Tekijät tallissa voivat olla ketä vaan mutta onko Italialaisista johtamaan tilannetta. Jos tallin kaksi pääpomoa on italialaisia tunteella, ei järjellä tyyppejä. Nostavat hirveän mekkalan epäonnistumisista, syyttelevät muita. Sen lisäksi heittävät medialle suutuspäissään tietynlaista kommenttia ja myöhemmin korjailevat toiseen suuntaan, niin se ei anna kyllä kuvaa toimivasta kokonaisuudesta. Suuresta johtajasta jolla on langat käsissä ja selkeä suunta mitä seuraavaksi tapahtuu.
Voihan se olla, että Ferrarilla tiedetään mitä ollaan tekemässä ja eurooppaan tultaessa noustaan jos perustaistelijoiksi pistesijoista ja palkintosijoista. Se ei vaan näytä siltä. Todtin aikana se olisi näyttänyt siltä.
Todtin aikana tuon italialaistyyppisen meuhkaamisen hoiti Monte ja kansa. Nyt siellä on pääpomot, sekä Monte, että kansa. Siitä ei hyvää seuraa :nope:
Edit. Mitä tulee 60- ja 70-lukuihin, niin sillon ne Fiatitkin toimi, kumma kyllä? Johtuiskohan siitä, että sen jälkeen ku auto keksittiin, niin mentiin pitkälle 70-luvun loppuun, ja jopa 80-luvun puolelle samalla kaavalla. Auto = neljä pyörää, vaihdeloota, sopivan tehokas moottori, eikä hirveesti sähköhärveleitä tai muita ylimääräisiä liikkuvia osia. 80-luvusta eteenpäin Fiatit ovatkin olleet niitä karmeimpia kotteroita noin niinku sähköjen ja tiettyjen muiden "erikoistoimintojen", kuten ovien kiinni pysymisen suhteen
Voihan se olla, että Ferrarilla tiedetään mitä ollaan tekemässä ja eurooppaan tultaessa noustaan jos perustaistelijoiksi pistesijoista ja palkintosijoista. Se ei vaan näytä siltä. Todtin aikana se olisi näyttänyt siltä.
Todtin aikana tuon italialaistyyppisen meuhkaamisen hoiti Monte ja kansa. Nyt siellä on pääpomot, sekä Monte, että kansa. Siitä ei hyvää seuraa :nope:
Edit. Mitä tulee 60- ja 70-lukuihin, niin sillon ne Fiatitkin toimi, kumma kyllä? Johtuiskohan siitä, että sen jälkeen ku auto keksittiin, niin mentiin pitkälle 70-luvun loppuun, ja jopa 80-luvun puolelle samalla kaavalla. Auto = neljä pyörää, vaihdeloota, sopivan tehokas moottori, eikä hirveesti sähköhärveleitä tai muita ylimääräisiä liikkuvia osia. 80-luvusta eteenpäin Fiatit ovatkin olleet niitä karmeimpia kotteroita noin niinku sähköjen ja tiettyjen muiden "erikoistoimintojen", kuten ovien kiinni pysymisen suhteen
Viimeksi muokattu: