Mut mun strena on 60 (owned)Ma hakkasin just ainaki 100 lessua ja mu strena o jo 55!!!!!!
No hyvä vittu sun puhua on ku oot joku '97!!!111Joo mä pelaaan kans run ee se on ihan sika hyvä!11 viTtu n000b mee imee isääs mul on str 57!!!!!11 Ja mä saan koht ehk membuuuu!!!!1111111
NO ei ku se ope pelaa kans!!21Eipäs pojat pelata atk-luokassa tai opettajatar tulee ja piiskaa!
LOL :ahem:NO ei ku se ope pelaa kans!!21
No vittu mitään saatna vedä ku mul on r scimmy ja kite ja plate!"!!1111121111nO cittu ZeZima tuu wilduu ni m,ä vittu vedän sulta pään POIKKI!!1111
tOllane diktaattori!11Entä jos pistän täältä päästä teidän jutut poikki toviksi?
NO LOL!!!1 Mullon r 2h jol ma ownaan sut kybäl!!11No vittu mitään saatna vedä ku mul on r scimmy ja kite ja plate!"!!1111121111
Todella säälittävää.Säälittävää.
Jos Runar joskus palaa, on luonnollisesti aivan päivänselvää että hän tekee sen lätkäkeskustelussa.:ahem:Kaikenlaisia Runarin houkuttelutoikkeja.
Meinaatko ettei ole jo tehnytJos Runar joskus palaa, on luonnollisesti aivan päivänselvää että hän tekee sen lätkäkeskustelussa.:ahem:
No itseasiassa tuo hahmo kouvotsvoni(tjsp) on herättänyt epäilyksiä jo jonkun aikaa.Meinaatko ettei ole jo tehnyt![]()
sama :thumbup:No itseasiassa tuo hahmo kouvotsvoni(tjsp) on herättänyt epäilyksiä jo jonkun aikaa.