kouvotsvoni
Banjottu
Yhtä hyvin voisin tähän sanoa, että uskovaiset hiljaa.
Jeesukses tykkäs läträtä viinillä, ei passaa unohtaa. :frank:No juomarit hiljaa. :wink:
:thumbup:Ilta-Sanomat sanoi:Kirvespako johti kirkkoherran määräaikaiseen erottamiseen
Laihian kirkkoherra Mertsi Saarela on erotettu määräajaksi pappisvirastaan. Lapuan hiippakunnan tuomiokapituli määräsi kahden kuukauden eron keskiviikkona.
Asiasta kertoivat sanomalehdet Ilkka ja Pohjalainen verkkosivuillaan.
Tuomiokapitulin mukaan Saarela on toiminut vastoin virkavelvollisuuksiaan sekä käyttäytynyt sopimattomasti virka-asemaansa ja pappisvirkaansa nähden.
Sopimaton käytös liittyy avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen ja sen vaikutuksiin.
Saarela joutui elokuussa pakenemaan kirveen kanssa riehunutta mustasukkaista aviomiestä, koska tapaili tämän vaimoa.
Entä jos on ateisti absolutisti?Yhtä hyvin voisin tähän sanoa, että uskovaiset hiljaa.
No en olis itsekään uskonut että olen mättänyt ymmärtämättömyyttäni kirkolle vuosittain satoja, satoja euroja fyffeä. Perhetasolla yli tonttu vuodessa.En ois siustakaan uskonu...
Mites tuo Fortum?Rahan vastineeksi saadut vastapalvelukset ovat olleet kovin laimeita. Vapaassa uskontojen välisessä markkinataloudessa tuollainen tehoton riistolypsäjä olisi kuihtunut pois jo vuosikymmeniä sitten.
Maksakaa te joilla on varaa heittää rahhoo tuuleen. :thumbup:
Etkö omista saunaa? Vai toimiiko sähköllä?Sitäpaitsi Kirkkosanomat tulee automaattisesti myös kirkosta eronneille, ikävä kyllä'
Joo.Etkö omista saunaa? Vai toimiiko sähköllä?
JooMites tuo Fortum?
Ihan hyvinMites tuo Fortum?
AJ on herännyt. :ahem:En aio erota. Pärät Kläshhhhh!
Ai tää olikin herätyskokous.AJ on herännyt. :ahem:
No ei, mut taidat nukkua kaiket päivät.Ai tää olikin herätyskokous.
Haist jo! Mä olin kahdeksaan asti töissä!No ei, mut taidat nukkua kaiket päivät.
No elä käy noin kuumanaHaist jo! Mä olin kahdeksaan asti töissä!
Kuumana? Siellähän on pakkasta. Piti raapia autosta lasit.No elä käy noin kuumana
Oliko paljonkin? :frank:Kuumana? Siellähän on pakkasta. Piti raapia autosta lasit.
Ei voittoa.Oliko paljonkin? :frank: