Takasiipi irti Orecasta ja kate riekaleina, mutta tiimi työskentelee kovasti saadakseen auton takaisin radalle. Kyllä tuokin tuosta vielä korjataan, kun Peugeot'kin pystyi #7:n kasaan parsimaan. Senna ainakin istumaan autoon. * Samalla #10 palaa radalleOrtelli kiskaisi pihalle...ihan oma ajovirhe
Kasilla kävi hiukan tuuri turva-auton kanssa. Radalla käytetään kahta turva-autoa ja se pääsi ensimmäisen perään, kun muu kärki porukka jäi jälkimmäisen perään kaksinkertaistaen eron.Peugeoteilla kaksoisjohto.
Ykkösen ja kakkosen välillä kohta 2 min
Peugeotilla on vauhti kohdallaan, mutta toimiiko taktiikka?
#2 veti 13 kierrosta. McNish jatkaa vielä, mutta toiset Audit vaihtoivat kuskeja. Myös Peugeot kuskit jatkavat, viime vuonna he ajoivat huomattavasti lyhyempiä stinttejä.Sepä....audi nro1 kävi äsken sisällä 12 kierroksen jälkeen....ja stintit pitäs olla 13 kierrosta, mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan tuo kääntyy
Saivat sittenkin Astonin liikkeelle, ero 26 kierrosta johtavaan CorvetteenJetalliance Aston keskeytti polttoainejärjestelmä vikaan Porsche kurveihin. GT1-luokassa jäljellä enää neljä Corvettea. Aika masentava luultavasti viimeinen 24h luokalle
Nyt vaihtu selostuskieli enkuksi.Löytyi muuten striimi HD-laadulla:
http://it.justin.tv/tomcio6
Hyvin on toistaiseksi 4 tuntia jaksanut katsoa:thumbup:Ensimmäinen kuudesosa takana.
Noh ei se ensimmäinen R8 nyt niin häävi ollut..."Porsche-Audille"
Aika yllättävää, että uudessa Audissa näin paljon lastentauteja. R8:ssa ja 10:ssä ei koskaan ollut näin paljon ongelmia kuin R15:sta on nyt tämän viikon aikana ollut :dunno:
Tuon jälkeen on ilmeisesti koko ajan körötelty Safety Carin takana eikä mitään ole tapahtunut? Kävin syömässä. :alppu:Aston 009 kiilasi autoa nro 26 aika törkeen näkösesti
Niin täälläkin, antenniverkossa tosin.:thumbfh: Täällä (Helsinki, Welhon kaapeli) katkes Eurosportin signaali.