mustakaari
"Se on juurikin näin"
Saatana. Sinäkö se oot.Minä kun en koskaan pidä lakisääteisiä kahvitaukoja ja ruokkis on ylensä viitisen minuuttia, voidaa aivan hyvin laskea ettei minulla ole kesälomaa lainkaan.
Saatana. Sinäkö se oot.Minä kun en koskaan pidä lakisääteisiä kahvitaukoja ja ruokkis on ylensä viitisen minuuttia, voidaa aivan hyvin laskea ettei minulla ole kesälomaa lainkaan.
Loma tai vapaa-aika. Teet ilmaiseksi 2,5 viikkoa töitä enämpi vuodessa. Tyhmäkin tuon ymmärtää.
Pitää ottaa huomioon, että ei tuota ihan lonkalta vedetty, vaan ensin tehtiin yhteiskuntasopimusesitysluonnos.*yhteiskuntasopimusesitys.
Itse nähtävästi toimit just päinvastoin ja annoit äänesi rumimmalle miesehdokkaalle. :tongue:Hyvä että osaat kiinnittää huomiosi olennaisiin seikkoihin. Vaaleissa annat tietysti äänesi kauneimmalle naisehdokkaalle mistään muusta välittämättä. :tongue:
Okei.Ei se ole ollenkaan sama asia, eikä sitä tulisi niim ilmaista. Toki pidempään joutuu olemaan töissä, mutta tuolla logiikallahan lomat pitenee 1,5 työpäivän verran.
Pidit tai et, niin kerropa missä laissa tuo kahvitauko on säädetty?Minä kun en koskaan pidä lakisääteisiä kahvitaukoja ja ruokkis on ylensä viitisen minuuttia, voidaa aivan hyvin laskea ettei minulla ole kesälomaa lainkaan.
Njaa'a.. jotkut on osittain töissä lomallakin..Loma on vapaa-aikaa
Kiitos linkistä. Olisipa jäänyt muuten lukematta. Hyvin sanottu/kirjoitettu. Oikein hyvin. :ahem:Punnittua puhetta. Arvostan.
Noh, kolumnin kirjoittajan palkka lienee veronmaksajien maksama, ja tietyn statuksen saavuttaneena vyönkiristykset osuvat luultavasti muualle kuin hänen tilinauhaansa kymmenen prosentin leikkauksena tai katkaisuna saavuttamiinsa etuihin. Eiköhän se kalikka sielläkin olisi kirpaissut, jos olisi osunut. Toki voihan olla ettei kolise vaikka osuisikin. Eikä suinkaan kaikki nekään ole kolisseet joihin leikkaukset osuu, vaan tyytyvät hiljaa osaansa murehtimatta tai valittamatta.Punnittua puhetta. Arvostan.
Tuohan on ihan sontaa, kuten aina kun Valtaoja sekaantuu maalliisiin asioihin.Punnittua puhetta. Arvostan.
Sädetty?Pidit tai et, niin kerropa missä laissa tuo kahvitauko on säädetty?
Joku pahoitti mielensä.Tuohan on ihan sontaa, kuten aina kun Valtaoja sekaantuu maalliisiin asioihin.
Henkilöön menevällä ja tunteistamallahan saa aikaan paljon hyvää keskustelua. Asia-argumentit kannattaa suosiolla sivuuttaa.Joku pahoitti mielensä.