Yllättävän lähellä

Lähin ruokakauppasi on

• S-ketjua

Äänet: 23 43,4%
  • K-ketjua

Äänet: 10 18,9%
  • Lidliä

Äänet: 2 3,8%
  • Siwa tm Suomen lähikaupan

Äänet: 11 20,8%
  • Joku muu

Äänet: 5 9,4%
  • Vapaavalintainen hassuttelu

Äänet: 2 3,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    53
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Ittehän olisin todennäköisesti sanonu, että tehkää se helvetin lista niistä tuotteista, jotka haluutte, mennään mun valitsemaan kauppaan ja laskette sitten lopuksi paljon olisitte säästäneet, jos oltais tehty kiertoajelu ja kerrotte sitten sen summan mulla vaikka puhelimessa. Mä maksan sen erotuksen omasta pussista ja myös ne mahdolliset puhelinkulut päälle ja päälle vielä munkkikahvit kummallekin. Veikkaan, että olis ollu mulle suhtkoht edullinen tuntimaksu, kun laskee vielä ylimääräiset bensatkin pois

Myönnän ihan suoraan, että hermot ei tota kestäis, jotan hatunosto enolles jos handalas kunnialla loppuun sanomatta mitään, mitä katuis jälkeenpäin.

Ja kyllä, mulla on luonnollisestikin selvää, että eläkeiässä monellakin on pikkupakkokin kääntää se euro useampaankin kertaan ympäri ennenkuin päästää käsistään, mutta se ei muuta miksikään sitä tosiaasiaa, että minen jaksais tota kattella saatikka olla vielä mukana :thumbfh:
En minä ainakaan S-marketin parkkipaikalla ole kauppaa käynyt.
Noin kaksi (2) metriä.
On syytä kuitenkin muistaa, että Jeesus sanoo: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

Örfil

Guest
Valtsu, Gay-Market ja Siwa ovat kahden sadan metrin päässä toisistaan ja lähin riippuu siitä, mitä kautta ajaa kylille. Matkaa muutama minuutti autolla.
ABC:lle lienee liki sama matka, joten nuo kaikki neljä voisi mainita lähimmiksi.

Ässä, CM ja Lidl sitten jo vajaan 10 minuutin ajomatkan päässä.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
M-Janne 700 m
K-Supermarket 750 m
Lidl 850 m
S-Market 1000 m
Siwa 14300 m

Kaikkein eniten käytössä kohteet kolme ja neljä, kun kylän halvimmat kaupat ovat. Ensinmainitusta haetaan vain kaljaa ja palautetaan pulloa. Ei oikein viiden euron juhlamokkapaketit kiinnosta.

Älä suosi suomalaista yrittäjää.

Lunssila

Well-known member
Kävelin tänään kaksi kilometria Siwaan hakemaan suihkusaippuaa. Olishan tuossa parin sadan metrin päässä ollut mafiakaupat vierrekäin, mutta se aika on ohi nyt!

Tuli kaiken lisäksi mukavasti liikuntaa ja nähtyä asuinympäristöä aivan uudesta kulmasta!

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Listatuista Lidl Lähinnä.

Mutta SuperValu, Dialprix ja lukuisa määrä Mercadonia on lähempänä kuin Lidl. Lidliin lienee tollanen 7 kilsaa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
K-tel

Valtsu, Gay-Market ja Siwa ovat kahden sadan metrin päässä toisistaan ja lähin riippuu siitä, mitä kautta ajaa kylille. Matkaa muutama minuutti autolla.
ABC:lle lienee liki sama matka, joten nuo kaikki neljä voisi mainita lähimmiksi.

Ässä, CM ja Lidl sitten jo vajaan 10 minuutin ajomatkan päässä.
K-market... Hankalan kauppanimen valitsivat aikoinaan. Kolmen koon supermarket KKK, on klukluksklaani, ja pelkkä K-market taas ei äänny suomalaisittain englanninkielelle mitenkään muuten kuin gay-market. Ei osata ääntää englanniksi kei, tai sitten se kuullostaa vielä enemmän gheiltä.

Opasta muslimituristia K-markettiin.