Yksittäisiä 'muun urheilun' uutisia

burb

.
patriot sanoi:
Mikäs toi Koivun Sakun tilanne on?
Maikkari:
Keskushyökkääjä Saku Koivun jääkiekon NHL:n pudotuspeleissä saama silmävamma on paranemassa hyvää vauhtia. Pelaamisen suhteen viimeiset jatkotutkimukset ovat vielä edessä, vaikka tähän mennessä kuntoutuminen on sujunut suotuisasti.

- Leikkauksesta on toivuttu jo hyvin. Aluksi oli vaikeaa olla ulkoilmassa, mutta nyt kaikki sujuu normaalisti. Sitä ei vielä tiedä miten silmä toimii aikanaan kaukalossa. Jäljellä on vielä jatkotutkimuksia, kun palaan Pohjois-Amerikkaan. Niiden jälkeen tiedetään sitten enemmän, Koivu totesi MTV3:lle.

Koivu kommentoi samalla jääkiekon SM-liigassa ensi kaudella käyttöön otettavaa uutta tuomitsemislinjaa, jossa pyritään poistamaan erityisesti hyökkäävän pelaajan estäminen.

- Se on aste parempaan jääkiekkoon. Varmaan menee hieman aikaa ennen kuin pelaajat ja tuomarit tottuvat uudistukseen. NHL:stä on kuitenkin hyviä kokemuksia uudesta tuomitsemislinjasta, Koivu toteaa.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Mitenkäs muuten tää Suomen hiihtäjien uusi norskivalmentaja, joko on nimi paperissa ?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jr- sanoi:
Mitenkäs muuten tää Suomen hiihtäjien uusi norskivalmentaja, joko on nimi paperissa ?
En ole kylläkään sitä nähnyt, mutta ihan viime päivinä olivat leirillä ilmeisesti täällä meillä päin. Hiihtäjät olivat kovin innostuneita hänen valmennustavastaan ja sanoivat, että hän vaatii paljon enemmän kuin edellinen valmentaja.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
On tolla Sakullakin ollut vastoinkäymisiä enemmän kuin lääkäri määrää.. polvivammoja, syöpä ja nyt vielä tuo silmä.

Kohtuutta olisi jos mies pääsisi vielä täysipainoisesti pelaamaan ja vammat sekä sairaudet jättäisivät hänet jo rauhaan.
Saku on noussut mun rankingissa tosi korkealle sen syöpähomman takia. Vähän sama juttu kuin Häkän tapauksessa. :thumbup:

Kovia äijiä, prkl..

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Joona Puhakka on taas mitalin syrjässä kiinni.

Pronssille.

Viimeksi muokattu:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Voitto! \o/

Löylyvoitot Suomeen

Suomi nappasi molemmat löylyn MM-tittelit lauantaina Heinolassa. Lahtelainen Timo Kaukonen otti jo kolmannen mestaruutensa.
Naisten kesken käytiin huikea kamppailu kultamitalista. Voittajaksi selviytyi kisojen ensikertalainen Leila Kulin Helsingistä. Kolminkertainen MM-tittelin haltija Valko-Venäjän Natalia Tryfanava luovutti 110 asteessa käydyn kisan hurjan jännitysnäytelmän jälkeen.
Osittain tasaisesta finaalista johtuen naiset pieksivät miehet myös löylyajoissa kovempi. Kulinin voittoisan suorituksen jälkeen digitaalit pysähtyivät aikaan 13.38, kun miesten voittaja Timo Kaukonen poistui saunasta ajassa 12.21.

Itä-Häme 05/08/06

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ruotsalaisyleisurheilijoita epäillään huumerikoksesta

Useita ruotsalaisia yleisurheilijoita, joukossaan uransa jo lopettaneita sekä Göteborgin EM-kisoissa kilpailleita, jäi kiinni viime yönä lievästä huumerikoksesta Göteborgissa. Asiasta kertoivat ruotsalaiset iltapäivälehdet.

Epäillyt vietiin poliisiasemalle näytteenottoon.

- Kungportsavenyniltä otettiin kiinni viisi ihmistä epäiltynä huumerikoksesta, kertoi Göteborgin poliisin tiedottaja Dan Hansson uutistoimisto TT:lle.

Iltapäivälehtien mukaan joukkoon kuuluivat EM-Göteborgissa kilpaileva pikajuoksija Patrik Lövgren ja entisistä suuruuksista korkeushyppääjä Patrik Sjöberg ja aituri Sven Nylander. Näistä sekä Lövgren että Nylander vakuuttivat syyttömyyttään lehdille.

- Olen syytön, enkä ole huolissani siitä, että näyte osoittaisi jotain muuta, Lövgren kertoi Aftonbladetille.

- Minua syytetään syyttä, Nylander puolestaan totesi Expressenille.

Ruotsin yleisurheiluliiton edustaja Fredrik Trahn kertoi TT:lle, että Lövgren on ilmoittanut tapauksesta liitolle. STT (Kaleva)
Sellainen tapaus!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Patrick Sjöberg myöntää kärähtäneensä kokaiinista

Ex-korkeushyppääjä Patrick Sjöberg myöntää kärähtäneensä kokaiinista yleisurheilun EM-kisakaupungin Göteborgin yössä. Sjöberg on yksi niistä ruotsalaisurheilijoista, jotka jäivät lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Göteborgissa poliisin haaviin epäiltynä huumerikoksesta.

Sjöberg myönsi tekonsa uutistoimisto TT:lle lähettämässään kirjeessä. Sjöbergin mukaan hän oli entisten yleisurheilijoiden tapaamisessa erehtynyt ottamaan vastaan kokaiinia etäisesti tuntemaltaan henkilöltä.

Osa annoksesta jäi humalaisen korkeushyppylegendan taskuun. Sjöberg kirjoittaa tunnustaneensa poliisille tekonsa.

Ruotsalaisten iltapäivälehtien mukaan huumerikoksesta epäiltyjen urheilijoiden joukkoon kuuluivat myös pikajuoksija Patrik Lövgren ja ex-aitajuoksija Sven Nylander. Lövgren ja Nylander ovat vakuuttaneet syyttömyyttään.

STT
Erehdyksiä länsirintamalla.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sjöbergihän luonnehti sitä kisojen alkuvaiheessa päissään toikkaroineen ruotsalaisen kuulantyöntäjän käytöstä "säälittäväksi". :ahem:

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ja se toinen paha poika, Sven Nylander, on Aftonbladetin mukaan itse mukana dopingin/huumausaineiden vastaisessa kampanjassa ja matkustanut eri puolilla Ruotsia kertomassa aineiden haittavaikutuksista sun muuta tällaista. Sanoisinko, että hieman noloa.. mutta noh, mies varmasti tietää mistä puhuu. Ai niin ja omien sanojensa mukaan hän ei ole ottanut mitään.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
kristian.s sanoi:
Ja se toinen paha poika, Sven Nylander, on Aftonbladetin mukaan itse mukana dopingin/huumausaineiden vastaisessa kampanjassa ja matkustanut eri puolilla Ruotsia kertomassa aineiden haittavaikutuksista sun muuta tällaista. Sanoisinko, että hieman noloa.. mutta noh, mies varmasti tietää mistä puhuu. Ai niin ja omien sanojensa mukaan hän ei ole ottanut mitään.
Noloa todellakin.. No, ainakin mies tietää kirjaimellisesti ja kantapään kautta mistä puhuu :D

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
kristian.s sanoi:
Samaan tapaan kuin Jere Karalahden paitaan ommeltiin "Elämä on parasta huumetta"-kampanjan mainos aikanaan?

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt tuo Aftonbladet tietää kertoa, ettei Sven Nylander halua suostua hiustestiin, jossa tämä voisi todistaa lausuntonsa paikkansapitävyyden. Kieltämättä vähän erikoinen suhtautumistapa - "olen syytön, mutta en halua sitä todistaa". Sillä tavalla.

Samassa julkaisussa joku pr-analyytikko analysoi tuota Patrik Sjöbergin kirjoittamaa tiedotetta tästä jupakasta. Ihan hyvä pointti oli se, että Patrik nimenomaan tuossa tiedotteessaan muotoili asian kutakuinkin seuraavalla tavalla: "99,9% kerroista olen kohteliaasti sanonut ei kiitos" viitaten tietysti huumetarjouksiin. Itse vastaavassa tilanteessa alleviivaisin, että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, iso erehdys, jos se todellisuudessa niin olisi. Tuo 99,9% kuulostaa lähinnä siltä, että no oon mä aiemminkin kokeillut, mutta ihan vaan satunnaisesti sillon tällön.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kristian.s sanoi:
Nyt tuo Aftonbladet tietää kertoa, ettei Sven Nylander halua suostua hiustestiin, jossa tämä voisi todistaa lausuntonsa paikkansapitävyyden. Kieltämättä vähän erikoinen suhtautumistapa - "olen syytön, mutta en halua sitä todistaa". Sillä tavalla.

Samassa julkaisussa joku pr-analyytikko analysoi tuota Patrik Sjöbergin kirjoittamaa tiedotetta tästä jupakasta. Ihan hyvä pointti oli se, että Patrik nimenomaan tuossa tiedotteessaan muotoili asian kutakuinkin seuraavalla tavalla: "99,9% kerroista olen kohteliaasti sanonut ei kiitos" viitaten tietysti huumetarjouksiin. Itse vastaavassa tilanteessa alleviivaisin, että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, iso erehdys, jos se todellisuudessa niin olisi. Tuo 99,9% kuulostaa lähinnä siltä, että no oon mä aiemminkin kokeillut, mutta ihan vaan satunnaisesti sillon tällön.
Eikös 'Shööperi' ole jo aiemminkin kärähtänyt hasasta tai vastaavasta? :doubtful:

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Voi hyvin olla. Ainakin noiden juttujen mukaan tämä ei ollut poliisille mikään jymy-yllätys eikä mikään sattuma, että just se joutui ratsian kohteeksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
ettelbruck sanoi:
Koripallon MM-semissä Kreikka jyräs USAn, josta taas kerran alimittainen porukka (resursseihin nähden), toista finaalipaikkaa ratkovat Argentiina ja Espanja.

Ei oo paljon huomiota saanu tää turnee.

Ja just näky että Espanja voitti pisteellä. Eurooppalainen finaali sunnuntaina.
Ei mustat miehet donkkaa tykimmin enää näemmä.