Lancer
Realisti
On väläytelty jo sellaista vaihtoehtoa.
Aika-ajoihin tulisi aivan uutta mielenkiintoa, jos olisi riski tippua kisasta. Eli kannatan kolmansia autoja ja karsintaa.Tuskin on kenenkään mielestä järkevää että ruuduissa on 36-39 autoa. Omasta mielestä hyvä idea jos talleja on 8-10. Toinen vaihtoehto on tietysti järjestää karsintoja tms.
Itse asiassa 13x3 = 39, sillä Bemarin tilalle taitaa olla ehdokkaita vaikka millä mitalla.12 x 3 = 36
Joo ei.
Yhden auton talleissa ei oikein ole järkeä, kun formuloissa hommaan sisältyy se auton suunnittelukin. Jos jollain tallilla ei ole varaa ajattaa kahta autoa, sillä ei varmastikaan ole varaa rakentaa kunnon autoa. Kuljettajien arvioiminen olis myös aika arpapeliä jos vain yksi kuski ajaisi tallissa. Eri juttu jos kilpaillaan speksisarajassa tai asiakaskalustolla.Mielestäni talleilla pitäis olla oikeus ajattaa 1-3 autoa. Yksityistallien voisi olla helpompaa laittaa kaikki yhden kortin varaan, ja toisaalta "rahakkaat" tallit voisivat hyvinkin ajattaa myös kolmatta autoa.
Peesaan.Mielestäni talleilla pitäis olla oikeus ajattaa 1-3 autoa. Yksityistallien voisi olla helpompaa laittaa kaikki yhden kortin varaan, ja toisaalta "rahakkaat" tallit voisivat hyvinkin ajattaa myös kolmatta autoa.
Karsintoihin vain. 107 prosentin säännölle ei ole nykyisin käyttöä tasaisuuden vuoksi, notta neljästäkymmenestä voitaisiin valikoida 25-30 lähtöruudukkoon.Jos jokaisella tallilla olisi 3 autoa, niin siellähän olisi ilmeisesti lähemmäksi 40 autoa radalla= aivan liikaa, jotenka ei kiitos.
Goodbye sitten Toro Rossot, Force Indiat ja tulokastallit.Karsintoihin vain. 107 prosentin säännölle ei ole nykyisin käyttöä tasaisuuden vuoksi, notta neljästäkymmenestä voitaisiin valikoida 25-30 lähtöruudukkoon.