Ystävät

• Viestiketjun aloittaja jps
  • Aloituspäivämäärä

Archie

Well-known member
Minustakin ajatus "tosiystävästä", miehestä jolle purkaa sydäntään kuulostaa vähintäänkin vastenmieliseltä.
Sehän riippuu tyylistä. Jos se tulee sellaisella homo- tai naistyylillä, niin äijempi tyyppi voi tuntea olevansa kuin talonmies linnanjuhlissa.

Äijien purkautumisessa avainasia on olla sanomatta paljon mitään. Muutama tarkkaan valittu ja harkittu lause epäkohdista riittää siihen, että asiat on ymmärretty. Vastauksen purkautumiseen tulee olla itse purkaumista selvästi lyhempi.. muuten menee sille homo/naisvaihteelle.

pendellstock

Well-known member
Joo, mulla on kanssa oikeestaan ollu elämässä vaan 1 aivan törkee hyvä ystävä (sellanen, jonka kanssa mä kyllä koen puhuvani ihan kaikesta. Ok, välillä kannattaakin rajoittaa "se"n alueen jatkuvia juttuja vaikka "se" pyöriskin mielessä 24/7, mutta ei sinänsä oo silti pakko rajoittaa jos siltäkin tuntuu) ja kyseessä siis naispuoleinen tapaus.

Miespuoleisten ystävien kanssa ystävyys on erilaista, koska en mä ainakaan edes halua puhua ihan kaikesta mahdollisesta ihan kaikella tavalla toisten miesten kanssa.

Tosin on sanottava, että parhaimmillaan "jätkien" kanssa kyllä voi juttu olla kanssa omalla tavallaan mahtavaa(se muuten edellyttää kokemukseni mukaan sitä, että miehet on kumpikin kutakuinkin yhtä huumorintajuisia pidemmän päälle), mutta ei se ikinä voi olla niin syvällisellä tasolla kun esim. tämän naisen kanssa mun ystävyys on. Ihan jo siksi, että en tosiaan ihan kaikesta ihan kaikella tavalla halua puhua toisten miesten kanssa.

Ystävyys muuten tuo sitä todellista elämänlaatua. Sitä oikeeta laatua, mitä raha ja materiat ei tuo. Onnellisuus muodostuu pääosin kahdesta tekijästä: a.) itsensä tuntemisesta ja hyväksymisestä ja b.) sosiaalisista suhteista (tutkimusten mukaan ei muuten niiden määrästä vaan nimenomaan siitä laadusta)

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Sehän riippuu tyylistä. Jos se tulee sellaisella homo- tai naistyylillä, niin äijempi tyyppi voi tuntea olevansa kuin talonmies linnanjuhlissa.

Äijien purkautumisessa avainasia on olla sanomatta paljon mitään. Muutama tarkkaan valittu ja harkittu lause epäkohdista riittää siihen, että asiat on ymmärretty. Vastauksen purkautumiseen tulee olla itse purkaumista selvästi lyhempi.. muuten menee sille homo/naisvaihteelle.
Luulen, että mulla on hyvät välit ystävien kanssa juuri siksi, että peruskouluaikoinakin oli paljon asioita, joita ei ystäville kerrottu. Ihmissuhteista ei puhuta juuri koskaan. Jos jostain henkilökohtaisemmasta avautuu, niin se tapahtuu ilmoitusluontoiseen tyyliin ja vastaus on parhaimmassa tapauksessa: "nii, joo...mmmmm".

Sen sijaan työasioista avaudutaan perusteellisesti ja pomot haukutaan huolella. Olkoon vaikka mitä salassapitovelvollisuuksia. Urheilu on se tärkein puheenaihe, jota ruoditaan syvällisemmin joskus tuntikausia.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
:ahem:
Äijä 1: "Vituttaa!"
Äijä 2: "Urmh."

Knoukka

Well-known member
No en menis ihan noin asiaa valamaan. On monia asioita, jotka selvenee vasta jankatessa, niitä tapaillessa ja aidossa dialogissa. Toiston kautta.

Ja vähän tuo kuulostaa liian kliseeltä jotta ihan tosissasi tota kyllä oisit ollut sanomassakaan.

Kukin puhukoon ja toinen kuunnelkoon tavallaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Onks täällä muuten kaikkien paras ystävä/parhaat ystävät olleet aina samaa sukupuolta kuin itse on?
Aikalailla fifty fifty menee. Naisten kanssa pystyy puhumaan vähän eri asioista kuin miesten. Ehkä hiukan syvällisemmin ja henkilökohtaisemmista asioista tulee naisystävien kanssa juteltua..