Siis eipä voi ku ihmetellä tuota Ferrarin nykyistä menoa. Paskan "blogin" kirjoitti Mustakari mut se ainut järkevä pointti kyseisessä blogissa oli se, että nyt se näkyy kun on täysin uudet säännöt, miten se homma toimii Italialaisten käsissä :nope:
Ei siis riitä se, ettei autoja saada riittävän nopeaksi mutta että siihen päälle vielä luotettavuus ja taktikointi yms on täysin lapsen kengissa.
Fiateissa on aina tuntunut Italialaisten käden jälki. Ei pysy ovat kiinni, kun tulee kaks astetta miinusta, vesi aiheuttaa ties minkälaisia sähköongelmia jopa tuoreisiin autoihin. Saatikka vanhoihin missä sähköt toimii, jos toimii ja ihan miten sattuu.
Näyttäis kovasti siltä, että Ferrarilla ollaan Fiatin linjoilla nyt kun Brawnin ja Todtin taitoja ei voi enää käyttää muokkaamalla vanhaa. Heti kun piti tehdä uusi auto, niin eipä toimi. Liekköhän saavat toimimaan koko kauden aikana, on sen verran ylimielistä väkeä. Ja jos tämän jälkeen viittivät Italilaisten puolelta laittaa jotain kuskien piikkiin, niin kyllä loppuu Ferrarin kannatus siihen paikkaan. Vaan liekkö tuolla heille mitään väliä? Tuskin. Mut eipä kyllä ole minullekkaan.
Ei siis riitä se, ettei autoja saada riittävän nopeaksi mutta että siihen päälle vielä luotettavuus ja taktikointi yms on täysin lapsen kengissa.
Fiateissa on aina tuntunut Italialaisten käden jälki. Ei pysy ovat kiinni, kun tulee kaks astetta miinusta, vesi aiheuttaa ties minkälaisia sähköongelmia jopa tuoreisiin autoihin. Saatikka vanhoihin missä sähköt toimii, jos toimii ja ihan miten sattuu.
Näyttäis kovasti siltä, että Ferrarilla ollaan Fiatin linjoilla nyt kun Brawnin ja Todtin taitoja ei voi enää käyttää muokkaamalla vanhaa. Heti kun piti tehdä uusi auto, niin eipä toimi. Liekköhän saavat toimimaan koko kauden aikana, on sen verran ylimielistä väkeä. Ja jos tämän jälkeen viittivät Italilaisten puolelta laittaa jotain kuskien piikkiin, niin kyllä loppuu Ferrarin kannatus siihen paikkaan. Vaan liekkö tuolla heille mitään väliä? Tuskin. Mut eipä kyllä ole minullekkaan.