Ylistys Jumalten Juomalle(K!8 varoitus)

Thunder

Vihan aiheuttaja
312T4 sanoi:
Näyttää noissa italialaisissa viineissä nuo hinnat laahavan hieman perässä...
Niillä viineillä on tapana vanhentua muutama vuosi, mielikin voi vanhentua muutama minuutti, ennen kuin hoksaa unohtaneen summan.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Rovaniemen Citymarketin Alkossa oli mielenkiintoinen magnum:
Quinta Las Cabras Cabernet Sauvignon Merlot
Chile, Rapel
Viña las Cabras, Rapel
Nro Litraa Hinta €/l Hinta €
006213 1,5 7,65 11,58

Punainen; tuore
Tuoksu: herukkainen
Maku: keskitäyteläinen, pehmeä, runsas, mausteinen

Rypäleet: Cabernet Sauvignon, Merlot

Uusin vuosikerta: 2006
Pakkaustyyppi: kertapullo
Suljentatyyppi: luonnonkorkki

Nauta Juusto ja juustoruoka Lammas Pieni riista

Quinta Las Cabrasin viinitarhat omistaa Ossan perhe, joka on valmistanut viiniä vuodesta 1824 lähtien. Tarhat sijaitsevat kukkulan rinteillä Cachapoalin joen yläpuolella lähellä Rapelin järveä. Rypäleet ovat kasvaneet runsasravinteisessa lietemaassa. Alue on vain 40 km päässä merestä, mikä vaikuttaa viilentävästi laakson mikroilmastoon, ja tästä syystä rypäleet kypsyvät hitaammin. Rypäleet on poimittu käsin, ja viini on pullotettu viinitilalla. Tuottajan mukaan viiniä voi varastoida noin kahden vuoden ajan. Myyntiin tuleva viini on vuosikertaa 1998.
MAGNUM:thumbup:

Itse juon Torresin Gran Coronas Cabernet sauvignon 2002!

Valmista, luonteikasta caberneeta, Torresin laatua! Miehekäs pihvivini:ahem:

Makkonen

Guest
Viimeinen lasillinen lähtee:
Cape Gold, Cinsault Ruby Cabarnet. South Africa 2004.
Oli ihan ookoo juomaa pizzan kanssa.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Estola Gran Reserva 1996! Espanja, La Mancha! Oikein mainio, klassinen, nahlaisen mausteinen, hedelmäisen tanniininen gran reserva:thumbup:

11.61€ alko

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

ettelbruck sanoi:
Heh:

http://www.viinilehti.fi/viinikone/

terveisin Cabernet Sauvignon, Eurooppa
Olá olet Syrah, Eurooppa

Vaeltelen mielelläni pitkin metsäisiä polkuja. Kasvoni ovat jo hieman ahavoituneet ulkoilmaelämästä. Olen voimakas, oman asemani tietävä eurooppalainen Syrah. Olen luotettava, arvostan sukuani ja menneisyyttäni. Mottoni elämään on – älä unohda sukujuuriasi, ne antavat sinulle elämään tarvittavia rakennusaineita.

Sovin hyvin yhteen rehellisen maalaismaisen ruoan kanssa, jossa ei yrttejä ole säästelty. Rustiikkisen luonteeni vuoksi nautin erityisesti suur-riistan, kuten poron ja hirven seurasta

Aika mielenkiintoinen analyysi, varsinkin kun se sisältää tosielmään liittyviä yhteensattumia.

burb

.
Tempranillo rypäleessä on taistelijanluonnetta kuten minussa. Olen kuin pitkään kypsytetty kohtalokas viini, rakastan lämpöä ja maanläheisyyttä. Arvostan ystävyyttä ja lähiyhteisön tuomaa turvaa. Mottoni elämään on - harkitse niin elämän suuria kuin pieniäkin ratkaisuja.

Sovin hyvin yhteen grillattujen, selkeitä makuja sisältävien liharuokien kanssa. Pitkän tynnyrikypsytyksen tuoma paahteinen olemukseni sopii samankaltaisia paahteisia aromeja sisältävän ruoan kanssa. Hieman iäkkäämpänä minusta on suuta kuivattava tanniinisuus pyöristynyt pois, joten sovellun hyvin myös vaalean lihan seuraan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Tempranillo rypäleessä on taistelijanluonnetta kuten minussa. Olen kuin pitkään kypsytetty kohtalokas viini, rakastan lämpöä ja maanläheisyyttä. Arvostan ystävyyttä ja lähiyhteisön tuomaa turvaa. Mottoni elämään on - harkitse niin elämän suuria kuin pieniäkin ratkaisuja.

Sovin hyvin yhteen grillattujen, selkeitä makuja sisältävien liharuokien kanssa. Pitkän tynnyrikypsytyksen tuoma paahteinen olemukseni sopii samankaltaisia paahteisia aromeja sisältävän ruoan kanssa. Hieman iäkkäämpänä minusta on suuta kuivattava tanniinisuus pyöristynyt pois, joten sovellun hyvin myös vaalean lihan seuraan.
Mulle tuli toi sama.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Olá olet Merlot

Perhe ja ihmiset ympärilläni ovat minulle kaikki kaikessa. Olen pehmeä, onnellinen ja luotettava Merlot-rypäle. Pidän ihmisistä hyvää huolta ja viihdyn keittiössä kaiken tohinan keskellä. Kutsun mielelläni sukua ruokailemaan yhteisen ruokapöydän ääreen. Olen humaani ja siksi minusta on helppo pitää jo ensi tuttavuudella. Mottoni elämään on – kohtele ihmisiä kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

Sovin hyvin yhteen yleisesti useiden liharuokien kanssa. Pehmeän hedelmäisen luonteeni johdosta tulen toimeen myös täyteläisten pastojen ja pataruokien kanssa. Pehmeimmilläni sovellun punaviinien ystäville vaikka ihan seurustelujuomaksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olá olet Cabernet sauvignon, uusi maailma Nopeat virtaviivaiset urheiluautot hivelevät silmääni. Mielestäni menestys saa näkyä, olenhan maailmankansalainen Cabernet Sauvignon uudesta maailmasta. Olen urheilullinen ja pukeudun nuorekkaasti. Nautin kokkareista, pääsen tutustumaan uusiin ihmisiin ja uudet ihmiset pääsevät tutustumaan minuun. Mottoni elämään onkin – anna elämän tuntua ja näkyä.

Sovin hyvin yhteen monien, tummasta lihasta valmistettujen liharuokien kanssa. Mikäli kuivatan tanniinieni johdosta suuta, kannattaa seurastani nauttiva liha jättää kypsyydeltään hieman punertavaksi. Kovat ja hieman suolaiset juustot pitävät seurastani myös melkoisesti.

Makkonen

Guest
Nämä on tullut tänään tyhjenettyä.
Ei ollut kovin kummoista.

Viimeksi muokattu: