312T4
Lehtori
Moe Szyslak sanoi:Onneks mulla on lippu ekalle sunnuntaille, jolloin 8 neekeriä juoksee satasen finaalissa. :thumbup:
Oiskohan näin
Moe Szyslak sanoi:Onneks mulla on lippu ekalle sunnuntaille, jolloin 8 neekeriä juoksee satasen finaalissa. :thumbup:
Kas, olin hidas. Valittiin kuitenkin sama topikki .VR sanoi:Bekele tempaisi uuden maailmanennätyksen.
Ja Mauri Myllymäki oli aivan loistava! :ahem: :ahem: :thumbup:
'Burundin rummut säksättävät 27 minuuttia'VR sanoi:Bekele tempaisi uuden maailmanennätyksen.
Ja Mauri Myllymäki oli aivan loistava! :ahem: :ahem: :thumbup:
819Olga sanoi:Evilä hyppäsi sitten vaihteeksi Suomen ennätyksen sallituissa oloissa.
Olga sanoi:Evilä hyppäsi sitten vaihteeksi Suomen ennätyksen sallituissa oloissa.
Pahalta näytti! Eri lajien suoritustahti oli selvästi nopeampaa kuin 7-ottelussa? Oliko sama jalka, millä ponnisti hieman aikaisemmin huipputuloksen 692? Ei ole "kone" kuitenkaan.... Ruotsin naiset olisivat varmasti voittaneet ilman Klúftin osallistumistakin.KnowHow sanoi:Voi helvetti että oli pahan näköinen tuo Kluftin jalan pettäminen. Yliojentui tuo polvi aivan saatanasti. Siinä taisi mennä reisi että polvi. Surkea homma.
YLEISURHEILU KULTAINEN LIIGA 6/6
BERLIINI 4.9.
KEIHÄS, lopputulokset
1. Tero Pitkämäki 89,32
(78,88/85,35/84,91/86,96/87,69/89,32)
2. Sergei Makarov RUS 88,14
3. Andreas Thorkildsen NOR 87,75
4. Mark Frank GER 84,88
5. Eriks Rags LAT 80,58
6. Ainars Kovals LAT 79,53
Tais Mauri 'Burundinrummut säksättävät-Daniel Komen Chipcircir' Myllymäki jäädä eläkkeelle.VR sanoi:Voi paska! :thumbdown :frown:
Mauri oli ihan ylivoimainen yleisurheiluselostaja, muut eivät pääse lähellekään. Kiitos hänelle joka tapauksessa menneistä vuosista.
Onkohan joku toinen kanava kaapannut lähetysoikeudet seuraaviksi vuosiksi? :doubtful:
Niin minäkin ymmärsin.Moe Szyslak sanoi:Tais Mauri 'Burundinrummut säksättävät-Daniel Komen Chipcircir' Myllymäki jäädä eläkkeelle.
Olga sanoi:Niin minäkin ymmärsin.