Yksipuoliset vittuilemattomuusilmoitukset - määräaikaiset ilmoitukset

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
En lähtisi lyttäämään toikin perustajan aietta, onhan hankkeen ideana hyvä tarkoitus ja parempi maailma.

Sijainti
Oslo
En lähtisi lyttäämään toikin perustajan aietta, onhan hankkeen ideana hyvä tarkoitus ja parempi maailma.
Mikäli viittaat säikeeseen postaamiini kommentteihin, eivät ne suinkaan lyttää toikin perustajan aietta, vaan kritisoivat muutamaa aloituspostauksessa esiintynyttä ajatusvirhettä.

Archie

Well-known member
Olen kuullut, että itä-suomessa liian asiallista suhtautumista voidaan tulkita jo hienoiseksi vittuiluksi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mikäli viittaat säikeeseen postaamiini kommentteihin, eivät ne suinkaan lyttää toikin perustajan aietta, vaan kritisoivat muutamaa aloituspostauksessa esiintynyttä ajatusvirhettä.
Ajatella, että jotkut kehtaavata ajatella virheellisesti. Ettäs kehtaavat.

Sijainti
Oslo
Ajatella, että jotkut kehtaavata ajatella virheellisesti. Ettäs kehtaavat.
Oliko tuossa joku relevantti pointti tähän keskusteluun? Entä mitä itse ajattelet Rainierin kannattamasta kulttuurirelativismista, jota tuossa yllä kritisoin?

Örfil

Guest
Ollakseni rehellinen, en ajatellut lainkaan kulttuurirelativismia kun kirjoitin tuon toikin alustuksen yhtä soittoa ja ex tempore ja kerran editoiden tekstiä, kun huomasin kirjoitusvirheen.

Mielestäni kirjoitusta ei kannata arvostella kulttuurirelativismi mielessä vaan hyväntahtoisena, jopa täysin naiivina forumistin elkeenä vasemmistolaisia forumistiystäviään kohtaan.
Sen laajempaa tarkoitusta sillä ei ole eikä missään nimessä se ollutkaan kattamaan hyväksymisen kaikkia Suomen ja suomalaisten mielipiteitä ja vakaumuksia kohtaan yleispätevästi ja kattavasti.
Se kattoi vain forumistien joukon.

En ole koskaan kirjoittanut mitään kulttuurirelativismi mielessä vaan siitä, miltä asiat minusta ovat henkilökohtaisesti tuntuneet ja näyttäneet. Siten ilmaisen itseäni paremmin enkä koita sovittaa käsityksiäni jonkin toisen ihmisen määrittämiin raameihin. Näin vastapuoli pääsee keskustelemaan minun itseni kanssa eikä edustamani mielipiteen keksijän kanssa, jolloin keskustelu päätyisi linkkien heittelyksi ja referoimiseksi muiden teksteistä.

Ja suoraan sanottuna: jos päädyn keskustelussa kikkailemaan sivistyssanojen kanssa, on päädytty tasolle jossa paremmalla itsetunnolla varustettu vastapuoli hymähtää mielessään ja toteaa saaneensa niskalenkin minusta, "briljeeraajasta". Tämä omana mielipiteenäni. Se vaati kuin vaatikin yhden sivistyssanan ;)

Örfil

Guest
Meitä koetellaan, mutta Antti ei anna isompaa taakkaa kuin jaksamme kantaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mielestäni kirjoitusta ei kannata arvostella kulttuurirelativismi mielessä vaan hyväntahtoisena, jopa täysin naiivina forumistin elkeenä vasemmistolaisia forumistiystäviään kohtaan.
)
Siinä meni sitten sekin lupaus. Etädiagnisoimaan aloit vasemmistoliittolaiseksi tuosta noin vain kuin itsestään. :D

Nimittely ja päteminen on niin verissä sulla että kannattaisi tehdä samoin kuin alkoholin kanssa.

Örfil

Guest
En nimennyt ketään vasemmistolaiseksi, viesti ei ollut sinulle, mutta kun se aiheeton napina alkoi juurikin tuosta vas/oik asettelusta (marza/minä) ja kumuloitui yli äyräidensä, niin siksi käytin sitä tuossa lauseena.

Älkää nyt tarttuko sivumerkityksellisiin asioihin, kun kaikki tietävät mitä tarkoitan yleisellä tasolla.

Örfil

Guest
Näen kaikkia oikealta vasemmalle ja myös siltä väliltä.

Archie

Well-known member
Noin ylipäätään luokittelu vasemmisto/oikeisto pitäisi tehdä kohteiden mukaan. Osa ihmisistä on tietyissä asioissa vasemmalla, mutta ei kaikissa. Sama pätee oikealla olemiseen. Itse ainakin olen talousasioissa aidosti oikeistolainen. Ei tarvii piilotella.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ui! Nyt tuli karkeata henkilöön menevää vittuilua!!

Minä puolestani kirjoitan kaikille, että vetäkää käteen ja haistakaa vittu. Tuo ei ollut vittuilua vaan viaton ehdotus kokeilla masturbatorisia nautintoja sekä sukupuolielimellisiä inhalointielämyksiä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon olla vinoilematta määräajan rivien päällä, alla ja välissä postauksissani.

Postaan vain asiaan liittyvää, kunnioittaen vastapuolen mielipidettä, persoonaa ja vakaumusta. En analysoi vastapuolen henkistä tai fyysistä terveydentilaa muun kuin vastapuolen oman ilmoituksen perusteella.

En käytä voimasanoja, halventavia yleistyksiä, halventavia nimityksiä enkä sorru ennakkokäsityksiin vastapuolen aiemman postaushistorian tai minkään vakaumuksen perusteella.
En provosoidu enkä provosoi.

Korkeampi voima tai mikä tahansa minua tässä auttakoon alla ilmoittamani määräajan aikana.
Oliko tuossa joku relevantti pointti tähän keskusteluun? Entä mitä itse ajattelet Rainierin kannattamasta kulttuurirelativismista, jota tuossa yllä kritisoin?
Niin. Vai että oikein kulttuurirelativismista :D:D

Mun mielestä tuo avaus postaus "rehellinen ja vilpitön" ilmoitus siitä, että aikoo olla täällä vittuilematta muille tai provosoitumatta turhasta. Ei ollut lainkaan yllättävää, että keksit sieltä jälleen jonkun hienon "asian" mistä pääsit vähän "avautumaan", ja joka ei kuitenkaan liittynyt avauspostaukseen lainkaan.