Pitääköhän se oma "veikkausrivi" tänne laittaa, tallin ja kuljettajien perässä aina jotain perustelua.
BMW Sauber
Robert Kubica
Nico Rosberg
Super-Mario onnistuu lupauksillaan houkuttelemaan BMW:lle kaudelle 2010 kaksikon, josta moni talli voi vain unelmoida. Nico tympääntyy lopullisesti Williamsiin "kauden 2009 menetetyn mahdollisuuden" jälkeen ja uskoo BMW-Sauberilla olevan resursseja rakentaa jälleen voittaja-auto parin kauden sisään. Kubica elättelee toiveita 2008-replicasta, ja pysyy tallissa. Quick-Nick lensi ulos samalla hetkellä, kun Nico osoitti kiinnostusta.
Brawn GP
Jenson Button
Bruno Senna
Brawn GP:n vakiinnutettua asemansa ja tukijansa F1-piireissä, vanha kettu Ross uskaltaa jo päästää Brunon irti. Jenson ei tohdi lähteä tallia vaihtamaan mestaruusvuotensa jälkeen.
Campos
Vitaly Petrov
Giancarlo Fisichella
Toinen GP2-kauden suvereeni menestyjä, Vitaly Petrov, palkitaan F1-sopimuksella Campos Meta -talliin ja häneen satsataan tallin tulevaisuus. Rinnalle palkataan kokenut kehäkettu Fisico tuomaan tallille korvaamattoman tärkeää kokemusta ja myös tarjoamaan tarvittaessa apua nuoremmalle ja nopeammalle mutta auttamatta kokemattomammalle tallikaverilleen.
Ferrari
Felipe Massa
Kimi Räikkönen
Kerättyään tasaisesti pisteitä kaudella '09 autolla, joka ei välttämättä aivan terävimpään kärkeen kuulu, ei ole mitään syytä vaihtaa kuljettajia punaisten leirissä, varsinkin kun sopimukset ovat vielä voimassa. Kimi kehuu motivaatiotaan ennen kauden alkua.
Force India
Nick Heidfeld
Karun Chandhok
BMW-Sauberin tylysti tiputettua Nickin ulos, jää hänen parhaaksi vaihtoehdokseen "väliaikainen" pesti Force Indialla. Chandhokin väläytettyä muutaman kerran GP2-luokassa ei Vijayta tarvi paljoa suostutella palkkaamaan hänen jo pitkään uneksimansa intialaiskuski.
Manor
Anthony Davidson
Nelson Piquet, Jr.
Uutena tallina Manor onnistuu poikkeuksellisesti hankkimaan kuljettajakaksikon, joista molemmilla on takanaan jo F1-kisoja. Ennen kautta Gary Paffett nähtiin mediassa yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona Davidsonin aisapariksi, mutta Nick Wirth päätyi kuitenkin Nelsinhon palkkaamiseen, tärkeimpänä syynä pelko Davidsonin kisatauon ja Paffettin kokemattomuuden mahdollisesti synnyttämästä kuskikriisistä.
McLaren
Lewis Hamilton
Heikki Kovalainen
McLaren keskittyy autonsa kehittämiseen eikä tee kuskinvaihdoksia, varsinkin kun Lewiksen huhutaan puhuneen Heikin puolesta kulissien takana.
Red Bull
Sebastian Vettel
Mark Webber
Hienosti edellisellä kaudella mestaruustaistoon noussut Vettel pysyy Red Bullilla, uskoen Neweyn pystyvän rakentamaan hänelle mestaruusauton vuodeksi 2010. Mark taas yllätti monet pystyessään ajoittain haastamaan nopeudessa Vettelin kaudella 2009, ja ansaitsee siten jatkopestin tässä "tulevaisuuden tallissa".
Renault
Fernando Alonso
Romain Grosjean
Vakuuttavaasti GP2-luokassa esiintynyt Grosjean nostetaan kauden 2009 päätteeksi Renault'n kilpakuskiksi virhealttiin Piquet'n tilalle. Fernando on salaisesti sopinut Ferrarin kanssa kuljettajapaikasta kaudelle 2011, ja näin paineiden hellitettyä päättää viettää vielä yhden kauden vanhan tallinsa kanssa.
Toro Rosso
Sébastien Buemi
Takuma Sato
Bourdais kokee tallinvaihdoksen tuoman mahdollisen virkistyksen olevan hänen ainoa vaihtoehtonsa saada edes jotain merkittävää aikaiseksi F1:ssä, joten jo edellistalvena tyrkyllä ollut Takuma pääsee jälleen kuskiksi, tuoden tärkeitä sponsorijenejä tallille. Buemille ei tarjoudu parempaa kuljettajapaikkaa, eikä tohdi riskeerata uusilla talleilla, joten päättää jäädä Faenzan talliin.
Toyota
Jarno Trulli
Timo Glock
Toyota jatkaa samalla kuljettajakaksikolla, sillä veteraani-Trullin kokemus ja yhä tallella oleva nopeus sekä Glockin potentiaali muodostavat tasapainoisen kuljettajayhdistelmän.
USF1
Scott Speed
Sébastien Bourdais
Vastoin aiempia lupauksiaan, USF1 ei aivan lähde liikkeelle 100% amerikkalaisella kokoonpanolla, vaikka "Sebillä" tausta amerikkalaiskisoissa onkin. Kun Danicaa ei saada IndyCarista, eikä muita kovin uskottavia vaihtoehtoja kisakuskiksi löydy, päättävät Ken Anderson ja Peter Windsor palkata "varman valinnan" eli Scott Speedin toiseksi kuskiksi.
Williams
Kazuki Nakajima
Adrian Sutil
Kaudesta 2009 jäi Frankille vain karvas muisto, kun talli onnistui täydellisesti menettämään kaiken diffuusorisekoilussa saadun etunsa, vaikkakin talli paransi merkittävästi edelliskauden tuloksiaan sijoittumalla valmistajien taulukossa viidenneksi. Yksityisvaroilla ja asiakasmoottoreilla pyörivä talli ei ole kuitenkaan varsin houkutteleva paikka. Nakajiman muutamat pirteät suoritukset ja Toyotan-suhteet saavat aikaan hänen pysymisensä tallissa, kun Sutilista tulee viimeisin ässä F. Williamsin hihassa - ässä, jota ei ehkä koskaan vedetä.
Aikalaisen konservatiivisella linjalla näytän olevani, mutta tulihan tätäkin viestiä kirjoitettaessa 1,5 tuntia pohdittua näitä, että enpä kyllä omia veikkauksia enää paremmin voi ainakaan ilmaista.