XBOX LIVE matsi?

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Onko Foorumilla Xbox LIVE pelaajia?
Itse pelailen Halo3, Far Cry2 ja Batlefield: Bad Companya ja Burnout Paradiseä.
Onko muita pelaajia/otetaanko matsi?

teppoil

Well-known member
Onko Foorumilla PlayStation 3 ONLINE pelaajia?
Itse pelailen NHL 08, Gran Turismo 5 Prologue ja Colin McRae DiRT (ja joulun jälkeen myös kakkonen).

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Onko Foorumilla Xbox LIVE pelaajia?
Itse pelailen Halo3, Far Cry2 ja Batlefield: Bad Companya ja Burnout Paradiseä.
Ite olen nimellä Mursuking69 Xbox Livessä.Pistä frendi kutsu niin otetaan joku päivä matsia esim.Halo 3:ssa.:thumbup:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ite olen nimellä Mursuking69 Xbox Livessä.Pistä frendi kutsu niin otetaan joku päivä matsia esim.Halo 3:ssa.:thumbup:
Ainakin itse voisin heittää sulle frendipyyntöä, kunhan taas torstaina pääsen boksille. Ja tosiaan T.K voi halutessaan laittaa frendikutsua myös gamertagille Nipsuhuuli. ;) Itse pelailen tällä hetkellä Forza 3:a ja parin viikon sisään myös Modern Warfare 2:ta. Opiskelujen takia en ole ehtinyt syksyllä pelata paljon, mutta onneksi perjantaina alkaa kuukauden pituinen loma, niin ehtii taas pelailla. :ahem: Jos lähiaikoina järkkäätte matsia Halo 3:ssa, niin voisin kyllä tulla kokeilemaan itsekin.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Mun nimimerkkille "Peppis" voi kanssa laittaa kaikenlaisia kaverikutsuja.
Pelaan lähinnä vaan kaikkenlaisia hyviä pelejä (lähinnä). Facebokissa ja Youtubessa olen nimellä Norbert Haug.

Odotan jo kutsuja kaikenlaisiin peleihin.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Nipsuhuuli ja ToXiCiTy, pistän teille Frendipyynnön tänään. Nimimerkkinä on Tepatti. Pistän tästä ku pääsen kotia, niin otetaan HALO3 matsi joku päivä.
Ittellä myös opinnot menos niin ei välttämättä kerkee aina, mutta katellaan tarkemmin.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Nipsuhuuli ja ToXiCiTy, pistän teille Frendipyynnön tänään. Nimimerkkinä on Tepatti. Pistän tästä ku pääsen kotia, niin otetaan HALO3 matsi joku päivä.
Ittellä myös opinnot menos niin ei välttämättä kerkee aina, mutta katellaan tarkemmin.
Sori,muistin väärin mun tagin.:eek: mursuking69 oli mun vanha,mutta uusi on MursuKing.