kouvotsvoni
Banjottu
Sama.Noin kaksi (2) metriä.
Sama.Noin kaksi (2) metriä.
Ittehän olisin todennäköisesti sanonu, että tehkää se helvetin lista niistä tuotteista, jotka haluutte, mennään mun valitsemaan kauppaan ja laskette sitten lopuksi paljon olisitte säästäneet, jos oltais tehty kiertoajelu ja kerrotte sitten sen summan mulla vaikka puhelimessa. Mä maksan sen erotuksen omasta pussista ja myös ne mahdolliset puhelinkulut päälle ja päälle vielä munkkikahvit kummallekin. Veikkaan, että olis ollu mulle suhtkoht edullinen tuntimaksu, kun laskee vielä ylimääräiset bensatkin pois
Myönnän ihan suoraan, että hermot ei tota kestäis, jotan hatunosto enolles jos handalas kunnialla loppuun sanomatta mitään, mitä katuis jälkeenpäin.
Ja kyllä, mulla on luonnollisestikin selvää, että eläkeiässä monellakin on pikkupakkokin kääntää se euro useampaankin kertaan ympäri ennenkuin päästää käsistään, mutta se ei muuta miksikään sitä tosiaasiaa, että minen jaksais tota kattella saatikka olla vielä mukana :thumbfh:
En minä ainakaan S-marketin parkkipaikalla ole kauppaa käynyt.
On syytä kuitenkin muistaa, että Jeesus sanoo: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."Noin kaksi (2) metriä.
Saako itseään äänestää?Seuraavaks vois tehdä "Lähin nainen" pollin..
Mistä kohdasta mitataan etäisyys siihen itseensä?Saako itseään äänestää?
Näkisin että etäisyys on nolla, oli mittauspiste mikä hyvänsä.Mistä kohdasta mitataan etäisyys siihen itseensä?
K-market... Hankalan kauppanimen valitsivat aikoinaan. Kolmen koon supermarket KKK, on klukluksklaani, ja pelkkä K-market taas ei äänny suomalaisittain englanninkielelle mitenkään muuten kuin gay-market. Ei osata ääntää englanniksi kei, tai sitten se kuullostaa vielä enemmän gheiltä.Valtsu, Gay-Market ja Siwa ovat kahden sadan metrin päässä toisistaan ja lähin riippuu siitä, mitä kautta ajaa kylille. Matkaa muutama minuutti autolla.
ABC:lle lienee liki sama matka, joten nuo kaikki neljä voisi mainita lähimmiksi.
Ässä, CM ja Lidl sitten jo vajaan 10 minuutin ajomatkan päässä.
Mieluummin lentokentälle, satamaan tai raja-asemalle.Opasta muslimituristia K-markettiin.