Lunssila
Well-known member
Taustamusiikkia yksinäisille:
Viikate - Aattoiltana
Viikate - Aattoiltana
Hello Kitty <3Vahan paivitysta. Irkissakin on muutama.![]()
Tehdäänkö oikein vahvat glögipaukut yömyssyksi? Kumpikin tahollaan siis.Hei te 34 muuta luuseria siellä, jotka reloadaatte tätä vapaata keskustelua. Kirjoitelkaas jotain!
No tässä valkkasin juuri joukkuetta tapanin futispeleihin. Ja vähän pitemmälläkin tähtäimellä, siellä kun pelataan neljä täyttä kierrosta reilussa viikossa. Tai pelataan jos pakkanen ja lumi sallivat.Hei te 34 muuta luuseria siellä, jotka reloadaatte tätä vapaata keskustelua. Kirjoitelkaas jotain!
Eikös joulu ole perinteisesti ollut antamisen ja jakamisen aikaa? Jakakaa vaikka deitti, niin kaikilla säilyy joulumieli korkealla :ahem:Hyvää joulua kaikille kohtalon tovereille... Ei ole kiva viettää joulua yksinään joten iso virtuaalinen joulumielinen *hali* (toivottavasti ei ollut liian gay)
Edit: Ja niin , itsellä ei pahemmin joulumieltä löydy , kun kaverikin pääty eilen sänkyyn mun deitin kanssa .
Sopii. Mulla ei vaan oo alkoholia, mut toi glogi on itsessaan jo niin vahvaa etta veri seisahtus.Tehdäänkö oikein vahvat glögipaukut yömyssyksi? Kumpikin tahollaan siis.
Tehdäänkö oikein vahvat glögipaukut yömyssyksi? Kumpikin tahollaan siis.
Heti ton kommentin jälkeen joulukirkosta palaava hemmo ilmesty kolkuttelmaan. Paukun tai pari kyllä vielä otin, kun kateltiin vonkamiestä boksilta.No tässä valkkasin juuri joukkuetta tapanin futispeleihin. Ja vähän pitemmälläkin tähtäimellä, siellä kun pelataan neljä täyttä kierrosta reilussa viikossa. Tai pelataan jos pakkanen ja lumi sallivat.
Glögit taidan säästellä huomiselle, mutta seuraavan oluen voisin sihauttaa auki.
Luin ensin tuon jälkimmäisen lihavoidun kohdan, että "... Skynetin kautta..." ja olin suhtGlogia ja Terminator 3, ah. Kattelin Skypen kautta perheen joulutohinoita...
Luin ensin tuon jälkimmäisen lihavoidun kohdan, että "... Skynetin kautta..." ja olin suht.