Ferrari -> Fiat -> Italialaiset

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Tekijät tallissa voivat olla ketä vaan mutta onko Italialaisista johtamaan tilannetta. Jos tallin kaksi pääpomoa on italialaisia tunteella, ei järjellä tyyppejä. Nostavat hirveän mekkalan epäonnistumisista, syyttelevät muita. Sen lisäksi heittävät medialle suutuspäissään tietynlaista kommenttia ja myöhemmin korjailevat toiseen suuntaan, niin se ei anna kyllä kuvaa toimivasta kokonaisuudesta. Suuresta johtajasta jolla on langat käsissä ja selkeä suunta mitä seuraavaksi tapahtuu.

Voihan se olla, että Ferrarilla tiedetään mitä ollaan tekemässä ja eurooppaan tultaessa noustaan jos perustaistelijoiksi pistesijoista ja palkintosijoista. Se ei vaan näytä siltä. Todtin aikana se olisi näyttänyt siltä.

Todtin aikana tuon italialaistyyppisen meuhkaamisen hoiti Monte ja kansa. Nyt siellä on pääpomot, sekä Monte, että kansa. Siitä ei hyvää seuraa :nope:

Edit. Mitä tulee 60- ja 70-lukuihin, niin sillon ne Fiatitkin toimi, kumma kyllä? Johtuiskohan siitä, että sen jälkeen ku auto keksittiin, niin mentiin pitkälle 70-luvun loppuun, ja jopa 80-luvun puolelle samalla kaavalla. Auto = neljä pyörää, vaihdeloota, sopivan tehokas moottori, eikä hirveesti sähköhärveleitä tai muita ylimääräisiä liikkuvia osia. 80-luvusta eteenpäin Fiatit ovatkin olleet niitä karmeimpia kotteroita noin niinku sähköjen ja tiettyjen muiden "erikoistoimintojen", kuten ovien kiinni pysymisen suhteen :D
 
Viimeksi muokattu:

Turboahti

Well-known member
Liittynyt
22.7.2008
Viestit
537
Sijainti
Tampere
Joo, vähän sellainen fiasco-maku tässä kaudessa on, mutta ei Ferrarin nyt ihan aina tarvitse terävimmässä kärjessä olla.
On huhuttu, että Fiat ja Opel ryhtyisivät siviilipuolella yhteistyöhön...:frank::eek:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24324
Sijainti
lappeen Ranta
Joo, vähän sellainen fiasco-maku tässä kaudessa on, mutta ei Ferrarin nyt ihan aina tarvitse terävimmässä kärjessä olla.
On huhuttu, että Fiat ja Opel ryhtyisivät siviilipuolella yhteistyöhön...:frank::eek:
Utin ABC:n miesten vessan seinässä lukee: "Ingman saa maidon maistumaan. Opel muovin ruostumaan."
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Tekijät tallissa voivat olla ketä vaan mutta onko Italialaisista johtamaan tilannetta. Jos tallin kaksi pääpomoa on italialaisia tunteella, ei järjellä tyyppejä. Nostavat hirveän mekkalan epäonnistumisista, syyttelevät muita. Sen lisäksi heittävät medialle suutuspäissään tietynlaista kommenttia ja myöhemmin korjailevat toiseen suuntaan, niin se ei anna kyllä kuvaa toimivasta kokonaisuudesta. Suuresta johtajasta jolla on langat käsissä ja selkeä suunta mitä seuraavaksi tapahtuu.

Voihan se olla, että Ferrarilla tiedetään mitä ollaan tekemässä ja eurooppaan tultaessa noustaan jos perustaistelijoiksi pistesijoista ja palkintosijoista. Se ei vaan näytä siltä. Todtin aikana se olisi näyttänyt siltä.

Todtin aikana tuon italialaistyyppisen meuhkaamisen hoiti Monte ja kansa. Nyt siellä on pääpomot, sekä Monte, että kansa. Siitä ei hyvää seuraa :nope:
Mielestäni Lucalla ja Domenicalilla homma on erittäin hyvin hallussa. Molemmat ovat tehneet jo pariinkin otteeseen kovaan ääneen selväksi sen. että muutosta on tultava - ja pian. Espanjaan tuodaan päivitetty versio autosta ja katsotaan rauhassa mikä on tilanne. Ferrarihan on joutunut kärkitalleista pahiten testikiellon uhriksi. Ennenhän homma olisi laitettu kuntoon lähestulkoon samantien testaamalla tarvittaessa yötäpäivää kaikkien neljän kuskin (tai viiden, jos Schumi olisi tullut mukaan) toimesta, mutta nyt on valitettavasti täytynyt odotella neljän kilpailun verran. Tälle kaudelle kielletyt viime kauden testimäärätkin olisivat nyt olleet kullanarvoisia.

Minä luotan täysin siihen että Ferrarilla tiedetään mitä ollaan tekemässä. Ei tässä vielä mitään ole menetetty tämänkään kauden suhteen. Sarja on pitkä ja raskas kaikille.

Edit. Mitä tulee 60- ja 70-lukuihin, niin sillon ne Fiatitkin toimi, kumma kyllä? Johtuiskohan siitä, että sen jälkeen ku auto keksittiin, niin mentiin pitkälle 70-luvun loppuun, ja jopa 80-luvun puolelle samalla kaavalla. Auto = neljä pyörää, vaihdeloota, sopivan tehokas moottori, eikä hirveesti sähköhärveleitä tai muita ylimääräisiä liikkuvia osia. 80-luvusta eteenpäin Fiatit ovatkin olleet niitä karmeimpia kotteroita noin niinku sähköjen ja tiettyjen muiden "erikoistoimintojen", kuten ovien kiinni pysymisen suhteen :D
Onhan tuossa kieltämättä perääkin, mutta ei Fiat ole mikään poikkeus. Mitä enemmän autoihin on tuotu hienoa elektroniikkaa ja sähköleluja, sitä vaikeampaa on tullut tehdä niistä huippuluotettavia. Muutaman japanilaistehtaan lisäksi se on onnistunut todella harvoilta.
 

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Päivän saldo:

- Massa pääsee höyryillä hädintuskin maaliin, eikä taktiikka kovien renkaiden suhteenkaan mikään järin loistava ollut. Vauhdin suhteen olisi ollut saumoja kakkospaikkaan.
- Räikkösellä rajoitin hakkaa päälle suoralla, ei pääse ohi. Keskeyttää elektroniikkavikaan (?).
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Jep, kyllähän tää vähä jo alkaa kuluneelta kuulostamaan:

- Tällaista suoritusta ei Ferrarin tasoiselta tallilta voi hyväksyä. Jatkossa meidän on tehtävä kaikkemme, että pääsisimme oikealle tasollemme.
Sama selitys lähes joka kisan jälkeen :jaska:
 
Ylös