Joo... Viime yönä kun Malesiassa oli kello 18 illalla niin sai kuulla paljon mielenkiintoisia juttuja Fernandezilta ensi kauden kuljettaja-sopimuksista ja paljon muutakin... Bransonin ja Fernandezin välillä on jotain todella makaaberia huumorikilpailua tai sitten kyseessä on vitsi kun meinaa mies ihtesä listiä jos ei voita Virginiä ensi kaudella
no kuitenkin kuljettaja-asioista mies vastasi seuraavaa:
Ykkösmiestä ei julkaista edelleenkään (kaikkien harmiksi:jaska
ja ainoa varma tieto joka oli toinen shokki oli ,kun Villeneuve ei ajakaan Lotuksella
. Toisekseen kakkoskuljettajasta ei sanottu muuta kuin se ,että Fairuz Fauzy olisi melkein varma ehdokas kuskiksi ja Alex Yoong ei palaa ykkösiin muuta kuin tapauksessa jossa kummatkin kuskit ja varamiehet loukkaantuisivat... mikä olisi todennäköisyys luokkaa Kiinan voitto Jääkiekon A-sarjassa
.
Kyseinen mies toimii nykyään kuskien koulutusohjelmassa ja on myös testauspäälikkö joten se siitä. Muista kuskiehdokkaista sanottiin vain hyvin vaivihkaisesti ja ohimennen...
Kilpailu tultaneen käymään Kobayashi-Sato ja suomalaisten iloksi Heikki Kovalaisen välillä ja kun muutama Englannin ITV:n ja BBC:n edustaja kyseli niin Fernandez oli hieman vaivaantuneen oloinen Heikistä puhuttaessa ,mutta ei myöntänyt ja ei kieltänyt... Tyypillinen nykyformulan tallipäälikön meininki.:dunno: Kobayashista kyseltäessä mies taas kehui ja ihmetteli Japanin miehen suoritusta ja oli iloinen mutta ei suostunut kommentoimaan enempää. Saton paluusta oli Fernandez varuillaan ,mutta ilmeisesti sponsorirahat puhuvat puolestaan hänen paluunsa myötä. Muista kuljettajista ei puhuttu ja jälleen ensi viikolla saamme kuulla Malesian puolelta jännittävää uutista ja toivottavasti myös salaisen kuskin nimen.
Kaikkiaan voitaneen sanoa varmimmin näin ,että Trulli olisi ykkösmiehenä ja kakkosmies tiimissä on auki ,mutta tässä perustelut kolmikosta Kovalainen-Kobayashi-Sato:
Kovalainen: Paikka olisi varma ja hyvä mikäli Renault päättää vetäytyä kauden jälkeen ja Lotus olisi hänelle parempi paikka kuin epävarma USF1 tai Virgin... Lotus olisi myös melko luultavasti parempi kuin Sauberkin ainakin ensi kaudella.
Kobayashi: Nuoruus ja sponsorit olisivat erittäin hyvä lisä tiimiin ja Trulli häviäisi varsin nopeasti tälle nopealle Japanin miehelle joka ei vähästä hätkähtäisi... Huonona puolena joku hieman enemmän ajanut saisi paikan juuri kokemuksen ja saavutusten perusteella ikävä kyllä.
Sato: Olisi kiva nähdä Japanin toistaiseksi menestyneimmän kuljettajan paluu ja viihdearvo olisi nousussa kun saataisiin väriläiskiä mukaan... Huonona puolena nousu tapahtuu sponsorirahoilla ja vain jos ei saada nimekkäämpiä kuljettajia mukaan tiimiin.
Tässä vaiheessa pahoittelut tiedon viivästymisestä (pitkästä sellaisesta kun tiedotustilaisuus päättyi kello oli noin 2 yöllä Suomessa) ja pitää jatkossa yrittää paremmin uutisoida tapahtuneista.