Yleinen hermoilu vapaan puolella!

pendellstock

Well-known member
Hei,

palasin tauolta vilkaisemaan vapaan meininkiä. Aika hervotonta menoa, siis ei päätä eikä häntää jutuissa. Mieleeni tuli, että voisiko sellainen tietty palstaan itseoikeutetusti kuuluva kurittomuus ja rajattomuus refleksoitua ajan myötä tietyn tyyppiseksi hälläväliä asenteeksi sisällöntuotannon laadun suhteen?

Siis toisinsanoen kun millään ei ole mitään väliä ja suuri osa jutuistakin on jossain toikissa jotenkin jo käsitelty, niin ajaudutaan tuottamaan sisältöä ihan vaan sisällöntuottamisen rutiinin vuoksi ja jutut alkaa taipumaan aika hervottomiksi. Lähdekritiikki unohtuu, tyhmät vitsit kertaantuu eksponentiaalisesti, kirjotusvirheitä tulee kuin liukuhihnalta ja sillein. Ajatuksia, anyone?

Ps. Oon huolissani.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Kyllähän Oviedon miehen otteissa on havaittavissa tietynlaista turhautumista, mutta itse odottaisin siihen asti, että Ferrari saa todellisen voittaja-auton alleen, ennen kuin ryhtyisin lopputilejä jakelemaan. Lisäksi mitä Santander tekisi, mikäli espanjalaisten suosikki joutuisi lähtemään tallista?

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Kyllähän Oviedon miehen otteissa on havaittavissa tietynlaista turhautumista, mutta itse odottaisin siihen asti, että Ferrari saa todellisen voittaja-auton alleen, ennen kuin ryhtyisin lopputilejä jakelemaan. Lisäksi mitä Santander tekisi, mikäli espanjalaisten suosikki joutuisi lähtemään tallista?
:ahem:

pendellstock

Well-known member
EDIT. Joo ja listasta jäi puuttumaan toi stanan "miten sulla muuten menee" -mantra!!!!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Joo-o. Saatanderin (Santander) kannattaisi palkata tämä?:

Rimmaa hyvin pankin nimeä yhteen Carlos Santanasin.