Vittu mä tipahdin tolle lopussa olevalle silmäniskulle xD pikkasen juustosta :alppu:Schumacher on jo keretty hilaamaan Mercedeksen urheiluautomainokseen. Vastaiskua Ferrarille.
http://www.youtube.com/watch?v=36N2f4L5I7s&feature=player_embedded
Vittu mä tipahdin tolle lopussa olevalle silmäniskulle xD pikkasen juustosta :alppu:Schumacher on jo keretty hilaamaan Mercedeksen urheiluautomainokseen. Vastaiskua Ferrarille.
http://www.youtube.com/watch?v=36N2f4L5I7s&feature=player_embedded
"Everything you can do, I can do better" Part II.Mercedeshän voisi laittaa Schumin ja Häkän samaan mainokseen. :idea:
Ekös tollanen auto ole ens kaudella turva-autona?Schumacher on jo keretty hilaamaan Mercedeksen urheiluautomainokseen. Vastaiskua Ferrarille.
http://www.youtube.com/watch?v=36N2f4L5I7s&feature=player_embedded
Muistaisin että kyllä.Ekös tollanen auto ole ens kaudella turva-autona?
Niin, hengaakohan Mika nyt mieluummin Mersun vai McLarenin puolella. Paha paikkaMercedeshän voisi laittaa Schumin ja Häkän samaan mainokseen. :idea:
Kuka mitäkin pitää dominointina, Schumi oli kuitenkin jo tuolloin tallin sisällä ykköskuski, ja Brundlekin joutui lähtemään yhden kauden jälkeen takaisin Ligierille enemmänkin liian kovan kuin liian heikon suoritustason vuoksi.Mutta kyllä tuo suoritus mielestäni jo "dominointia" lähentelee, Schumi kumminkin oli tuolloin vielä keltanokka Brundleen verrattuna.
Täytyy jonkin verran lajin historiaa kirjoittaa uusiksi, jos kuljettajien keskinäiset pesetykset määräytyvät aika-ajojen perusteella. Yhdessä ajetuissa kilpailuissa Piquet kuitenkin keräsi 4.5 pistettä Schumin neljää vastaan.Plus tietty että kaudella 91 Schumi "pesi" Piquetin 4-1 tullen kesken kauden talliin. Ja täytyy muistaa että Piquet sentäs kumminkiin oli kolminkertainen mestari.
Ei unohdeta. Mutta pidetään nyt mielessä, että tarkoitukseni ei ollut väittää, että Schumi ei olisi hyvä kuski. En myöskään sano, että Brundle olisi ollut Schumin tasolla kaudella 1992, ainoastaan sen, että mielestäni dominoinnista puhuminen tuon kauden osalta on liioiteltua.Eikä unohdeta kautta 93...
Eipä tule äkkiseltään mieleen.Sano lähihistoriasta vastaava tapaus?
Kyllä minäkin komppaan tätä. Benettonin entinen insinööri noissa edellisissä viesteissähän ei kerro JJ:n ajotyylistä. JJ Maikkarin(?) haastattelussa vuonna -94 kertoi, että olisi halunnut säätää auton enemmän yliohjaavaksi kuin Schumacher sääti. Se ei ollenkaan sulje pois sitä, että -94 Benetton oli (sen insinöörin mukaan) pidon rajan ylitettyään hankala pideltävä. Jos joku nyt muistaa sitä JJ:n in-car -kamerakuvaa -94 Estorilin aika-ajoista, niin JJ ylitti sen pidon rajan joka mutkassa. Joko oli yrittänyt säätää Benettonin ajotyylilleen yliohjavaksi, tai sitten yritti vastoin ajotapaansa kääntää jarrulla ja kaasulla auton mutkaan. Joka tapauksessa JJ joutui kääntämään joka mutkassa autoa monta kertaa mutkaan sisään, mikä söi aikaa. Ohjaamo oli käsiä täynnä.Aliohjaavan auton voi saada monella tavalla yliohjautumaan. Ja tästä mielestäni Schumacherin tapauksessa on kyse. Se ajaa aliohjautuvaa autoa yliohjauttaen. Esim. pistät vaan jarrubalanssin riittävän taakse, niin kyllä se perä jarrutuksessa rinnalle tulee :ahem:
Eiköhän Mika ole Mclarenin miehiä. Onhan Dennis sen toinen faija.:thumbup:Niin, hengaakohan Mika nyt mieluummin Mersun vai McLarenin puolella. Paha paikka
Sinänsä kyllä ihan hienoa että Schumi ajaa Mersun F1-autoa. Omalla tavallaan olisi mahtavaa jos saksalainen voittaisi mestaruuden saksalaisen auton ratissa. Tietty Nico mieluummin... Schumissa vaan on aina tökkinyt ne v-mäiset piirteet ja ykköskuskin status (josta mies ei muka itse tiedä mitään, heh) ja pahalta näyttää taas kerran ettei mitään reilua skabaa tallikaverusten välillä nähdä.Schumacher on jo keretty hilaamaan Mercedeksen urheiluautomainokseen. Vastaiskua Ferrarille.
http://www.youtube.com/watch?v=36N2f4L5I7s&feature=player_embedded
Näin. Ihan niin kuin Trulli sai lähteä kun Alonso ei päässytkään loistamaan riittävästi suhteessa Trulliin. Don Briatore taas asialla.Kuka mitäkin pitää dominointina, Schumi oli kuitenkin jo tuolloin tallin sisällä ykköskuski, ja Brundlekin joutui lähtemään yhden kauden jälkeen takaisin Ligierille enemmänkin liian kovan kuin liian heikon suoritustason vuoksi.
A) Tämä on Brawnin/tallin puhetta tai päätöksiä.Se siitä tasavertaisuudesta:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/01/1043317
Eli Nico lähtee metsästämään sitä voittoaan kakkoskuskin asemasta. On se nyt perkele, eikö tuo Sumi uskalla ikinä ajaa rehdisti tallitoveriaan vastaan :jaska:
Niinmutku se voitto on vähän hankala ottaa, jos talli panostaa vain toiseen kuljettajaan. Se on vähän kuin yrittäisi saada ekaa duunipaikkaa, mutta joka paikassa vaaditaan työkokemusta.A) Tämä on Brawnin/tallin puhetta tai päätöksiä.
B) On HYVIN luonnollista, että Nicon pitää edes voittaa kisa ennen kuin voidaan alkaa puhuun asemista tallissa jossa toisena kuskina on 7-kertanen mestari jolla on jo pari voittoa.
Toki ei tämä Brawnin heitto ota kantaa siihen tilanteeseen, että jos Mersu ajaakin sijoista 5.-15.... Mutta olettakaamme, että Mersu jokusen kisan voittaa... Kyllä Nicon pitää pystyä voittoon voidakseen taistella Sumin kanssa! Joka kuskin pitää pystyä siihen mestaritallissa ja muissa kärkipään talleissa!
Toivon näin, koska näin selkeää ykköskuskiasettelua jo ennen kauden alkua harvoin näkee. :yuck:Tuolla Nico Rosbergin ketjussa jo eilen puhuttiin, että tuo maikkarin käännös ei oikein ollut oikea.
Eipäs olekaan. Ajatellaanpa jotain joka herättää vähän vähemmän tunteita, esim. matematiikka. Onko sillä väliä onko jonkun uuden teoreeman tai todistuksen esittäjä Fieldsin mitalilla palkittu vanha professori, vaiko juuri valmistunut kandi? No eipä ole! Ei pitäisi olla mitään väliä sillä mitä Schumi ja Nico ovat aiemmalla urallaan tehneet tai olleet tekemättä. Ikävä vaan että harva tätä käsittää, eikä ainakaan Brawn taida allekirjoitaa...B) On HYVIN luonnollista, että Nicon pitää edes voittaa kisa ennen kuin voidaan alkaa puhuun asemista tallissa jossa toisena kuskina on 7-kertanen mestari jolla on jo pari voittoa.
No mutta kumman ottaisit ratkaisemaan jotain vaikeaa ongelmaa. Kokeneen proffan vai vastavalmistuneen kandin?Eipäs olekaan. Ajatellaanpa jotain joka herättää vähän vähemmän tunteita, esim. matematiikka. Onko sillä väliä onko jonkun uuden teoreeman tai todistuksen esittäjä Fieldsin mitalilla palkittu vanha professori, vaiko juuri valmistunut kandi? No eipä ole! Ei pitäisi olla mitään väliä sillä mitä Schumi ja Nico ovat aiemmalla urallaan tehneet tai olleet tekemättä. Ikävä vaan että harva tätä käsittää, eikä ainakaan Brawn taida allekirjoitaa...
No tässä tapauksessahan sinulla on kumpikin, ja proffalle lykkäät käteen funktiolaskimen ja kandille helmitaulun. Mikä hemmetin järki siinä on? Sitten sanot vielä päälle, että jos saat sillä helmitaululla homman ratkaistua ennen kuin tämä proffa laskimella, saat laskimen käyttöön. Jeah.No mutta kumman ottaisit ratkaisemaan jotain vaikeaa ongelmaa. Kokeneen proffan vai vastavalmistuneen kandin?
Heh, niinhän se menee ettei kaikkea voi saada. Ei riitä pattereita kahteen funktiolaskimeen niin toisen oltava ilman.No tässä tapauksessahan sinulla on kumpikin, ja proffalle lykkäät käteen funktiolaskimen ja kandille helmitaulun. Mikä hemmetin järki siinä on? Sitten sanot vielä päälle, että jos saat sillä helmitaululla homman ratkaistua ennen kuin tämä proffa laskimella, saat laskimen käyttöön. Jeah.