100, 200, 400, molemmat viestit ja pituus Lontoon Olympialaisissa?Bolt voisi olla kova luu myös pituudessa, pitkät jalat ja maailman kovin vauhti ei ole ollenkaan huono yhdistelmä siinäkään lajissa. :alppu:
Tuli tuossa aamulla kuunnellessani/katsoessani mieleen, että mikä on Mertarannan selostuksen tarkoitus. TV-kuvasta jokainen katsoja näkee, mitä tapahtuu, mutta ainakaan minä en saa mitään selvää Mertarannan sanoista. Ne eivät mitenkään täydennä suoritusta. Voisipa kokeilla joskus sitä, että on hiljaa sen 10 sekuntia ja antaisi juoksijan juosta. Joo, tiedän, että äänet voi ottaa pois ja katsoa mykkää ruutua. Se on kuitenkin eri asia.
En muista paljonko siinä 200m ME:ssä oli sitä tuulettelulöysäystä mutta 200m finaalia silmällä pitäen voisi esittää kysymyksen että voiko ihminen juosta 200m ilman sitä Maurin lanseeraamaa konevoimaa jopa alle 19 sekunnin - kun Bolt on näköjään ennätyskunnossa niin vastaus kysymykseen voidaan saada jo näissä kisoissa.
Jos nyt oikein muistan, niin Pekingin 200 metrillä Boltin matkantekoa ei hidastanut löysäily vaan pienoinen vastatuuli.
Jep, Bolt veti silloin täysillä loppuun asti maailmanennätys mielessään. Ehkäpä ME menee taas rikki 200 metrillä. :ahem:
Tuli tuossa aamulla kuunnellessani/katsoessani mieleen, että mikä on Mertarannan selostuksen tarkoitus. TV-kuvasta jokainen katsoja näkee, mitä tapahtuu, mutta ainakaan minä en saa mitään selvää Mertarannan sanoista. Ne eivät mitenkään täydennä suoritusta. Voisipa kokeilla joskus sitä, että on hiljaa sen 10 sekuntia ja antaisi juoksijan juosta. Joo, tiedän, että äänet voi ottaa pois ja katsoa mykkää ruutua. Se on kuitenkin eri asia.
Onkohan mitään tietoa että miksi tuo rata on sininen? Ennen oli kaikki semmoisia punaruskeita.
Onkohan mitään tietoa että miksi tuo rata on sininen? Ennen oli kaikki semmoisia punaruskeita.
Onhan Kimpisen plaanikin Rappeenlannassa sininen. Saimaan sininen, kuten siellä sanotaan. Parempi toi on, kun se paskanruskee.:ahem:
Onhan Kimpisen plaanikin Rappeenlannassa sininen. Saimaan sininen, kuten siellä sanotaan. Parempi toi on, kun se paskanruskee.:ahem:
Onko sitten parempi että selostaja juoksun aikana rauhallisesti kertoo mikä on tilanne? Itse mielummin silmilläni seuran tilanteen ja selostaja on kunnolla mukana ja luo tunnelmaa. Mertaranta tekee sen loistavasti. Itse ainakin saan selvää mitä hän puhuu (huutaa).