiumtaistossa oltava säännöllisesti jos mielii päästä ylöspäin urallaan.
Georg Linnamäe: Viime vuonna kalusto vaihtui Hyundaista Toyotaan ja vauhti näytti kasvavan melko olettamattomalla tavalla, jatkuuko kehitys myös tulevalla kaudella?
Citroen:
Yohann Rossel: Moni toivoi Rosselia jo pääluokkaan Rally1-auton rattiin mutta jatkaa kuitenkin jo tutuksi tulleessa autossa WRC2-luokassa. Paineensietokyky tuntuu olevan miehen suurin ongelma sillä jo kahdesti kauden ratkaisuhetkillä virheitä Keski-Euroopan rallissa. Toivottavasti löytävät lisää vauhtia soralle, asvaltilla voittajapeli.
Leo Rossel: Edellämainitun nuorempi veli, päihittänyt kokeneita kavereita Ranskan sarjassa. Suuria odotuksia vaikeaa asettaa kokemuksen puutteesta MM-ralleista johtuen.
Skoda:
Andreas Mikkelsen (?): Mikkelseniä on joissakin yhteyksissä huhuiltu vahvasti takaisin Toksportin Skodan rattiin. Jos ajaa täyden sarjan niin tavoitteena ei voi olla enempää eikä vähempää kuin mestaruus. Hyvä vauhtimittari nuoremmille.
Nikolay Gryazin (?): Myös Gryazinia on viety takaisin Skodan rattiin yhden Citroenilla vietetyn vuoden jälkeen. Asvalttikisojen ehdoton kuningas viime kaudelta, soralla vähän vaikeampaa. RS Skoda ei tuntunut istuvan käteen ainakaan toissa kaudella joten miten käy nyt?
Gus Greensmith (?): Greensmithin viime kausi oli luvalla sanoen heikko. Kokemusta kertynyt jo hyvin paljon moniin muihin kilpakumppaneihin nähden ja tulleva kausi on ehdoton viimeinen näytön paikka jos mielii urallaan päästä eteenpäin muuten kuin suuren rahasäkin avittamana. Vai oliko viime kausi miehen todellinen taso kilpakumppaneihin nähden?
Robert Virves (?): Pidän Virvestä jopa tämän listan toiseksi lahjakkaimpana nuorena kuljettajana heti Solbergin.jälkeen. Toivottavasti löytää budjettia laajaan ohjelmaan sekä myös asvalttikisoihin. Viime kaudella jo muutama podium jotka tulivat puhtaasti ajamalla.
Sekalaiset suomalaiset:
Teemu Suninen: Teemua on viety niin Skodan kuin Toyotan rattiinkin. Luokassaan olisi ehdottomia ennakkosuosikkeja ajoi sitten kumman tahansa ratissa jos edes ajaa.
Emil Lindholm: Emilin ura tuntuu tulleen pisteeseen josta ei ole enää ylöspääsyä. Huhuja millä kalustolla mies mahdollisesti olisi ajamassa on ollut myös huolestuttavan vähän vaikka Hyundai todennäköisin on.
Lauri Joona: Todennäköisesti jatkamassa Skodalla, viime kaudella muutamia valonpilkahduksia kehityksestä mutta niiden vastapainoksi todellisia epäonnistumisia. Nyt on tultava tulosta jos ajaa sarjaa.
Toyota:
Oliver Solberg: Enemmän kuin pytyn paikka nyt, Printsportin autolla on osoitettu pystymään voittaa mestaruus ja kun viime vuoden päävastus Pajari on vaihtanut luokkaa ylemmäs eihän tavoitteena voi olla mitään muuta. Vauhtia asvalttikisoissa olisi mukavaa enemmän.nähdä.
Roope Korhonen: Ei vielä vahvistettu mitä ajaa ja kuinka paljon mutta oletettavasti tähtäin on edelleen WRC2-luokassa, podiumtaistossa oltava säännöllisesti jos mielii päästä ylöspäin urallaan.
Georg Linnamäe: Viime vuonna kalusto vaihtui Hyundaista Toyotaan ja vauhti näytti kasvavan melko olettamattomalla tavalla, jatkuuko kehitys myös tulevalla kaudella?
Citroen:
Yohann Rossel: Moni toivoi Rosselia jo pääluokkaan Rally1-auton rattiin mutta jatkaa kuitenkin jo tutuksi tulleessa autossa WRC2-luokassa. Paineensietokyky tuntuu olevan miehen suurin ongelma sillä jo kahdesti kauden ratkaisuhetkillä virheitä Keski-Euroopan rallissa. Toivottavasti löytävät lisää vauhtia soralle, asvaltilla voittajapeli.
Leo Rossel: Edellämainitun nuorempi veli, päihittänyt kokeneita kavereita Ranskan sarjassa. Suuria odotuksia vaikeaa asettaa kokemuksen puutteesta MM-ralleista johtuen.
Skoda:
Andreas Mikkelsen (?): Mikkelseniä on joissakin yhteyksissä huhuiltu vahvasti takaisin Toksportin Skodan rattiin. Jos ajaa täyden sarjan niin tavoitteena ei voi olla enempää eikä vähempää kuin mestaruus. Hyvä vauhtimittari nuoremmille.
Nikolay Gryazin (?): Myös Gryazinia on viety takaisin Skodan rattiin yhden Citroenilla vietetyn vuoden jälkeen. Asvalttikisojen ehdoton kuningas viime kaudelta, soralla vähän vaikeampaa. RS Skoda ei tuntunut istuvan käteen ainakaan toissa kaudella joten miten käy nyt?
Gus Greensmith (?): Greensmithin viime kausi oli luvalla sanoen heikko. Kokemusta kertynyt jo hyvin paljon moniin muihin kilpakumppaneihin nähden ja tulleva kausi on ehdoton viimeinen näytön paikka jos mielii urallaan päästä eteenpäin muuten kuin suuren rahasäkin avittamana. Vai oliko viime kausi miehen todellinen taso kilpakumppaneihin nähden?
Robert Virves (?): Pidän Virvestä jopa tämän listan toiseksi lahjakkaimpana nuorena kuljettajana heti Solbergin.jälkeen. Toivottavasti löytää budjettia laajaan ohjelmaan sekä myös asvalttikisoihin. Viime kaudella jo muutama podium jotka tulivat puhtaasti ajamalla.
Sekalaiset suomalaiset:
Teemu Suninen: Teemua on viety niin Skodan kuin Toyotan rattiinkin. Luokassaan olisi ehdottomia ennakkosuosikkeja ajoi sitten kumman tahansa ratissa jos edes ajaa.
Emil Lindholm: Emilin ura tuntuu tulleen pisteeseen josta ei ole enää ylöspääsyä. Huhuja millä kalustolla mies mahdollisesti olisi ajamassa on ollut myös huolestuttavan vähän vaikka Hyundai todennäköisin on.
Lauri Joona: Todennäköisesti jatkamassa Skodalla, viime kaudella muutamia valonpilkahduksia kehityksestä mutta niiden vastapainoksi todellisia epäonnistumisia. Nyt on tultava tulosta jos ajaa sarjaa.