Mikäli viittaat säikeeseen postaamiini kommentteihin, eivät ne suinkaan lyttää toikin perustajan aietta, vaan kritisoivat muutamaa aloituspostauksessa esiintynyttä ajatusvirhettä.En lähtisi lyttäämään toikin perustajan aietta, onhan hankkeen ideana hyvä tarkoitus ja parempi maailma.
Fading away...
Rainerilla tulee olemaan pitkät viikot![]()
Mikäli viittaat säikeeseen postaamiini kommentteihin, eivät ne suinkaan lyttää toikin perustajan aietta, vaan kritisoivat muutamaa aloituspostauksessa esiintynyttä ajatusvirhettä.
Oliko tuossa joku relevantti pointti tähän keskusteluun? Entä mitä itse ajattelet Rainierin kannattamasta kulttuurirelativismista, jota tuossa yllä kritisoin?Ajatella, että jotkut kehtaavata ajatella virheellisesti. Ettäs kehtaavat.
Mielestäni kirjoitusta ei kannata arvostella kulttuurirelativismi mielessä vaan hyväntahtoisena, jopa täysin naiivina forumistin elkeenä vasemmistolaisia forumistiystäviään kohtaan.
)
Kuitenkin näet täällä vssemmistolaisia kun noin kirjoitat.
Ui! Nyt tuli karkeata henkilöön menevää vittuilua!!Mielestäni kirjoitusta ei kannata arvostella kulttuurirelativismi mielessä vaan hyväntahtoisena, jopa täysin naiivina forumistin elkeenä vasemmistolaisia forumistiystäviään kohtaan.
Jos täällä ei olisi vasemmistolaisia ja oikestolaisia, niin kaikki olis kepulaisia.
Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon olla vinoilematta määräajan rivien päällä, alla ja välissä postauksissani.
Postaan vain asiaan liittyvää, kunnioittaen vastapuolen mielipidettä, persoonaa ja vakaumusta. En analysoi vastapuolen henkistä tai fyysistä terveydentilaa muun kuin vastapuolen oman ilmoituksen perusteella.
En käytä voimasanoja, halventavia yleistyksiä, halventavia nimityksiä enkä sorru ennakkokäsityksiin vastapuolen aiemman postaushistorian tai minkään vakaumuksen perusteella.
En provosoidu enkä provosoi.
Korkeampi voima tai mikä tahansa minua tässä auttakoon alla ilmoittamani määräajan aikana.
Oliko tuossa joku relevantti pointti tähän keskusteluun? Entä mitä itse ajattelet Rainierin kannattamasta kulttuurirelativismista, jota tuossa yllä kritisoin?