Captain Howdy
Well-known member
Mulla ei ole mitään sukupuolirajoja ystävissä.
Mullekki on ihan sama että onko rusketusraitoja vai ei.Mulla ei ole mitään sukupuolirajoja ystävissä.
Sehän riippuu tyylistä. Jos se tulee sellaisella homo- tai naistyylillä, niin äijempi tyyppi voi tuntea olevansa kuin talonmies linnanjuhlissa.Minustakin ajatus "tosiystävästä", miehestä jolle purkaa sydäntään kuulostaa vähintäänkin vastenmieliseltä.
Luulen, että mulla on hyvät välit ystävien kanssa juuri siksi, että peruskouluaikoinakin oli paljon asioita, joita ei ystäville kerrottu. Ihmissuhteista ei puhuta juuri koskaan. Jos jostain henkilökohtaisemmasta avautuu, niin se tapahtuu ilmoitusluontoiseen tyyliin ja vastaus on parhaimmassa tapauksessa: "nii, joo...mmmmm".Sehän riippuu tyylistä. Jos se tulee sellaisella homo- tai naistyylillä, niin äijempi tyyppi voi tuntea olevansa kuin talonmies linnanjuhlissa.
Äijien purkautumisessa avainasia on olla sanomatta paljon mitään. Muutama tarkkaan valittu ja harkittu lause epäkohdista riittää siihen, että asiat on ymmärretty. Vastauksen purkautumiseen tulee olla itse purkaumista selvästi lyhempi.. muuten menee sille homo/naisvaihteelle.
:ahem:Äijien purkautumisessa avainasia on olla sanomatta paljon mitään. Muutama tarkkaan valittu ja harkittu lause epäkohdista riittää siihen, että asiat on ymmärretty. Vastauksen purkautumiseen tulee olla itse purkaumista selvästi lyhempi.. muuten menee sille homo/naisvaihteelle.
No en menis ihan noin asiaa valamaan. On monia asioita, jotka selvenee vasta jankatessa, niitä tapaillessa ja aidossa dialogissa. Toiston kautta.Äijien purkautumisessa avainasia on olla sanomatta paljon mitään. Muutama tarkkaan valittu ja harkittu lause epäkohdista riittää siihen, että asiat on ymmärretty. Vastauksen purkautumiseen tulee olla itse purkaumista selvästi lyhempi.. muuten menee sille homo/naisvaihteelle.
Aikalailla fifty fifty menee. Naisten kanssa pystyy puhumaan vähän eri asioista kuin miesten. Ehkä hiukan syvällisemmin ja henkilökohtaisemmista asioista tulee naisystävien kanssa juteltua..Onks täällä muuten kaikkien paras ystävä/parhaat ystävät olleet aina samaa sukupuolta kuin itse on?
Kyseinen "jutteluhan" tunnetaan myös termillä "Säälipillun kerjääminen."Ehkä hiukan syvällisemmin ja henkilökohtaisemmista asioista tulee naisystävien kanssa juteltua..
Kyseinen "jutteluhan" tunnetaan myös termillä "Säälipillun kerjääminen."
Kyseinen "jutteluhan" tunnetaan myös termillä "Säälipillun kerjääminen."