Petri Piira
Olivier Gavetta
- Liittynyt
- 5.3.2002
- Viestit
- 2779
Ilmeisesti Euro2:sta eivät Töyli/Palttala selostele vaan se tulee englanniksi.
Tietääkseni Eurosport 2:lla ei ole lainkaan pohjoismaalaista selostusta, vaan ohjelmaa tarjotaan vain Euroopan pääkielillä.Ilmeisesti Euro2:sta eivät Töyli/Palttala selostele vaan se tulee englanniksi.
2007, kun 908 oli uusi, Radio Le Mansilla oli puhetta umpiautoista ja sateesta. Heidän mielestä näkyvyys perinteisestä avoautosta on selvästi parempi sateella. Visiirin puhtaana pito öljystä, kumista, hyönteisistä yms moskasta tear-offeilla on paljon helpompaa kuin tuulilsin.Suosikit täällä on jo kartoitettu, mutta pieni huomio tuolta Martinilta (Haven, ei Aston) paikapäältä....jos vettä tulee edes saman verran kuin vapaissa harkoissa, Pessulla (tarkoittaa Peugeotin tehdastiimiä + Pescaroloa)on pieni etu kun vesi ei tule suoraan kabiiniin. Katsojille se ei ei tunnu niin paljon mutta kuljettajat ei siitä kauheasti pidä kun pitää visiiriä putsailla ja ajovuoron lopussa on ..hmm...se märkänä. Ihan suoraan tauluun se vesi ei tule, avomalleissakin on sellainen muutaman sentin pleksi joka käsittämättömän paljon ohjaa kyllä sitä ilmaa/vettä pois...mutta silti..
Toi vois olla ihan kätevä systeemi :thumbup:pitäisikö perustaa ihan oma topic näille kysymyksille, ois helpompi seurata...keskustelu voisi olla tässä topicissa?
Ja vaikka Peugeot 908 - kuskit selviävätkin ajovuoroistaan kuivin jaloin, niin ainakin viime vuonna auton ajo-ominaisuudet huononivat huomattavasti kun rata kastui. Tietenkin siihen vaikutti myös se, ettei harjoituksia oltu ajettu märällä radalla, mutta jostain syystä Michelinin sadekelin renkaat toimivat Audeissa paremmin. Kuten tuolla aiemmin taisin mainitakin, niin Peugeot ja Michelin ovat viime vuoden jälkeen panostaneet paljon saadakseen renkaat toimimaan kostealla radalla paremmin. Audi R15:n kilpailukyky sateella on vielä pieni kysymysmerkki, mutta eilisen jälkeen Audit tuskin ovat ongelmissa jos ja kun vettä viikonloppuna tulee.2007, kun 908 oli uusi, Radio Le Mansilla oli puhetta umpiautoista ja sateesta. Heidän mielestä näkyvyys perinteisestä avoautosta on selvästi parempi sateella. Visiirin puhtaana pito öljystä, kumista, hyönteisistä yms moskasta tear-offeilla on paljon helpompaa kuin tuulilsin.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74507Nyt Peugeot'n on voitettava tai muuten päättäjät lyövät todennäköisesti rahahanat kiinni.
Täällä myös seurataan ekaa kertaa :thumbup: Pidän peukkuja Bellichin, Janin ja Prostin teamille :ahem:Ikinä en ole muuten Le Mansia katsonut, mutta katson nyt jos innostuisi:thumbup:
Kiitti striimivinkeistä!
Täällä taas kannustetaan Peugeottia NRO 8, Bourdais ja muut ranskalaiset pistää Audille kampohin!Pidän peukkuja Bellichin, Janin ja Prostin teamille :ahem:
Nyt vaihtoivat vanhaan, mutta eiköhän tuokin prakaan pari kertaa. Viiteen vuoteen ei ole kertaakaan live timing toiminut 24 tuntia.Vaihtoivat sitten aika-ajoon joten kuten toimivan live timingin flash-viritykseen, joka ei toimi ollenkaan.
Kuten Brackleyn tiimikin oli suunnitellut asioita täksi vuodeksi Hondan väreissä...Vaikka tiimin sisältä tulevat kommentit onkin ihan eri asia kuin mitä johtokunnassa ajatellaan, niin näyttäisi siltä että suunnitelmia on jo vuodelle 2011.
P-sanastahan on Le Mansin varikolla kyllä vedetty melkoista huumoria koko eilisillan ja miksi meno muuttuisi yhtään tämän päivän puolella? Hollantilaisilla faneilla kuului olevan jo I protest -paitojakinimsa sanoi:RLM vääntää puujalkavitsejä protestista "Peugeot must have protested the live timing"