Viime toiminnot

  • Bukko
    Johannes Kläbo voitti miesten 10km vapaan väliaikalähtöhiihdon.
  • spotter90
    spotter90 vastasi viestiketjuun NASCAR 2026.
    Redditin puolella on keskusteltu myös tästä. osa on saanut Viaplaylta vahvistuksen, etteivät näytä Nascaria ollenkaan tänä vuonna.
  • spotter90
    spotter90 vastasi viestiketjuun NASCAR 2026.
    Viime viikolla saatiin ajettua Clash-näytöskilpailu, jonka voitti Ryan Breece. Eilen Daytonassa ajettiin kaksi Duels-lähtöä, joiden...
  • hiiri reagoi jäsenen Fiesta viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Tällä pätkällä riittäny tilanteita. Pelipaikkakin, kun penkka oli jo puhkottu oikeassa ennenkuin Neuville veti pihalle ja perään Katsuta.
  • Fiesta
    Fiesta vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Tällä pätkällä riittäny tilanteita. Pelipaikkakin, kun penkka oli jo puhkottu oikeassa ennenkuin Neuville veti pihalle ja perään Katsuta.
  • SJ
    SJ vastasi viestiketjuun Uusien autojen lanseeraukset.
    Nyt kun autoja on päästy valokuvaamaan, niin nopeusjärjestys alkaa hahmottua. 1. Mercedes 2. Haas 3. Red Bull 4. Aston Martin Mersun...
  • Fiesta
    Fiesta reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Grahn
  • Raikku vastasi viestiketjuun NASCAR 2026.
    Olisi tosiaan mukava saada 100% varmuus siitä että VP:llä ei enää Nascarin oikeuksia. Asiaa sekoittaa kun vielä nyt eri pohjoismaista...
  • SJ
    SJ vastasi viestiketjuun Uusien autojen lanseeraukset.
    Heti se alkoi Maxillakin marmatus kun voittaminen loppui.
  • Roikko
    Roikko reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    4min
  • Roikko
    Roikko reagoi jäsenen Captain Slow viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    4min saanut lähtöväliä.
  • hiiri vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Jestas mikä tuuri
  • hiiri vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Näyttääkö se vain vai eikö tuo Oliverin auto vain kulje suoraan? Tarkoitan siis, että on jotenkin levottoman näköistä muihin verrattuna...
  • delorean
    delorean reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Joo tosiaan säännöissä on että järjestäjä saa päättää sen järjestyksen ja yleensä ei olla ihan kunnioitettu pistejärjestystä jos on...
  • JLunen reagoi jäsenen Ambomaan Mambo viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    tämä tuli mieleen, eilenkin jo Umeån maalihaastattelussa luultiin että Martin rengas oli puhki mutta kertoi vain ajaneensa pienillä...
Ylös