Ylen rallitietäjä

• Viestiketjun aloittaja eph
  • Aloituspäivämäärä

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Kyllä tässä ollaan tultu Monten jälkeen huipulta KOVAA alas! :D Toki nytkin vähän pojoja tippui, mutta kehitys näyttää pahalta.

Valde

Well-known member
Late:

Odota vain, takaa tullaan vielä. ;)
-----------------------

Ihme, kun tuloksia ei vieläkään ole saatu. Hiukan vaikuttaa amatöörimaiselta koko homma.

Valde

Well-known member
Käsittämätöntä, että Yle ei ole saanut julkistettua rallitietäjän tuloksia vieläkään, kolmantena päivänä rallista.

ttkorhon

Well-known member
Uudesta-Seelannista tuli 23 pistettä ja yhteensä on pisteitä 59. :) Sijoitus tais olla 849. tai jotain. Vähän on vielä kärkeen kirittävää :wink:

jleinonen

Well-known member
Sijainti
Grandriver
Mitenköhän noi erikoiskoevoitot meni uudessa seelannissa?

www.rallylive.com:in jutun mukaan ne olis mennyt tasan 7 / 7
grönholmille ja solbergille:

Seven stage wins... and two mistakes for Gronholm
The 307 WRC was very competitive this weekend and both Marcus Gronholm and Harri Rovanpera were able to use its full potential. Gronholm always performs well in New Zealand and this time was no exception. The Finn takes seven stage victories - just as many as Solberg - but also makes two mistakes that probably cost him the win.

EDIT: Jaahas laskeskelin tuloksista että Grönholmille meni
oikein erikoiskoevoitot 8:lla kärkisijalla...

Viimeksi muokattu:

Late

Peugeot 205 T16
Sain Uudesta Seelannista 30 pistettä. Nyt yhteensä 92 pistettä ja oon 3 muun kanssa sijalla 22 :) Eli ihan mukavasti menee

Valde

Well-known member
Onnittelut Latelle!

Mikäköhän siinä on kun toisille näyttää ikäänkuin kasautuvan kuin jotain hyvää karmaa? Itse sain 24 pistettä, mutta sekin riitti nousuun listalla (sij. 233). Harmittaa, että lopussa muutin Solbergin kakkoseksi ja laitoin Märtinin voittajaksi. Samassa vaihdoin Bossen pätkäpohjien osalta pois ja laitoin Solbergin tilalle.

Kausi on kuitenkin pitkä ja lupaan, että Laten etumatka tulee ainakin kaventumaan. ;) Kiinniottoa en lupaa, piste-etumatka näyttää niin suurelta. :frown:

Valde

Well-known member
Tietääkö joku kuinka paljon tuossa pelissä on osallistujia? Itse päättelin, että jos F-1 forumin haara antaa keskimääräisen otoksen pelaajistosta, niin mukana pitäisi olla suunnilleen tuhat säännöllistä pelaajaa.

Late

Peugeot 205 T16
Tossa rallitietäjä kisassa on 2891 osallistujaa

Valde

Well-known member
Late sanoi:
Tossa rallitietäjä kisassa on 2891 osallistujaa
Mistä sait tietää? Veikkaisin, että noista osaanottajistta 10-20 prossaa on jättänyt jonkun kisan väliin (taas jos f1-forumin lista antaa suuntaa).

Late

Peugeot 205 T16
Valde sanoi:
Mistä sait tietää? Veikkaisin, että noista osaanottajistta 10-20 prossaa on jättänyt jonkun kisan väliin (taas jos f1-forumin lista antaa suuntaa).
Öö en ookkaa ihan varma onks toi osakilpailun osallistuja määrä vai koko kilpailuin osallistuja määrä. Tulokset sivulla toi kuitenki lukee.

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Nohniin. Viimein pääsin tsekkaan NZ:n tulokset. Pisteitä tuli 31, joten tuloskäyrä saatiin taas nousuun. Sijoitus on 188, pisteitä 76.

ttkorhon

Well-known member
Kyproksen kisasta tuli pisteitä 16 ja yhteensä 75. Sijoitus 1098 :(

Late

Peugeot 205 T16
Oon nyt tuol Top-100 listalla sijlla 8 kahden muun tyypin kanssa :) Pisteitä on nyt yhteensä 119 :)

Rami

Well-known member
Sijainti
Lohja
Pisteet: 84
Sijoitus: 599

Onpa tullut vähän alaspäin, Ruotsin jälkeen olin vielä 150 paikkeilla... sitten ajattelin vetää riskillä :nope: jos olis onnistunut olis saattanut nousua tulla :rolleyes:
Tuolla kun luin "analysoin ja mietintarkkaan" itselleni sopii, otan muutaman oluen ja äkkiä jotain :mad:

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Noh niin, itse en jaksanut edes käydä kattelemas tuloksia ennen kuin kisan tulokset virallistettiin. Foorumin haasteliigan tilanteeseen olen tyytyväinen, koko ajan noustaan takaisin kohti kärkeä, mutta kokonaisskaba on mennyt kyllä persiilleen. :(
Grönholmia veikkasen koko alkukauden siinä toivossa, että "kyllä se vielä nousee ja minä en ainakaan ala ykköstä pahemmin vaihtelemaan" ja kuinkas meinas käydä. Unohdin periaatteeni, jätin Grönholmin vasta kolmanneks ja mies meinas voittaa...prkl! :D

Motosport.comin PICK 6 -veikkaus Monacon osalta meni ihan kivasti. Neljäs, varsin isossa porukassa. Pikkasen tasoittaa, kun ei oo muistanu uusia veikkausta 3:ssa edellisessä osakilpailussa...

jäämies

Well-known member
YLE laskee pointsit 2 tuntia kisan päättymisen jälkeen. Mahdolliset protestit / hylkäämiset ym. EI vaikuta pistemääriin jälkikäteen.

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Jaahans... Noh meni sitten luotto siihenkin skabaa?

Late

Peugeot 205 T16
jäämies sanoi:
YLE laskee pointsit 2 tuntia kisan päättymisen jälkeen. Mahdolliset protestit / hylkäämiset ym. EI vaikuta pistemääriin jälkikäteen.
Onneksi ei vaikuta