Jos erittäin arvostettu Italialainen toimittaja sanoo näin, jos kahden kilpailevan tallin päällikköt vihjailevat asiasta jne jne, jos maailmanmestari saa autoonsa myöhemmin takasiipiä kun Felipe jne, jne, niin voidaan päätellä että ikävä kyllä jotain vääntöä siellä on. Toivon syvästi että olen väärässä. Niin tämä Italialainen toimittaja on Pino Allevi.
Italialainen toimittaja.. Tiedän hänen olevan arvostettu mutta aika vaikea uskoa kuitenkaan yhteenkään italialaiseen toimittajaan kaiken sen sonnan jälkeen mitä sieltä on tullut.
Muut tallipäälliköt ovat kertoneet arvelunsa. Esim. Whitmarsh, jonka lausunnosta syntyi kohu todellisuudessa kertoi vaan mielipiteensä ilman mitään totuuspohjaa. Kannattaa lukea uutiset asiosta loppuun niin saa (ehkä) tietää koko totuuden.
Ferrari on tällä kaudella vuorotellut uusien osien antamisessa kuskeille. Kimi sai ensin päivitykset autoonsa alkukaudella. (Hienoa kun porukka näköjään hatusta vetää perusteluja Kimin potkuille.. "Felipe saa ensin osat... :jaska::jaska::jaska: " Tai sitten ei kannata sanoa asioita jos ei ole varma niistä.)
E: Luetelkaapas kaikki
oikeasti arvostetut lehdet, Ferrarin sisäpiiriläiset tai Kimin, Massan tai Alonson taustajoukoista nämä huhut vahvistaneet henkilöt. Sitten mietitään yhdessä kuinka paljon näillä puheilla on totuuspohjaa.
E2: Siksi toisekseen, Massan loukkaantumisen ja Kimin hienojen suoritusten viime kisoissa jälkeen, en ymmärrä miksi Ferrari potkisi Kimin pois. Mielestäni Kimi on ollut tällä kaudella muutenkin parempi kuin Massa. Mutta asiaan palatakseni, kyllä Ferrarin kannattaisi pitää yksi "varma" mies riveissään. Loukkaantumisen jälkeen paluun tekevä Massa tai tallinvaihdoksen tekevä Alonso eivät ole "varmoja" lenkkejä. Tosin ei ole läheskään varmaa että Massa toipuu ajoissa.
Mites muuten nuo ensi kauden muutokset autoihin, kuinka suuria? Meinaan että riittääkö jos Massa toipuu Australiaan, sen ollessa 1. kisa, vai pitäisikö hänen päästä jo talvella kunnolla testaamaan.