Wreckless Eating

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Ootteko koskaan kattoneet? Juutuubista löytyy. Minun mielestä paras USA:lainen sarja koskaan. Ja hauskin. Ehdoton suosikki on Andrew, aivan hulvaton mies. Tokana tulee Matt.

Suomessa on ihan selvästi kysyntää samanlaiselle sarjalle. Onhan täällä pelkokerroin ja BB. Nyt vaan keksimään mitä suomalaisia ruokia tai elintarvikkeita voisi testata sarjassa. Ylelle vaan ideaa kyseisestä sarjasta. Yle kuitenkin tukee monikulttuurisuutta, niin ihan hyvin voisi tukea tällaista ruokasarjaakin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En katso. Juurikaan TV:ta siis. Joten mulle ei ole ns. tilausta katsoa tietokoneen kauttakaan TV-ohjelmia. Toisaalta tämän tojckin otsikko herätti pientä mielenkiintoa.

Hapansilakasta kun on ollut puhetta ja muutenkin.

Harkitsen, jos aikaa on.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Jenkkisarjoista mitä netistä voi kaivaa yksi mielenkiintoisimmista on I (Almost) Got Away With It. Täysin harmittomista typeryksistä pahimpiin ihmissaastoihin luotaava ohjelma. Dramatisoituna aina jonkun karkurin tai pakenian tarina, ja lopulta sheriffien kalterien takana haastateltavana. Jotkut tarinat ovat traagisia, jotkut vain huvittavia. Kaikkien jaksojen pontti on pakko ja pakeneminen.

Nelonen voisi ottaa tämän ohjelmistoonsa. Tai Yle, jos korottaisi vähän lupamaksua taas.

SamiJ

Well-known member
Ootteko koskaan kattoneet? Juutuubista löytyy. Minun mielestä paras USA:lainen sarja koskaan. Ja hauskin. Ehdoton suosikki on Andrew, aivan hulvaton mies. Tokana tulee Matt.

Suomessa on ihan selvästi kysyntää samanlaiselle sarjalle. Onhan täällä pelkokerroin ja BB. Nyt vaan keksimään mitä suomalaisia ruokia tai elintarvikkeita voisi testata sarjassa. Ylelle vaan ideaa kyseisestä sarjasta. Yle kuitenkin tukee monikulttuurisuutta, niin ihan hyvin voisi tukea tällaista ruokasarjaakin.
Et oo vissiin koskaan Madventuresia / Madcookia kattonu.

Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Et oo vissiin koskaan Madventuresia / Madcookia kattonu.
Toi Madcookin hapansilakan syöminen oli mulle ihan uutta. Hyvin jätkät kuitenkin vetivät, vaikka lievää liiottelua oli kyllä havaittavissa.

Mun uusi suosikki Wreckless Eatingin jaksoista on Fear Pong. Siinä on kaikki "parhaat" koottu yhteen ja niitä sitten kilpailunomaisesti maistellaan. Madcooking äijät eivät selviäisi tuosta Fear Pongista.